Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALOE VERA JUOMASTA KOKEMUKSIA!!!

Vierailija
20.01.2009 |

Ostin Foreverliving Aloe Vera juoman itselleni...

Lukisin mielelläni kokemuksista teiltä jotka olette käyttäneet em. tuotetta esim.

pidemmän aikaa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeidänMeidän lasten koulutodistukset parani ja mullakin on älykkäämpi olo.

Vierailija
22/55 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut sitä useamman kuukauden ja silloin tuntui, että iho oli jotenkin paremmassa kunnossa. Tuo tunne tosin loppui välittömästi, kun lopetin juoman nauttimisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut sitä useamman kuukauden ja silloin tuntui, että iho oli jotenkin paremmassa kunnossa. Tuo tunne tosin loppui välittömästi, kun lopetin juoman nauttimisen.

Vierailija
24/55 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä miettiä noitta Forever Liviningin Aloe Vera -juomia, niissä on älyttömästi aloiinia, ei ihme, jos muutenkin suolisto-oireisen vatsa menee sekaisin. En itselleni enkä läheisilleni aloiinia antaisi, onneksi on olemassa myös Aloe Vera -tuotteita, joissa sitä ei ole :)

Vierailija
25/55 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 jatkaa..

Aloe Veran käyttö raskauden aikana on mahdollista, varsinkin, jos sitä on käyttänyt jo ennen raskautta. Mutta viimeisellä kolmanneksella on riski supistuksiin, koska Aloe Vera vaikuttaa aineenvaihduntaan ja verenkiertoon.

Vierailija
26/55 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa googletella tuota aloe vera juomaa. En itse laittaisi sitä suuhuni juurikin tuon syöpäriskin vuoksi. AloeVera- voiteita saa myös muualta. Itse ostan AloeVera geelini liikkeestä, joka maahantuo pääasiassa luomukosmetiikkaa ja luomupesuaineita. Paljon parempaa laadultaan kuin Foreverin geeli. 

[quote author="Vierailija" time="20.01.2009 klo 21:42"]

Lukisin mielelläni kokemuksista teiltä jotka olette käyttäneet em. tuotetta esim.
pidemmän aikaa.

[/quote]

Vierailija
27/55 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidemmän aikaa.

[/quote]

Laittaa moskat liikkeelle, eikös niiden pitäisi poistua ihan muuta kautta ihmisen elimistöstä.  Silloin, kun ihmisen maksa lakkaa toimimasta, kuona-aineet alkavat näkyä ihossa ja tila on hengenvaarallinen.

En moiti Aloe-verajuomaa, mutta pakko puuttua tuollaiseen kakan jauhamiseen, että akne voisi tulla siitä, että kuona-aineet lähtee liikkeelle...

Vierailija
28/55 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 17:33"]

pidemmän aikaa.

[/quote]

Laittaa moskat liikkeelle, eikös niiden pitäisi poistua ihan muuta kautta ihmisen elimistöstä.  Silloin, kun ihmisen maksa lakkaa toimimasta, kuona-aineet alkavat näkyä ihossa ja tila on hengenvaarallinen.

En moiti Aloe-verajuomaa, mutta pakko puuttua tuollaiseen kakan jauhamiseen, että akne voisi tulla siitä, että kuona-aineet lähtee liikkeelle...

[/quote]

Ja taas tuli väärä viesti lainaukseen, tarkoitus oli kommentoida sitä, joka arveli aknen puhkeamisen syyksi kuona-aineiden liikkeelle lähtöä.

Männynkuoriuute-juoma on muuten kotimaista, luomua, edullisempaa tuohon verrattuna ja erittäin terveellistä.

Vierailija
29/55 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 21:06"]

mitä muutosta sitten odotat?

[/quote]

Että elämäni muuttuisi kokonaisvaltaisesti paremmaksi ja myönnän, että aineellinen rikkauskaan ei olisi pahitteeksi kauneudesta puhumattakaa, hyvä miestäkin odotan ja lapsia, auttaisikohan, jos hieroo vähän pullon kylkeä? Mutta terveys tietysti ykkönen. Ja omakotitalo meren rannalla.

