Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi? Todella pahat raskauspahoinvoinnit

Vierailija
15.04.2010 |

Eli käytännössä en siedä mitään hajuja tai tulee yökkäys. Muutaman kerran tullut oksennus. Raskaus vasta ihan alussa ja nyt jo ihan kamala olo. Olen ravintola-alalla, pitääkö mun jäädä sairaslomalle loppuraskauden ajaksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ollut kuulemma joillakin apua. Sen saa apteekista. http://www.sinunapteekki.fi/catalog/seaband-ranneke-p-963.html

Vierailija
2/5 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on alku raskauden ongelma.



Voi kyllä olla äärettömän raskasta ja hallitsevaa. Minulla on kahdessa raskaudessa ollut ihan karsea oksetus 24/7 (ei mikään aamupahoinvointi..). No, alkoi helpottaa joskus rv 14 tienoilla.



Yritä syödä vähän jatkuvasti, mitä tyhjempi maha --> sen huonompi olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsin itse todella pahasta pahoinvoinnista rv7-16, en voinut olla töissä. Mikään ei minulla auttanut, se piti vaan käydä läpi. Elämä oli todella rajoittunutta tuon ajan, en voinut mennä ihmisten ilmoille oksentelemaan... Ainoa mikä ei oksettanut oli Hesen kerroshamppari. Voimia!

Vierailija
4/5 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ihmeessä sairaslomaa siksi aikaa kun oireet helpottaa.

Vierailija
5/5 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun on ehkä paras olla saikulla,mutta pahoinvointi menee usein ohi rv 16 mennessä.