Ostorajoitus ticket-trokareille! Taas oli
liikkeellä trokareita ja mammoja jotka ostaa kaikille 15 kaverilleen puvun.
Kohta huutonet täynnä vääränkokoisia ticket-pukuja.
Muuten ok, mutta hinnat varmasti nousussa...
ärsyttää.
En jaksa nousta klo 6 jonkun ticketin takia, ja
silti olisin halunnut pari pukua...
haukkukaa vaan, en ole fani, olen vaan ärsyyntynyt että muiden pitää hamstrata!
Kommentit (31)
Itellä ainakin tuossa 2 pukua odottamassa, jotka vien huomenna takas, koska malli oli vaan musta niin omituinen, enkä edes halua niitä lapsilleni jos tarhassa joka toisella on samanlainen. Ei tulis mieleenkään alkaa niitä huutiksessa kauppaamaan! Yleensä tollasia tarjouksia on ollut kappalemääräisesti aika vähän ettei oo jokaisella samanlaista, mutta nyt näytti olevan paljon myynnissä, ainakin Tampereella. Ei tosin varmaan enää oo jäljellä.
yhdellä myyjällä jo kolme vihreetä pukua
myynnissä.
on se kumma jos menee koon arviointi noin pieleen?
ja HETI on puvut huutonetissä, en nyt muista kellonaikaa mutta nopee on ollut!
hmm..oiskohan suunniteltua...
2 niitä pukuja myynnissä. 86 ja 104. Molemmissa lukee että arvioi koon väärin. Että ovat molemmat liian pieniä:DD
Olisko se jollekki 110cm pitkälle ostanu 86cm puvun vai mitä:D?
2 niitä pukuja myynnissä. 86 ja 104. Molemmissa lukee että arvioi koon väärin. Että ovat molemmat liian pieniä:DD
Olisko se jollekki 110cm pitkälle ostanu 86cm puvun vai mitä:D?
Lapsellista ja naurettavaa.
jätin ostamatta.
Ruskea oli kyllä kauniin värinen, mutta olivat "sadepukuja" niissä lukikin joku ticket rain wear tms, eli "pelkkiä kuoria". Minä etsin enemmän kevätpukua - siis suomalaiskansallista tuulipukua - lapsilleni. Turussa ainakin vielä tänään runsaasti jäljellä, että eiköhän niitä riitä nettiin kaikkien myytäväksi :)
liikkeellä trokareita ja mammoja jotka ostaa kaikille 15 kaverilleen puvun. Kohta huutonet täynnä vääränkokoisia ticket-pukuja. Muuten ok, mutta hinnat varmasti nousussa... ärsyttää. En jaksa nousta klo 6 jonkun ticketin takia, ja silti olisin halunnut pari pukua... haukkukaa vaan, en ole fani, olen vaan ärsyyntynyt että muiden pitää hamstrata!
T.pikkuputiikin asiakas joka sai hyvän puvun ja 15% alennuksen
No kokonaisen euronhan tuosta puvusta saakin voittoa. Mitä väliä, jos jollain on kaksi pukua myynnissä? Jos ei jaksa nousta itse ylös ja mennä stockalle, niin siitäpä saa puvun. Kaikkien etu vai?
Ostorajoitukset ovat kommunismia.
liikkeellä trokareita ja mammoja jotka ostaa kaikille 15 kaverilleen puvun. Kohta huutonet täynnä vääränkokoisia ticket-pukuja. Muuten ok, mutta hinnat varmasti nousussa... ärsyttää. En jaksa nousta klo 6 jonkun ticketin takia, ja silti olisin halunnut pari pukua... haukkukaa vaan, en ole fani, olen vaan ärsyyntynyt että muiden pitää hamstrata!
No kokonaisen euronhan tuosta puvusta saakin voittoa. Mitä väliä, jos jollain on kaksi pukua myynnissä? Jos ei jaksa nousta itse ylös ja mennä stockalle, niin siitäpä saa puvun. Kaikkien etu vai?
kun kaikkihan tietää, että ne puvut voisi palauttaa sinne vaikka huomenna ja saada rahat takaisin. Jos ei siis ole tarkoitus trokata.
tuollainen "arvioin koon väärin" valehtelu ei anna kovin luotettavaa kuvaa myyjästä. Vielä kun joku on kysynyt, että miksi et suoraan palauta jos kerran kaksi pukua on väärän kokoisia niin vastaus on ettei myyjä käy niin usein stockalla. Silti toimitusehdoissa treffit sopivat jos jonnekin suunnalle =)
Mutta miksi hitossa pitää mainita: ostin väärän kokoisen? Hittoaks se kelleen kuuluu miksi myy uuden vaatteen/kirjan/dvd:n.
ja että, ostaja lähellä, ettei tartte maksaa älytöntä postimaksua. Tuo selitys palauttamisesta oli niin puppua, että ihan hävettää. Asuu muka Stockan lähellä, mutta käy siellä niin harvoin, ettei viitsi lähteä uudelleen. Postiin kuitenkin viitsii
paketin kiikuttaa. Noloa myyjän kannalta, eikö ne tajua kuinka säälittäviä tuollaiset selitykset on.
Normihinta on muualla 48e, en jaksa vajaan 10e takia ryysätä aamukasilta niitä hamstaamaan. Sitäpaitsi tapiolassa niitä oli jäljellä vielä viiden aikaan ip.
Ja alesta stokkalta ostin syksyllä viime kevään pinkin ja vihreän 21e/kpl.
:P
Hän osti omille lapsilleen kaksi pukua sekä kahdelle kummilapselleen. Eli siis kuusi pukua. Eikä todellakaan ota välistä mitään, vaan antaa sillä 40 eurolla. Ihana ihminen, kun viitsi siellä ruuhkassa olla toisten puolesta.
Itse en sinne lähde ja hyvillä mielin olen muutamana syksynä ostanut huuto.netistä, vaikka trokari olisi kauppia ollutkin.
ja siis oikeasti koko väärin kummaltakin esim ois pitäny olla 92 ja 110
ja usein vielä samaa kokoa. Tokihan osa vie niitä kavereilleen, mutta kyllä itsellä olisi kolmessa puvussa jo ehdoton maksimi. Toisekseen onhan niissä rahat kiinni, ellei sitten maksa luotolla ja usko tosissaan, että saa puvut myytyä. Itse en tosiaankaan jaksaisi vaivautua, jos tuolla tavalla muutaman euron tienaa, mutta tapansa kullakin.
Tuollaistakaan ilmiötä ei olisi, jos ihmiset olisivat aavistuksen viisaampia eivätkä sekoaisi jostakin helvetin haalarimerkeistä! Ne, jotka niitä trokaavat ovat vaan oivaltaneet markkinaraon, siitä heille onnittelut.