Pystyykö kukaan mies panemaan 20 min.?
Vai onko minun odotukset liian kovat... Kun haluaisin vähintään noin pitkään, että tuntisin jotakin saaneeni.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo saanut orgasminsa aina muutamassa minuutissa. Hänen pilllu ei ole kestänyt ison kullini hinkkaamista 10min kauempaa ja silloinkin jo tuskastunut jos en ole tullut. Sittenkin pillu joutunut pitämään välipäiviä toipuakseen. Joten lienee myös koko kysymys. Uusintoja otettu harvemmin eikä vaimo ole saanut niissä koskaan toista kertaa,eli siinä mielessä turhia ja vain mnua varten. Onneksi harvinaista. Mielummin otettu vaikka seuraavana päivänä uusiksi. Siten meidän naiminen ollut etupäässä kiihkeää all in ja päätynyt yhtäaikaiseen orgasmiin, jonka jälkeen molemmat ihan puhki.
Ette ole liukuvoidetta keksineet käyttää. Koleilkaappa ja hämmästykää.
Liukuvoide on vain anaalia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo saanut orgasminsa aina muutamassa minuutissa. Hänen pilllu ei ole kestänyt ison kullini hinkkaamista 10min kauempaa ja silloinkin jo tuskastunut jos en ole tullut. Sittenkin pillu joutunut pitämään välipäiviä toipuakseen. Joten lienee myös koko kysymys. Uusintoja otettu harvemmin eikä vaimo ole saanut niissä koskaan toista kertaa,eli siinä mielessä turhia ja vain mnua varten. Onneksi harvinaista. Mielummin otettu vaikka seuraavana päivänä uusiksi. Siten meidän naiminen ollut etupäässä kiihkeää all in ja päätynyt yhtäaikaiseen orgasmiin, jonka jälkeen molemmat ihan puhki.
Ette ole liukuvoidetta keksineet käyttää. Koleilkaappa ja hämmästykää.
Liukkareita käytetty jo kymmeniä vuosia. Ei onnistunut nainnit ilman ekoja vuosia lukuunottamatta, silloin nuorina.Eli liukkarit olleet käytössä käytännössä aina kun naitu. Sittenkin vaatinut aina pitkän kaavan nuolemista, että pillu ollut valmis naimiseen. Pikaseksit olleet bannassa.
Harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa. Kyllä ensimmäisen tuhannen yhdynnän jälkeen yleensä pystyy naimaan niin kauan kuin haluaa. Jotkut tietysti kehittyvät nopeammin. Sellaiset naiset, jotka eivät halua seksiä miehiensä kanssa, kuin kerran kuussa, koska seksi on huonoa, voisivat miettiä miksi se on huonoa vuodesta toiseen. Jos kymmenen vuoden suhteen aikana seksiä on ollut yhteensä noin 100x, niin ei se hyvää voi ollakkaan. Meillä tulee vaimon kanssa noin 400x/vuosi. Parin vuoden jälkeen oltiin jo aika hyviä. Nyt vuosia on yli 25.
M46
Vierailija kirjoitti:
Harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa. Kyllä ensimmäisen tuhannen yhdynnän jälkeen yleensä pystyy naimaan niin kauan kuin haluaa. Jotkut tietysti kehittyvät nopeammin. Sellaiset naiset, jotka eivät halua seksiä miehiensä kanssa, kuin kerran kuussa, koska seksi on huonoa, voisivat miettiä miksi se on huonoa vuodesta toiseen. Jos kymmenen vuoden suhteen aikana seksiä on ollut yhteensä noin 100x, niin ei se hyvää voi ollakkaan. Meillä tulee vaimon kanssa noin 400x/vuosi. Parin vuoden jälkeen oltiin jo aika hyviä. Nyt vuosia on yli 25.
M46
Oliskos Execeliä todisteeksi?
Vierailija kirjoitti:
M46
Kestävyyttä tulee jos liki joka päivä nai, mutta se alkaa puuduttamaan kun kumpikaan ei oikeasti ole kiimassa ja halukas. Mielummin muutaman päivän väli ja kiimaista naimista.
Suhteemme alussa meillä oli kolmen tunnin sessio. Hiki valui, naiseni voihki ja huusi kovaa nautinnosta ja minä olin lopuksi ihan puhki. Kello oli 01 kun lopetettiin. Ehkä enemmän. Rakkaat naapurit eivät saaneet unta sinä yönä. Eikä muut yöt/illat sen jälkeen muutamaan viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen kerran kokenut 20 min panon ja se oli sitä ilman mitään himmailua. Vieraan kanssa joka minua huomattavasti nuorempi. Muuten 1- max 10 min kokemuksia
Ei se panon pituus tee siitä parempaa ja tuosta saitte ehkä väärän kuvan että kaikki naiset sitä hakevat ja tehokas 5 min on parempi kuin tuo 20 min kokemus. Ne miehet on parhaita minun mielestäni
Vierailija kirjoitti:
Itsestäni vaikka tunnin yhdyntä (se penetraatioaika) tuntuu ajatuksena vähän samalta kuin menisi tavalliseen hierontaan, joka kestää 10 tuntia. Tai että söisi sipsejä siten, että ottaa uuden sipsin aina 5 minuutin välein.
Sama itsellä, jos ei kiima pannessa kiihdy, niin se lopahtaa (enkä tarkoita erektiota) Eikä nollasta sataan tunnu miltään, jos siihen menee yli puoli tuntia verrattuna jos siihen menee muutama minuutti. Onneksi osunut vaimo, joka on kanssa 'tulos tai ulos' jos penetraatio alkaa mennä pitkäksi saatuaan ensin orkun. Intonsa loppuu ekaan laukeamiseen. Kuten itsellänikin.
Olkapäät ja käsivarret voivat tulla kipeiksi, jos samassa asennossa koko ajan koittaa. Alusta pitäis olla luistamaton ja tukeva. Ei tuo rouva ihan helpolla tule enää ja kun koitan useamman orkun hänelle antaa, niin kyllä siinä aikaa kuluu. Me ollaan vielä kohtalaisen hyvä kuntoinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Kestävyyttä tulee jos liki joka päivä nai, mutta se alkaa puuduttamaan kun kumpikaan ei oikeasti ole kiimassa ja halukas. Mielummin muutaman päivän väli ja kiimaista naimista.
Kyllä me ollaan ihan halukkaita, eikai me nyt muuten joka päivä. Toisilla toisin tietysti. Joillakin on nälkä koko ajan, toisilla ei ruoka meinaa maistua koskaan.
Tartteeko sitä rynkyttää kuin kani?
Pitkä esileikki ja hidas nainti rauhallisesti, niin saa siihen menemään aikaa. Aamuisin kun molemmat ovat raukeita, niin on kiva ottaa vaimo hitaasti. Kun tunnen vaimoni pimpin sykkeen ja lisäkostumisen, niin otan vasta sitten viimeiset työnnöt ja laukean hänen sisälleen. Syvempi ja pitempi nautinto molemmille siis ottaa aikansa.
M
Itse olen pannut elämässäni varmasti useita viikkoja kun kaikki panot lasketaan yhtee😂
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pannut elämässäni varmasti useita viikkoja kun kaikki panot lasketaan yhtee😂
No joo sittenhän siinä jo vuosi vierähtää.
Mutta riittääkö 2 sekuntia puolikovalla mikro peniksellä ?
-tuhma mies
Vierailija kirjoitti:
Mutta riittääkö 2 sekuntia puolikovalla mikro peniksellä ?
-tuhma mies
No sinähän vasta tuhmia kyselet ! Kenelle se nyt riittäis. Naama sinne väliin sitten ja sakkokirrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Kestoni vaihtelee, 5 minuutista ehkä noin 20 minuuttiin. Tietenkin hidastelemalla ja maltilla voi pidentää aikaa. Jos sitten 15 minuuttia tms pitää taukoa ja ottaa uuden erän, voi jatkaa pidempäänkin. Silloin ongelmana on pikemminkin laukeaminen / tunnon puute, mutta ainakin nainen saa tarpeekseen. ;)
Onhan näitä juttuja. Käytäntö on toinen.
Mies purskauttaa omat heti kun mahdollista.
Nsiselle ei yhtään mitään. Olla pillunreikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestoni vaihtelee, 5 minuutista ehkä noin 20 minuuttiin. Tietenkin hidastelemalla ja maltilla voi pidentää aikaa. Jos sitten 15 minuuttia tms pitää taukoa ja ottaa uuden erän, voi jatkaa pidempäänkin. Silloin ongelmana on pikemminkin laukeaminen / tunnon puute, mutta ainakin nainen saa tarpeekseen. ;)
Onhan näitä juttuja. Käytäntö on toinen.
Mies purskauttaa omat heti kun mahdollista.
Nsiselle ei yhtään mitään. Olla pillunreikä.
No ne miehet ovat olevinaan niitä macho miehiä. Kyllä miehen pitää parhaansa mukaan naiselle orkut antaa. Tuo oli hyvä kommentti. Voin samaistua.
Panin 12tuntia ja sain siinä ajassa 11 orgasmia.
Exä kertoi että joku rakastaja oli pannut häntä tunnin jonka aikana hän oli lauennut kolme kertaa. En itse pystynyt samaan, mutta kahdet lastit sisään 45 min aikana ilman että välillä tarvitsi levätä.