Vierailija
30/55 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon käyttänyt nyt viikon ajan aloe Vera juomaa. Gnld:n tuotetta. Minulla on ollut seuraavia ongelmia: hapot nousevat kurkkuun, ilmaa vatsassa, vatsa täysin rauhaton, ripulia. Lääkärissä on käyty kymmeniä kertoja. Tähystykset tehty, allergiat katottu + paljon muutakin. Mitään ei vikaa ei kuitenkaan ole löydetty. Ja vatsa toiminut huonosti. Tuon aloe Vera juoman ansiosta kaikki toimii nyt normaalisti. Mahtava fiilis ku ei vatsassa koko aikaa ole outo tunne.. Toki minun vatsan/suolen toimintaan parantavasti vaikuttaa myös unen ja liikunnan määrä.

Vierailija
31/55 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaamista ja hihhulointia. Aloe Vera rauhoittaa ihoa jonkin verran, mutta sen vaikutuksia liioitellaan rankasti, koska sillä tehdään rahakasta bisnestä.

Vierailija
32/55 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tilaaja, jolla on oikeudet myydä näitä tuotteita mutta en ole sitä kertaakaan vielä tehnyt. Se 99% aloevera-juoma maistuu pahemmalta kuin mikään ja olen sentään kustakin juonut, mutta sen tarkoitushan on puhdistaa suolistoa. Kyllä se toimii vaikka mitään suurta valaistumista ei minulle tullutkaan, mutta sen sanon että jos joku väittää että tuotteessa olisi jotain lisäaineita, niin se ei ole totta. Suomessa ainoastaan kossu on saanut juutalaisen koscher-merkin (kirjoitettiinkohan se noin?) Foreverin lisäksi, ja se tarkoittaa että tuote on täyttä ainetta ja puhdasta. Tuo juutalaismerkin saaminen on supervaikeaa.

Vierailija
33/55 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaongelmaisilla on usein loisia

Vierailija
34/55 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi atooppiseen ihoon ja maha toimi paremmin niin kauan kuin sitä säännöllisesti otti, mutta on se niin kallista ettei sitä raski aina ostaa

Vierailija
35/55 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut 30ml päivässä nyt vajaat kolme vuotta. Teini-iästä jatkunut akne parani kokonaan ja olen selvinnyt syksyistä ilman vakavaa masennusta, toisin kuin aiemmin. Muutenkin mieliala on ollut selkeästi parempi ja tasaisempi. Sairastan kroonista masennusta, joka on ollut hallinnassa vasta kun aloitin aloen. Energiaakin on selvästi enemmän, mm. aiemmin välttämättömät päiväunet on voinut jättää pois.

Jos elää terveellisesti ja on muutenkin terve, ei varmaan huomaakaan muutoksia.

Vierailija
36/55 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein muuta kuin että herätkää ihmiset

http://sundqvist.blogspot.fi/2007/06/aloe-vera-pelkk-vettk.html

Vierailija
37/55 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin osoitteesta www.aloeverajuoma.fi, sieltä ainakin saa.

Maikku

Vierailija
38/55 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttynyt kun ensimmäisenä iltana jo tulehtunut, atooppinen iho oli rauhoittunut... en ole vielä juonut kauhaa mutta puhainen iho on rauhoittuntu vähän...

Vierailija
39/55 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoma laittaa aluksi kaikki kuona-aineet ja moskat liikkeelle, joten siitä syystä myös aknesi aluksi luultavasti paheni. Säännöllisellä käytöllä luultavasti olisi tasoittunut ja helpottunut ajan myötä.

Vierailija
40/55 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsella sekä miehellä atooppiset oireet vähentyneet huomattavasti. Jokapäiväisestä monenkertaisesta rasvaamisesta ollaan päästy lähes kokonaan eroon. Itselläni huomaan vaikutuksia ruuansulatuksessa ja myös mulla on vatsan ikävä turpoaminen vähentynyt oleellisesti. Olo on virkeä ja hyvä. Suosittelen.

Vaatii tosiaan pitkähköä säännöllistä käyttöä ennen kuin tuloksia oikein selvästi huomaa, mutta kannattaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi