Saanko mä valittaa väsymystä?
Meillä on viisi lasta. Tosin en hoida niitä tai kotia juri ollenkaan, mies tekee sen kaiken. minä teen pitkää päivää töissä, ehdin olla kotona ehkä tunnin ennen nukkumaanmenoa. Ja lähden aamulla ennen kuin kukaan herää.
Saanko minä valittaa kun on niin kamalan rankkaa?
Kommentit (6)
jokaisella meillä on oikeus valittaa väsymystä, silloin kun sitä tuntee. eihän se itse väsymystä helpota, mutta voi olla mukava kuulla lohduttavia sanoja tai toisten ihmisten kokemuksia samanlaisesta tilanteesta. ja jopa lupauksia siitä, että jonain päivänä se helpottaa.
valita vain. ja kuulostaa todella rankalta tilanteelta. sekä fyysisesti että henkisesti. kukapa haluaisi olla noin totaalisesti perheestään erossa, ellei olisi pakko.
Niin että saankos sitten olla väsynyt? vai oonko valinnut ammatinkin väärin?
Niin että saankos sitten olla väsynyt? vai oonko valinnut ammatinkin väärin?
et saa valittaa ;)
mutta rankkaa taitaa olla sillä miehelläkin, lähes yh. Yleensähän asetelma on toisinpäin...
mutta rankkaa taitaa olla sillä miehelläkin, lähes yh. Yleensähän asetelma on toisinpäin...
toimia yhdessä saman katon alla. Meillä on niin erilaiset tavat toimia. Mies on nipottava hellapoliisi, joka haluaa olla käskyttävänä työnjakajana ja kyylää että kaikki sujuu pilkulleen niin kuin hän haluaa. Minä taas olen suurpiirteinen ja haluaisin että asiat tehdään rennosti yhdessä. Molemmille tulee paha mieli jos nähdään toisiamme tuntia pidempään. Välillä minä olen ollut se lähes yh ja mies ympäri vuorokauden töissä. Nyt näin päin.
Katsos av:n sääntöjen mukaan olet itse osasi valinnut kun olet noin monta lasta maailmaan pukannut. Piste.