Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g. kenen mielestä baareissa käyminen ei sovi perheen äidille?

Vierailija
14.04.2010 |

Vaikka noin 4 * vuodessa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri kukaan heistä ei käy baareissa. Vain ne käyvät, jotka etsivät seuraa. 3

Vierailija
2/15 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oisko peräti pimeältä keski-ajalta. Kuka tahansa SAA käydä baareissa justiin niin usein kun haluaa ja se mahdollista on. En pidä järkevänä, jos äiti rampaa joka viikonloppu jossain, johan se käy kukkaron päällekin. Mutta oikeasti; max 4 kertaa vuodessa on musta kyllä todella vähän. Oli motiivit ihan mitkä tahansa. Ja mä taas tunnen monta, jotka käyvät tanssimassa ja pitämässä hauskaa, kukaan kavereistani tai minä itse ei hae sauraa, kaikki ovat naiimisissa tai muuten pitkässä liitossa ja perheellisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli on nyt lasten myötä muuttunut ;) Ihan ok jos MAX 4 kertaa vuodessa käy.

Vierailija
4/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole mihinkään muuhun syyhyn törmännyt baareissakävijöiden joukossa kuin seuran etsiminen.

Vierailija
5/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan lapsilla on hyvä hoito sillä aikaa. Itse käyn ehkä 2-5 kertaa vuodessa.

Vierailija
6/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mun tärkein motiivi mennä baariin. Lisäksi on kiva tehdä tyttöporukalla jotain kivaa esim. mennä keilaamaan, syömään ja sitten baariin tanssimaan. Seuraa en etsi ja tarjokkaat torjutaan :).

Vierailija
7/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavataan kavereita, jutellaan, fiilistellään, irtaudutaan ihan täysin arjesta.

Itse en todellakaan käy siellä ketään iskemässä enkä edes viehätysvoimaani testailemassa vaan ihan käsi sydämellä hauskaa pitämässä!

Kun en ole mihinkään muuhun syyhyn törmännyt baareissakävijöiden joukossa kuin seuran etsiminen.

Vierailija
8/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa seurustella kavereiden kanssa, siellä ei kuule mitään. Jos haluaa juoda, miksi lähteä sinne meluun ja ruuhkaan kun voi juoda mukavasti kotisohvallakin. Onko tanssi se juttu? paritanssi? Miksei sinne lähdetä sitten oman puolison kanssa? Discojytäilykö? Siellä on vaan niin kuuma ja tungosta, että ainakin mua ahistaa. Mikä on se juttu, kun en ymmärrä.

Vierailija
9/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa seurustella kavereiden kanssa, siellä ei kuule mitään. Jos haluaa juoda, miksi lähteä sinne meluun ja ruuhkaan kun voi juoda mukavasti kotisohvallakin. Onko tanssi se juttu? paritanssi? Miksei sinne lähdetä sitten oman puolison kanssa? Discojytäilykö? Siellä on vaan niin kuuma ja tungosta, että ainakin mua ahistaa. Mikä on se juttu, kun en ymmärrä.

Vierailija
10/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin moni aina väittää, että se pointti on kavereiden tapaaminen. No voisiko huonompaa paikkaa kavereiden tapaamiselle olla kuin tungos, meteli ja yömyöhäinen ajankohta.

Vierailija
11/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä, jos haluan kavereita tavata, kutsun heitä meille, vierailen heillä tai sit mennään ruokaravintolaan syömään kaikessa rauhassa. Suurta luksusta perheenäidille saada valmis ruoka eteen ja kun sen saa vielä syödä rauhassa nousematta kertaakaan tuolistaan... =0)

Mä en itse jaksais lähtee minnekään baariin enää.

Vierailija
12/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaisen ihmisen mielestä ei sopisi? Vaikken itse jaksa lähteä baariin, kun en jaksa nykyään kolmen lapsen äitinä valvoa yli 23, niin käyköön kukakin missä tykkää.

Minä jotenkin ahdistun näistä av:n keskusteluista kun puhutaan baareista. Siinä baarissa käymisessä on just se idea, että siitä tykkää. Ja sitä on vaikea selittää ihmiselle, joka ahdistuu baarissa.

Vierailija
13/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökerhoissa, enää ei saisi kirveelläkään. Ehkä sitten johonkin pubiin missä voisi jutella rauhassa ihmisten kanssa. Mieluummin tosiaan näkisin kavereita kotona tai ravintolassa hyvän ruuan ja juoman siivittämänä.

Vierailija
14/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä tykkään käydä baarissa, enkä voisi kuvitella, että baarissakäymisestä jotenkin loppuis mun kohdalla, jos mulla olis lapsia.

Mä tykkään käydä ensisijaisesti olutravintoloissa, koska tykkään erilaisista oluista, en niinkään normilaagereista. Mä käyn erityisen mielelläni baareissa, joissa ei ole musiikkia tai se soi hiljaa. Joskus joku tanssipaikkakin menee.

Mä meen baareihin tapaamaan kavereita. Voin kertoa, että harvemmin joissain olutravintoloissa kellään on mikään iskumeininki päällä. Käydään myös miehen kanssa kahdestaan oluella.

Musta on todella kummallista, että joku pitää jotenkin pahana toisten baarissakäyntiä. Ihan ymmärrettävää, ettei kaikki tykkää baareissa käydä, mutta vaikeaa käsittää, miksi toisten tapoja pitää paheksua.

Vierailija
15/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi