Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kai tämä laitonta ole mutta iljettävää

Vierailija
14.04.2010 |

tyttäreni 18v on siis autokoulussa. Opettajana on komea nuorekas mies, mutta ikää on kuitenkin jo 40v.

Hän flirttailee ja ehdottaa kahvilla käyntiä.

Tyttäreni on sanavalmis, ei ole suostunut.

Kuulemma muka "vahingossa" toisinaan koskettaa häntä.

Vaihdammeko toiseen autokouluun, onko se edes mahdollista?

Tyttärestäni tämä on epämukavaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdatte ja teette tyypistä valituksen autokouluun. Autokoulu on kallis investointi, ei siellä tarvitse sietää sopimatonta käytöstä tai huonoa opetusta.

Vierailija
2/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein itse ovat omistajia nämä opettajat.

Vierailija
4/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinani että autokoulussa oli yksi varmasti yli n. 40 vuotias opettaja. Hän katseli aina sillä silmällä ja kommentoi mun kaunista rusketusta jne. ajelutti sivuteillä (mikä tietysti luonnollista ettei olla kaupungissa tien tukkeena). Ajattelin silloin että mitäköhän miehellä on mielessä..jotenkin oli vähän liian tuttavallinen.

Vierailija
5/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotipitäjästä, joka kuulemma harrasti tällaista. Aika pian pulju meni konkkaan. Toinen autokoulu, jonka opettaja oli myös aika tuttavallinen mutta hauskalla tavalla, on vieläkin pystyssä.

Vierailija
6/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusi pää punaisena aina. Todella stressavaa.

Etkö ääliö tajua ym. juttuja. Sopimatonta minusta.

Vaihtaa en voinut, koska paikkakunnalla oli vain se yksi autokoulu.

Vierailija
7/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulle... olin itse saman ikäinen, kun lähestulkoon kaikki ympärilläni olevat aikuiset miehet yrittivät flirttailla ja muka huolimattomasti kosketella jne. Voitteko kuvitella, että näiden vihjailujen takana saattoi olla oma opettajani jne....?

Minulle jäi koko nuoruudestani sellainen käsitys, että olen "yleistä saalista", en missään saanut olla rauhassa ja ehdottelu oli välillä tosi suorasukaistakin. En itse provosoinut tai millään tavalla yllyttänyt aikuisia 4-5-kymppisiä miehiä siihen. Olin vain kypsemmän oloinen, iso rintainen ja nätti.

Nyt jos oma tyttäreni joutuisi samanlaisen kohtelun kohteeksi, ottaisin välittömästi yhteyttä esim. nyt autokouluun. 18-vuotias on vielä kehitysvaiheessa ja mieleltään nuori vaikka kroppa muuta väittäisikin.

Puutu asiaan ja anna omalla käytökselläsi esimerkkiä lapsellesi, ettei tuollainen käytös ole sallittua.

Minua ei kukaan puolustanut ja tunsin itseni lähinnä halvaksi.

Vierailija
8/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmille miehille. Mitä asiallisempi ja virallisempi oli tilanne sitä enemmän tuo teini-ikäinen heitti flirttiä ja nautti suunnattomasti aiheuttamastaan hämmennyksestä. Sitten yhden kerran eräs mieshenkilö alkoikin flirttailla takaisin. Kaveri närkästyi suuresti ja alkoikin syyttää ko. henkilöä pervoksi.

Vierailija
9/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

autokouluja on useita eli vaihda!

Tod.näk. tekee sitä muillekin eli ota yhteyttä autokouluun ja tee valitus asiasta. Muuten se touhu ei lopu.

Mutta ensin siis tytär pois autokoulusta.

Vierailija
10/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kysyisin että voisko opettajaa vaihtaa, yleensä kyllä on muitakin kun se yks ope.

meillä oli joskus joku sijainen ja se nappas ratista kiinni jos ei kääntynyt sinne minne se oli sanonut,, pikku kuski unohti kun keskittyi niin ja suoraakin pääsi.

Vierailija
11/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitat autokouluun, että tyttö lopettaa ja vaihtaa koulua ja mikä on syy. Tyttäresi tulee kunnioittamaan sinua ja oppii siitä paljon hyvää naisen oikeudesta omiin rajoihinsa. Olisipa minunkin äitini puolustanut minua noin! Samoin autokoulun opettajalle vähän miettimistä.

Vierailija
12/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosketella ilman lupaa, oli kyse minkä ikäisestä tahansa. Valita autokoulun johdolle ja vaihda autokoulua. Ja pistä sana kiertämään, jos samainen opettaja jatkaa siinä autokoulussa.

Vierailija
13/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikoinaan, kun olimme autokouluiässä, yksi luokkakaverini alkoi seurustelemaan naimisissa olevan, toistakymmentä vuotta vanhemman opettajan kanssa. Jak! Ammattitauti?

Vierailija
14/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties mies etsii itselle vähän nuorempaa kumppania. Nuori on parempi synnyttäjä.

Vierailija
15/15 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin lain turvin, mutta koskettelu ei ole sallittua eikä laillista. Myöskään TYÖSSÄÄN oleva ihminen ei työaikana saa lähennellä asiakkaitaan. Totta kai se on laitonta!

Esim. gynegologimies voi toki ehdottaa nuorellekin naiselle vapaa-ajallaan baarissa kahvitreffejä ihan laillisesti, mutta ei voi tehdä sitä vastaanotollaan sisätutkimusta suorittaessaan. Ammattilaiselta voi institutionaalisessa tilanteessa ihan lain mukaan odottaa ammattimaista käytöstä.

Valitusta kehiin!