Ysäri tyylinen nainen taas nähty :-D
Näin naisen jolla oli ilmeisesti jäänyt ysäri täysin päälle, meikit ja hiukset niin ysäriä.
Koristeena hiuksissa vielä Hello Kitty pinni, tosi aikuista!
Ai että nauratti!!
Kommentit (40)
näkee esim. nyt pyörivissä frendien alkujaksoissa :) aivan karseeta.
pikkukukkamekko oli just sitä! Myös pyörilyshortsit ja tavallinen t-paita
ja se on nimenomaan nyt muotia ja itse ysäriin pukeutuneena en kyllä pysty siihen uudelleen.
Mutta siis itse pukeuduin 90-luvulla myös 70-l muotiin, ja äitini oli järkyttynyt :)
Innolla odotan näkeväni miehiä pyöräilyhousuissa ensi kesänä.. :D
kiertää 20 vuoden sykleissä (mm. 90-luvulla palasi 70-luku bell bottomeineen ja korokepohjineen), nyt on juurikin alkamassa ysärityylin paluu.
Kukkakuosia ei tartte hakea sen kauempaa kuin H&M:n loppuunmyydystä Garden Collectionista. Tosin chinot ja lyhyet pusakat on mun mielestä edelleen kasaria.
Pyöräilyhousuja odotan minäkin x-D
koska selkeää muotia oli muillakin vuosikymmenillä. Ei vain 70, kasari ja ysäri (vai oliko silloin edes mitään leimallista muotia). Entä 60- tai 50-luvut? Aikaisemmista puhumattakaan.
kiertää 20 vuoden sykleissä (mm. 90-luvulla palasi 70-luku bell bottomeineen ja korokepohjineen), nyt on juurikin alkamassa ysärityylin paluu.
Kukkakuosia ei tartte hakea sen kauempaa kuin H&M:n loppuunmyydystä Garden Collectionista. Tosin chinot ja lyhyet pusakat on mun mielestä edelleen kasaria.
70-luvulla ja 80-luvuilla esiintyi 50- ja 60-lukujen tyyliä. Sitä aikaisemmat vuosikymmenet ovat hiukan ongelmallisempia ja toki tyylit voivat palata paljonkin myöhemmin ja useita kertoja. Ehkä sota-aikaa vanhemmista kuitenkin ainoa varteenotettava ja sittemmin ajoittain esiintynytkin on 20-luvun flapper hapsumekkoineen ja hius-/otsasulkineen.
Ehkä tämän ajatuksen voisi uudelleenmuotoilla niin, että tyylistä on kuluttava *vähintään* 20 v ennen kuin se voi palata. Sitä aikaisemmin se näyttää yksinomaan typerältä (kuten nyt monen mielestä ysärityyli).
Minua kiinnostaisi pukeutua mahdollisimman neutraalisti, niin neutraalisti ettei minua huomata, eikä minulle naureta?
Neuvokaa. En halua mitään tyyliä, en halua erottua massasta? Pitääkö minun pukeutua silloin juuri sen asteisen muodin mukaan?
Mutanttininjakilpikonna-hikinauha aina lenkeillä. Pankaas paremmaksi.
Ja sulle, joka haluat pukeutua neutraalisti; laitat farkut ja neuleen tai hupparin. Kukaan ei huomaa. Maailman tylsin yhdistelmä. Jalkaan tennarit tai jotkut tusina-loaferit.
Mä kuljin koko päivän karvalakki päässä. Repikää siitä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2010 klo 18:24"]
[/quote]
Mulla onkin turtles pipo :D
Tapasin tänään noin 300 ihmistä enkä muista yhdenkään ihmisen pukeutumista. Jokainen pukeutukoon kuten haluaa. Itse pukeudun sään mukaan. Piste.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2010 klo 11:22"]
Olen ollut 90-luvulla lapsi niin ei hajuakaan!
[/quote]
käsitän että Leviksiä (farkkumerkki), pilottitakkia, pystyyn tupeerattua ja sivuun käännettyä otsatukkaa, paksupohjaisia lenkkareita, tummaa huultenrajausta & vaaleaa helmiäistä huulipunaa, käsilaukun asemasta pikkureppua..
Niin jokainen voi pukeutua ihan miten huvittaa. En itsekään tiedä mitä vuosikymmentä edustan. Taidat olla sellainen ihmisten ja asioiden ja kaiken karsinoija. Vahingoitat sillä vain itseäsi.
Näin naisen jolla oli ilmeisesti jäänyt ysäri täysin päälle, meikit ja hiukset niin ysäriä.
Koristeena hiuksissa vielä Hello Kitty pinni, tosi aikuista!
Ai että nauratti!!
IHA KAUHEETA! Kai sä nyt edes nauroit sille päin naamaa?
Ajatelin vaan että kun mun vanhin lapsi on 16-vuotias, niin pitääkö ottaa malllia siitä, vai saanko pukeutua niinkuin aikuinen? Ja jos jotain on jäänytkin siltä ysikytluvulta, niin onko se nyt niin paha?
1990-luvun alussa oli fiftarimuoti, eli baseball-takki, 501:et ja etuheitto permiksellä muodissa. Sen jälkeen tuli 60-lukua trumpettilahkeineen ja samettikaulanauhoineen :) värikäs liivi ja valkoinen paitapusero piti olla myös.
Lähempänä milleniumia alkoi 70-luku olemaan muodissa, lantiofarkut jne.
Nyt taas kasari on in ja varmaan kohta taas ysäri 50-luvun tyyliin ja pyörä pyörii. Kaikki kuvittelevat keksivänsä muodin ekaa kertaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2010 klo 10:13"]Ja toisekseen eikös kasari ja varmaan kohta yrsärikin ole muodissa?
[/quote]
Ysäri on nyt muodissa. :D
voisin tuon mekon laittaa enskin kesänä.