Miten saada mies ymmärtämään, tukemaan, keskustelemaan ym?
Mies ei osaa avata yhtään keskustelua. Olen lopettanut puhumisen mutta siitäkin saan vaan valituksia. Tiuskii varmaan puolen tunnin välein "sano jotain" ja jos en sano, se möksähtää ja suuttuu. Jos sanon ja yritän avata keskustelun niin vastaukseksi saan yleensä "Aha" tai "Yhy" ja siinä se.... Mutta auta armias kun puhun kaverin kanssa puhelimessa niin johan se kärkyy siinä vieressä ja viittoilee jotain. Kun lopetan puheliun ehkä 5-10 minsan päästä niin se mököttää ja on suuttunut.
Perkele kun sitä pitää huomioida koko ajan ja jos näin ei tapahdu heti just sillä sekunnilla kun herra haluaa, on kolmas maailamansota syttynyt.
Mies ei myöskään tiedä empatiasta mitään. Ei osaa asettua toisen ihmisen tilanteeseen saati tukemaan toista jossain asiassa. Kunhan kaikki menee niin kun hän haluaa ja minä vaan hymyilen ja olen aina hyvällä tuulella niin kaikki on hyvin.
Minä en saa olla väsynyt, huonolla tuulella, kipeä tai muutenvaan allapäin. Mutta herra saa kyllä äksyillä ja valittaa ja tiuskia ja purkaa paskaa minun niskaan.
Ei siis kertakaikkiaan ikinä näen itsessän vikoja vain ja ainostaan muissa.
Onko tässä enää mitään järkeä? Voiko tuollaista idioottia enää muuttaa? Vinkkejä kaivataan miten saada mies avaamaan sen sanaisen arkkunsa sekä ymmärätmään muitakin ihmisiä?