Ostorajoitus ticket-trokareille! Taas oli
liikkeellä trokareita ja mammoja jotka ostaa kaikille 15 kaverilleen puvun.
Kohta huutonet täynnä vääränkokoisia ticket-pukuja.
Muuten ok, mutta hinnat varmasti nousussa...
ärsyttää.
En jaksa nousta klo 6 jonkun ticketin takia, ja
silti olisin halunnut pari pukua...
haukkukaa vaan, en ole fani, olen vaan ärsyyntynyt että muiden pitää hamstrata!
Kommentit (31)
Saatte Usa:sta The North Face:n kunnon kansitakit lapsille 60$, eli n. 40e. Laatu huimasti parempi.
Ihan uteliaisuuttani kysyisin, että minkä värisiä siellä oli myynnissä? Ei ollut meillä ollenkaan ostoslistalla, mutta jäin miettimään, kun kuvastossa luki että 4 väriä ja illalla oli vain vihreitä ja pinkkejä jäljellä.
Ihan kunnolla sain kyllä hulluteltua ilman Tickettejä.
ruskea, vihreä, turkoosi, pinkki ja oranssi. Ruskeita selvästi vähemmän kuin muita, ainakin Jumbossa.
Olipa jännä 4 väriä ;-) Jännä oli myös se, että mitkä värit oli illalla jäljellä. Viime vuonna oranssit jäi viimeiseksi, nyt oli pinkit ja vihreät jäljellä.
vai oliko siinä kaikki kulut mukana?
Saatte Usa:sta The North Face:n kunnon kansitakit lapsille 60$, eli n. 40e. Laatu huimasti parempi.
Vertasin kotona ticketin 98 kokoa h&m:n 110 kuoritakkiin, saman kokoisia!
Oliko muutkin koot näin suuria?
Ihan vaan , jos myöhemmin tulee ostettua käytettynä, että vähän tietää minkä kokoisia...
että minusta kavereille ei niitä tarvii hamstrata.
Jokainen joka vaivautuu sinne tungokseen saisi minusta oikeuden napata puku.
Miksi pitää olla niin "reilu" että hakee kaikille kavereille ja niiden lapsille ja kummilapsille.
harmittaa seistä kassajonossa kun jollain on siinä 10 pukua ja itse myöhästyit 10min etkä saanut oikeaa kokoa.
Ja minusta tuo hinta on just vielä ok,
55e en maksa samasta puvusta vaikka KUINKA on
vedenkestävä. Hajoa saattaa ihan samalla lailla viikon sisällä jos huono tuuri käy. Mieluummin ostan aletuotteen niin ei harmita jos hajoo.
Sitäpaitsi VEDENKESTÄVYYS on nykyään ihan yliarvostettua, olen itse huomannut että parhaat vedenkestävät ulkovaatteet on ollu merkittömiä
Lindexin housuja jotka maksaa 17e eikä tule vesi läpi,vaikka ei luvata mitään pilareita..
Tästä lähtien ostan vaan tuotteita jotka ei ole vedenkestäviä!