Poikani sai törkeää asiakaspalvelua mopoliikkeessä
soitti kysyäkseen mopokypärään jotakin osaa,no sellainen osa löytyi ja poika sitten jatkoi keskustelua kysymällä mitä tämä kyseinen osa maksaa johon myyjä vastasi "vitustako minä tiedän"? olipas kiva myyjä!!
Kommentit (16)
Myymälän henkilökunta on myös myymälän mainos, tuskin kauppias haluaa tuollasita mainosta antaa asiakkailleen.
Siellä on joku amisviiksi päässyt kesäduuniin ja hätäpäissään äyskii..
kun yhden palstalaisen kissa oli jäänyt pannukakuksi tielle kun mopopoika oli ajanut päälle. En kyllä olis uskonu että boikotti noin nopeasti leviää julkisuuteen...
Ainakin osaat yleistää ihan loistavasti ,mutta siihen taitaa taitosi jäädäkin.
saamatta. On kyllä törkeää miten lapsia kohdellaan asiakkaina,meillä poika tienaa (lehden jaolla) omat rahansa ja niillä rahoilla rahoittaa mopoilun,viimeksi meni 300e osiin,että kannattaisi ottaa ihan vakavina ostajina nämä lapsukaiset.
ap
sinne liikkeeseen! Ja sit meette tapaamaan tätä myyjää poikasi kanssa sinne liikkeeseen.
valitatte liikkeen omistajalle...
ja hyvä että osti sit muualta...
todellakin lapset on ihan tasavertaisia asiakkaita.
hieno poika kun tienaa itse rahaa mopoiluunsa:)++++
Eivät noudata mitään liikennesääntöjä, ajavat missä sattuu ylinopeuksilla niin että pienemmät liikenteessä olevat liikkujat ovat koko ajan hengenvaarassa. Ja se mopojen ääni on suoraan helvetistä.
Saman tien vois kieltää skootteritytötkin. Ne ajaa 4-5 rinnakkain eikä kuule yhtään mitään kypäriensä sisälle, kun iPodit huutaa. Eikä ne kyllä näekkään mitään.
Ajokortit (kaikenlaiset) vasta 18-vuotiaille!
mopokauppiailla on omassa myynniissä olevista osista olemassa tukkureiden katalogit tai voivat katsoa netin tilausjärjestelmistä. Oliko ko. osa mitä kaupassa myydään vai muutenko poika sitä kyseli? Ei kannata asioida nihkeissä kaupoissa, hyviäkin on.
Eivät noudata mitään liikennesääntöjä, ajavat missä sattuu ylinopeuksilla niin että pienemmät liikenteessä olevat liikkujat ovat koko ajan hengenvaarassa. Ja se mopojen ääni on suoraan helvetistä. Saman tien vois kieltää skootteritytötkin. Ne ajaa 4-5 rinnakkain eikä kuule yhtään mitään kypäriensä sisälle, kun iPodit huutaa. Eikä ne kyllä näekkään mitään. Ajokortit (kaikenlaiset) vasta 18-vuotiaille!
oma poikani on yksi heistä,mutta keskimmäinen on niin hurja,ettei hänelle voi korttia edes hankkia.
ap
missä tosi paljon mopoja ja mulla ei ole mopoilijoista mitää pahaa sanottavaa. Sen sijaan joku kännykkään pölöttävä av-mamma meinasi rysäyttää kolmion takaa kylkeen. Just ja just ehdin pysähtyä.
jopa niin,ettei hän ole huomannut minua autosta. Toisekseen tunne poikani erittäin hyvin,on rauhallinen ja vastuuntuntoinen josta ehkä jo jotain kertoo halu rahoittaa harrastus itse. Kuten sanoin keskimmäinen lapsemme ei ole samanlainen,hän on erittäin impulsiivinen ja hakee vauhdinhurmaa,harrastaa extreme lajeja ym,hän on vaaraksi liikenteessä.
ap
on väärin sanoa,että mopoilijat ovat liikenteelle vaaraksi. miettikää kuinka usein on autoilla peraanajoja ja rattijuoppoja ja sitten kuinka vähän suhtessa mopoille mitään sattuu!!!!!!!!!!!!
soitti kysyäkseen mopokypärään jotakin osaa,no sellainen osa löytyi ja poika sitten jatkoi keskustelua kysymällä mitä tämä kyseinen osa maksaa johon myyjä vastasi "vitustako minä tiedän"? olipas kiva myyjä!!
jostain rehellisiäkin myyjiä, joilla on kanttia tunnustaa, ettei tiedä jotain.
Yleensä ne alkavat sönköttää ihan jotain muuta tai tarjoamaan muita tuotteita.
Tero
Mikään ei ole kaupassa ärsyttävämpää kuin se, että myyjä ei tunnusta tietämättömyyttään. Olen itsekin myyjä ja sanon ihan suoraan jos en tiedä jotain asiaa. Ärsyttävää sellainen että mukatietää jotain, ympäripyöreitä vastauksia jne.. Olisihan se kiva tietää kaikesta kaikki, mutta kun en tiedä, niin en tiedä.
Olen sitäpaitsi oppinut tunnistamaan aika hyvinkin milloin myyjä ei oikeasti tiedä asiasta yhtään mitään.
mitä maksaa,jos itse puhuisin noin asiakkailleni niin saisin välittömästi potkut.
ap
kun yhden palstalaisen kissa oli jäänyt pannukakuksi tielle kun mopopoika oli ajanut päälle. En kyllä olis uskonu että boikotti noin nopeasti leviää julkisuuteen...