Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan käsittämättömän karseeta nähdä ihmisten hullaantuvan jostain

Vierailija
14.04.2010 |

hulluista päivistä! Keski-ikäiset ämmät kuolaavat esitettä työpaikan kahvihuoneessakin jo monta päivää etukäteen. Sitten pyytävät töistä vapaata keskellä päivää, ettei tarvi mennä ruuhkaisimpiin aikoihin. Seuraavana päivänä kahvihuoneessa kertoilevat "löydöistään". Väkeä on jonoiksi asti jo aamulla aikaisin Stockan ovilla. Sitten on huvittavaa, kun päivien jälkeen joka toisella on samanlainen kevättakki päällä, sieltä Stockalta ostettuna. Mikä ihme joukkohysteria ihmisiin iskenyt? Ihan karmeaa, että ihmiset ovat noin perästä vedettäviä.

Itse maksan vaikka vähän extraa tuotteesta, että voin asioida kaupassa rauhassa ja haluan olla persoonallinen, enkä osta vaatteita, joita on myynnissä kontillinen kerrallaan samanlaista.

Onko ketään muuta joka kiertää hullut päivät kaukaa, vai olenko ainoa tässä maassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluille Päiville. Niin hullu en oo!:)

Vierailija
2/4 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm Stockalla ovat osaa isosta erästä. eli ompele itse jos haluat olla erilainen.

Ja hanki elämä jos mietit tuollaista

nimimerkki en käynyt stockalla mutta ymmärrän niitä, jotka käyvät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole koskaan ymmärtänyt tuota hullut päivät-juttua. Kauppiaat hieroo tyytyväisenä käsiään, kun markkinoinnin psykologia toimii ja ihmisestä tulee sokea ja kuuro robotti.

Kierrän kaukaa tuollaiset hysteriatapahtumat, joita voisi verrata herätyskokouksiin. Onneksi kritiikki vielä toimii.

Vierailija
4/4 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat markkinoinnin uhreja? :D

Itse käyn hakemassa esim. halvemmalla astioita joita muutenkin kerään ja huomenna toivottavasti saan upean päiväpeitteen 70 eurolla, jollaisesta muuten saisi maksaa parisataa euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi