Ketunnokka tissit
Onko täällä kellään av mammalla kunnon ketunnokka tissejä? Olisi kiinnostavaa saada kuvaa? Omalla tavallaan ne ovat todella rivot. Muistan kun eräällä tyttöystävälläni oli oikein kunnon ketunnokat, hänellä oli nännipihat selvästi ulospäin siten että oli helppo ottaa 5cm tissiä suuhun ihan tosta vain. Ei onnistu normitisseillä ei... laittakaapa rohkeesti kuvia, meidän miesten iloksi? Mies 30v
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 07:46"]
Mäkin haluisin nähdä kuvan sun miekasta:) Mutta juuri tuo aivan järkyttävä arvostelu, mitä tällä palstalla saa, varmasti estää aika monia laittamasta kuviaan. En itsekään laita, edes nimettömästi. Saisin välittömästi kommentteja, että kauheat riippuvat läskitissit tms. Niistä tulee paha mieli vaikka olisikin nimettömiä. N31
[/quote]
Kyllä täällä palstalla haukuttaisiin kaikkien tissit omistajineen miesten toimesta. Tällaista hupia täällä
[/quote]
En mä ainakaan haukkuis, tissejä on moneen lähtöön. Jos miehenä täällä kysyy onko koolla väliä kaikki vastaa tottakai sillä on väliä, onko sulla pieni. Jos kysyy vaikka 100 ihastukselta yksitellen saa vastauksen ei sillä ole mitään väliä vaan sillä miten sitä käyttää, ihmettelen etteikö naisesta tunnu eriltä onko miehellä 10cm pitkä ja 3cm paksu vai 20cm pitkä ja 5cm paksu? Jos taas naiselle kertoo että on tosi iso saa vastaukseksi oih mä tykkäänki isosta, jos sanoo että mul on tosi pieni saa vastaukseksi ei se haittaa, hetkenpäästä kysytään kuinka pieni sit on eli haittaa kuitenkin. Vaikka olis sama nainen kyseessä. Tullu sellainen mielikuva että nainen vastaa miten kysytään eikä siihen voi luottaa. Onko näin naiset? Mies 30v
[/quote]
No kyllä minulle tärkeintä on todellakin, millainen kalun kantaja on itse ja mitkä hänen "taitonsa" ovat. Kyllähän moinetkin fantasioivat suurikaluisista miehistä, kuten miehetkin esim suurista rinnoista, mutta kun sillä ei ole loppupeleissä merkitystä. Ja kuka haluaisi loukata kumppaniaan sanomalla esim, että onpa sinulla tuollainen keskikoinen vain, kun fantasioin isosta. Ei näitä anonyymejä palstakirjoitteluja kannatta ottaa kovin vakavasti
Mä luulen että rintaliivit on muokannu tissi-ihanteen pyöreänmalliseksi joten sitte nuo ketunnokat koetaan ehkä turhaankin ongelmaksi. On kai munkin tissit vapaana ollessaan hieman suipot.
Aloittaja varmaan löytää googlettelemalla kuvia.
Nuo eivät ole ketunnenät. Tai jos ovat niin niihin on otettu litran silikonit.
Tässä sinulle ketunneniä malliksi. Miksi ihmeessä nuokin piti "korjata" puuduttavan tylsiksi normitisseiksi jota menee kolmetoista tusinaa kun alkuperäiset olivat suorastaan pantavan näköiset :)
www.advancedcosmeticsurgerykc.com/blog/wp-content/uploads/2012/05/colla…
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:57"]
Tässä sinulle ketunneniä malliksi. Miksi ihmeessä nuokin piti "korjata" puuduttavan tylsiksi normitisseiksi jota menee kolmetoista tusinaa kun alkuperäiset olivat suorastaan pantavan näköiset :)
[/quote]
Juu, miehet eivät todellakaan arvostele naisten tissejä...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:33"]
Mäkin haluisin nähdä kuvan sun miekasta:) Mutta juuri tuo aivan järkyttävä arvostelu, mitä tällä palstalla saa, varmasti estää aika monia laittamasta kuviaan. En itsekään laita, edes nimettömästi. Saisin välittömästi kommentteja, että kauheat riippuvat läskitissit tms. Niistä tulee paha mieli vaikka olisikin nimettömiä. N31
[/quote]
Kyllä täällä palstalla haukuttaisiin kaikkien tissit omistajineen miesten toimesta. Tällaista hupia täällä
[/quote]
En mä ainakaan haukkuis, tissejä on moneen lähtöön. Jos miehenä täällä kysyy onko koolla väliä kaikki vastaa tottakai sillä on väliä, onko sulla pieni. Jos kysyy vaikka 100 ihastukselta yksitellen saa vastauksen ei sillä ole mitään väliä vaan sillä miten sitä käyttää, ihmettelen etteikö naisesta tunnu eriltä onko miehellä 10cm pitkä ja 3cm paksu vai 20cm pitkä ja 5cm paksu? Jos taas naiselle kertoo että on tosi iso saa vastaukseksi oih mä tykkäänki isosta, jos sanoo että mul on tosi pieni saa vastaukseksi ei se haittaa, hetkenpäästä kysytään kuinka pieni sit on eli haittaa kuitenkin. Vaikka olis sama nainen kyseessä. Tullu sellainen mielikuva että nainen vastaa miten kysytään eikä siihen voi luottaa. Onko näin naiset? Mies 30v
[/quote]
Itse olen aina reilusti sanonut, että onhan sillä merkitystä. Puolensa sekä isommissa että pienemmissä. Mihinkään mikropeniksiin en ole törmännyt. Sellaista 12 senttiä pienin varmaankin. Eli hyvin tavallisen kokoinen. Mutta se, onko peniksen koon merkitys suuri, onkin toinen asia. Mikään halun sammuttaja pienempikään penis ei ole ja missään nimessä se ei ole miehen kiinnostavuutta määrittelevä asia. Enkä itse ole koskaan löytänyt yhteyttä hyvän seksin ja peniksen koon välillä. Mutta olen kyllä kuullut joskus naisen haaveilevan isosta elimestä vaikka sai muutenkin vain klitorisorkkuja. Ei itsekään osannut sanoa järjellistä syytä haaveelleen.
N31
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:30"]
http://tissit.kiinnostaa.org/src/1377616432063.jpg
Tuossa on ihan hyvä esimerkki...?
[/quote]Olikohan tuon mamman huuliin mennyt samaa ainetta kuin nännipihaankin? Oli sen verran omituiset ja epäluonnolliset turvonneet huulet, että nuori nainen on kyllä totaalisen pilalla. Ilman turpeita nännipihoja tissit olisivat olleet ihan ok, nyt tuollaiset puserrellun ilmapallon näköiset.
Ei noihin kuviin voi enää muuta sanoa ku että sain juuri hieman oksennusta suuhuni! Hyi hitto!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:57"]
[/quote] Voikohan nännipihaa korjata pienemmäksi? Karsean näköistä kun nännialue peittää puoli tissiä, hyi olkoon...
Isot nännipihat on mahtavat, oikein seksikkäät. Mun naisella on sellaiset ja vielä tosi tummat.
[/quote]
No niin.... siis horoperseellä on siis riippuvat läskitissitkin. :)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 07:46"]
[/quote]
No niin.... siis horoperseellä on siis riippuvat läskitissitkin. :)
[/quote]
;) Mahtavaa päättelyä. F kupin luomut, mitä voi olettaa? Paitsi, että mulla on suuret rintarauhaset eli ei ole sananmukaisesti läskitissit vaan aina isot. Mutta joo, täälä tupataan haukkumaan kaikki rinnat.
N31
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole enää sinkku.
Miten tapasit sun kumppanin?
Antti Reinin Saga tyttärellä näyttäs olevan hyvät.
Treffien alkuvaiheessa pidän aina rintaliivit päällä tai harrastamme seksiä takaapäin.
https://media.tenor.com/sumeu7gDZHkAAAAM/eating-meghan-trainor.gif https://media.tenor.com/HifJusdZK1wAAAAM/nice.gif
KIIHOTTAVIN KOKEMUKSENNE?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 12:33"]
[/quote]
[/quote]