Kokemuskia Cerazette-minipillereistä?
Kommentit (15)
vaikutti mielialaan eli oli koko ajan itkuinen ja surullinen olo. Lopetin lyhyen käytön jälkeen ja heti olo muuttui hyväksi. En enää koskaan käytä hormonaalista ehkäisyä.
Menkat loppui, ei tippaakaan ole tullut aloittamisen jälkeen (5kk). Ei mitään sivuvaikutuksia.
Hoikilla naisilla yleensä menkat loppuu, lihavilla voi olla tiputtelua, sanoi lääkäri.
Mutta mieliala vaihteli ja olin kiukkuinen ja halut hävisi. Olin syönyt trikvilaria aiemmin, ei ongelmia. Söin noita 9 kk, sitten jouduinkin syömään erilaisia hormonikuureja yhteensä puolitoista vuotta, ennenkuin menkat tuli takaisin. Eka vuosi meni ilamn kuukautisa, hormonikuureista huolimatta. Seuraava lääkäri oli sitä mieltä, että jos haluaa vielä lapsia, niitä ei kannata syödä.
Vajaan vuoden verran. Ei ongelmia, ei menkkoja. Menkat alkoivat, kun lopetin, toisaalta imetyskin loppui samoihin aikoihin.
Menkat loppui, ei tippaakaan ole tullut aloittamisen jälkeen (5kk). Ei mitään sivuvaikutuksia. Hoikilla naisilla yleensä menkat loppuu, lihavilla voi olla tiputtelua, sanoi lääkäri.
niinkauan kun imetin ei menkkoja ollut mutta heti kun lopetin imetyksen niin alkoi se jatkuva tiputtelu jonka takia sitten vaihdoinkin ne pois. Ja en ole lihava, BMI:ni on 19.
ja mulle niistä tuli jatkuva päänsärky :( Kärsin kyllä muutenkin migreenistä, että ilmeisesti eivät sovi minulle.
menkat kerran vuodessa. Alussa olin pari kuukautta itkuinen ja epätasapainoinen ja oli tiputteluvuotoja. Nyt ei vaivoja.
Naama tuli ihan täyteen aknea, hiukset olivat jatkuvasti rasvaiset, lihoin ja turposin, sain kamalia alavatsakipujakin. Sitten alapäästä lähti tunto, en pystynyt enää kiihottumaan tai tuntemaan mielihyvää!
Aivan kamalia, en koske enää ikinä moisiin!
oon nyt käyttänyt niitä 3kk, hain juuri seuraavan paketin. Menkat tuli kerran silloin heti kun aloitin ne, sen jälkeen ei ole niitä kuulunut. Hiukset kyllä tippuu päästä,mutta niin mulla kävi edellisenkin raskauden jälkeen vaikken pillereitä käyttänytkään, eli johtuu ihan omista hormoneista. Oon ollut ihan tyytyväinen :)
Näillä pillereillä mulla oli kuukautiset 23 päivänä kuukaudesta. Söin 4 kk eikä tilanne muuttunu miksikään. En TOD suosittele!
ja seksi ei juurikaan kiinnostanut.
Oireet loppuivat viikossa kun vaihdoin pillerit yasminelleen lopetettuani imetyksen.