Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Olisitko valmis tuhlaamaan lomasi lastasi hoitaen?

Vierailija
13.04.2010 |

Jos sinulla olisi vain lyhyt loma, niin suostuisitko käyttämään sen alle kouluikäisen lapsesi kanssa olemiseen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen viimeisen 20 vuoden aikana ollut joka ikisen lomapäiväni lasteni kanssa. Eipä tosin ole ollut vaihtoethtojakaan.

Vierailija
2/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaata ainakaan en uhraa. Panen esikoisen virikehoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä loma on heidä omaa aikaansa ja he ovat lomalla silloin kun lapset ovat isällään...

Vierailija
4/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyselimet toimivat - yläpää ei.

Vierailija
5/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain silloin, että ollaan itse töissä. Tai varmasti hoitaisivat meidän lomallakin, mutta mitä mäkään sillä lomalla tekisin, jos en viettäisi sitä perheeni kanssa...

Itse ollaan aina lomilla lapset hoidettu ja mummot antavat sitten lapsille lisälomaa, kun me olemme töissä.

Vierailija
6/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ikävä velvollisuus. Jos joku pitää oman lapsensa kanssa viettämää aikaa pakkopullana, hän on pahasti häiriintynyt aikuinen ihminen.

Vierailija
7/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen lomat lasten kanssa! Ja vaikka päiväkoti olisi auki, lapsi olisi vapaalla kanssani.

Vierailija
8/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten isät ja äidit lomailee kuin lastensa kanssa?

Vierailija
9/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun saamme viettää lomalla aikaa yhdessä ja tehdä ihania asioita. En ymmärrä kysymystä...lapset ovat kuitenkin nykyisin valinta, joita ei ole pakko tehdä, jos ei heistä pidä. Lasten kanssa tietenkin vietetään lomat ja yritetään viettää mahdollisimman paljon aikaa

Vierailija
10/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan ollut a) vaihtoehtoja b) vastentahtoista. Tähän asti kaikki lomat ever since 2001 on menneet näissä kuvioissa satunnaisia mummolan yökyläilyjä lukuunottamatta. Ei valittamista, ne on mun rakkaita lapsia.

Vierailija
11/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt meni vähän ohi. Miksi tehdä lapsia, jos kokee että loma lapsen kanssa on loman tuhlausta????

No, vastaus kuitenkin: Tottakai tietysti haluan viettää vapaa-aikaani lapseni kanssa!!!!!

Vierailija
12/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisihan se lomaa lapsen kanssa, eikö?

Vierailija
13/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, "uhraan" joka kesä 10 viikkoa lomastani lapsen kanssa lomailuun...

Vierailija
14/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en ihan joka lomalla ehkä yhteensä 5vk olen ollut lomalla ilman lapsia, 24vuodessa.

Vierailija
16/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tulossa viikon loma, josta pari päivää täytyy pitää asioita hoidellen, joten lapset ovat poikkeuksellisesti pari päivää hoidossa.

Vierailija
17/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että voidaan hoitaa itse lapsemme.

Vierailija
18/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan menettäisin ajan omien lasteni kanssa. Eli tuhlaisin lomani turhuuteen!

Lapset ovat mm. siksi, että saan olla heidän kanssaan. Jokainen hoitopäivä on tuhlausta yhteisestä ajastemme, mutta kun töissäkin on käytävä...

Onneksi on lomat!

Vierailija
19/19 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei "loman käyttämiseksi alle kouluikäisen lapsen kanssa olemiseen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan