Muita, jotka syövät joka päivä Ehrmannia (rahkaa)? :)
Kommentit (20)
1/2-1prk ehrmannia, banaania soseena, kaurahiutaleita ja huurteisia pakastemarjoja, nam!
vaan protskun :) Vaikka kyllähän tuo on alkanut maistumaan tässä pikkuhiljaa ihan hyvältäkin ananaksen kanssa.
Ap
mutta sen ison suklaavanukkaan. =0)
Se on katsos valmistajan nimi se Ehrmann ja yllättäen valmistaa muutakin kuin rahkaa. Vähän niinku sanoisit, että syöt joka päivä purkin Valioo.. Tyhmää, eikö..?
Mutta en sitä silti osta kun tahdon suosia kotimaisia elintarvikkeita. Rahkaa kyllä syön päivittäin!
vaan protskun :) Vaikka kyllähän tuo on alkanut maistumaan tässä pikkuhiljaa ihan hyvältäkin ananaksen kanssa.
Ap
On koostumukseltaan pehmeämpää ja maultaan vähemmän kitkerää kuin esim. Valion vastaava. Sekaan pieni lusikallinen mansikkahilloa ja proteiinipommi on valmis.
Sitä varten mä Ehrmannia syön, kun on halpaa, rasvatonta ja siitä saa protskuja!
Se, joka iltapalaksi sitä vetelee.
Sitä varten mä Ehrmannia syön, kun on halpaa, rasvatonta ja siitä saa protskuja!Se, joka iltapalaksi sitä vetelee.
Myös hillitömän nälkäisenä tasaamaan kalorien ahmimistaipumusta
myy Total 0% kreikkalaista jugua. Paremmin proteiinia / 100g ja pehmeämmän makuista. Maksaa enempi mut hyvä vaihtoehto joskus Ehrmannille...
Ehrmannissa on 9,8 g / 100 g kun tuossa jogurtissa on vain 9 g...
myy Total 0% kreikkalaista jugua. Paremmin proteiinia / 100g ja pehmeämmän makuista. Maksaa enempi mut hyvä vaihtoehto joskus Ehrmannille...
nykyisin extran versiota,sitäkun saa isossa purkissa ja on vielä havempaa kuin ehram.
Rasvaa ei vältellä,mutta sitä tulee tarpeeksi muustakin ruokavaliosta.
Itse syön aina välipalaksi, sekaan pakastemarjoa ja/tai baanaania joskus vähän sokeritonta mehukeittoa ja blenderissä pirtelöksi.
Ihan älyttömän hyvää! Jos tarvii kuitua niin vehnäleseitä vielä sekaan.
niin meillä on maut erilaisia. Syön välipalaksi mielelläni voileipiä ja hedelmiä, mutta mitään rahkaa tai jogurttia en saisi kurkusta alas vaikka miten olisi.
meill syödään rahkaa jouluna. teen luumurahkaa. ja joskus kesällä mansikkarahkaa.
kerran vuodesssa rahkapullaa.
3 purkkia vuodessa.
meill syödään rahkaa jouluna. teen luumurahkaa. ja joskus kesällä mansikkarahkaa. kerran vuodesssa rahkapullaa. 3 purkkia vuodessa.
ja noita syön vaan jos on kermaa joukossa reilusti. ei kai se ole edes hyvää ilman puoli kiloa sokeria ja kermaa saman verra joukkoon kuin rahkaa.
Minä ainakin tarvitsen lihasmassan optimaaliseen kasvuun. Lisäksi se vie kivasti näläntunteen niin ei tule mussutettua mitään turhaa.
mutta sen ison suklaavanukkaan. =0)
Se on katsos valmistajan nimi se Ehrmann ja yllättäen valmistaa muutakin kuin rahkaa. Vähän niinku sanoisit, että syöt joka päivä purkin Valioo.. Tyhmää, eikö..?
Soluja kasvaa ja kuolee koko ajan, joten tarvitsemme kokoajan lisää proteiineja eli valkuaisaineita.
Solun melkein kaikki solun toiminnot suoritetaan proteiinien avulla, joten proteiini on välttämätöntä eliölle.
Ou gaad. Lue wikipediasta. Proteiineilla on niin paljon tarkoituksia, etten jaksa enää kirjottaakaan..
Meille niitä kannetaan kasapäin aina kaupasta, sekä minä että mies syödään joka pvä