Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Brio, Emmaljunga ja Maxi-Cosi?

Vierailija
13.04.2010 |

Kesällä syntyvälle vauvalle olen kaavaillut turvakaukaloksi Maxi-Cosin Cabriofixiä ja pinnikseksi ja hoitopöydäksi jotakin Brion mallistosta. Vaunuiksi ajattelin Emmaljungan Duo Edgeja. Sellaisia tukevia kävelylenkkivaunuha haemme ja nuo ainakin miellyttävät ulkonäöllään silmääni. Niihin ei vain ilmeisesti käy tuo kaukalo, joten jonkin sortin matkarattaat pitäisi siis hankkia, jos sellaisen "traveller" systeemin haluaa? Onko kokemuksia em. tuotteista/parempia vaihtoehtoja? Tosi hankalaa tämä tarvikkeiden pähkäily, haluaisi laadukasta ja ennenkaikkea turvallista, hinnalla ei niin väliä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt siis siitä lähtien ollut emmaljungan duo edget. olen ollut tosi tyytyväinen. meillä ulkoillaan paljon ja tänä talvena kun lunta on ollut enemmän kuin tarpeeksi pk-seudulla niin ei ole menoa hidastanut. paljon tilaahan ne autossa vievät joten matkikset meillä on erikseen, inglesinan zippyt, jotka tosin käy vasta 6kk ->. ennen tuota ikää survottiin emmaljungan vaunut takakonttiin. mahtui kyllä, mutta eipä juuri muuta sit enää mahtunutkaan. ja pinniksenä löytyy sitten brio - se, jossa saa pohjan kahteen tasoon. siihenkin olen ollut tyytyväinen, simppeli ja toimiva.

Vierailija
2/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxi-cosin kaukalo, gesslein future fi sekä brion hoitopöytä. Olimme katsoneet tuota emmaljungan eggejä, kun kaverilla ne on. Mutta sitten kaverin vaunuihin alkoi tulla vikoja ja kävimme itse työntelemässä niitä kaupassa. Vaunut olivat hirveän raskaat, meni tosi isoon kokoon kasattuna ja varsinkin kun istuin osa oli rungossa kiinni. Nämä vaunut olivat siis hirveän iso miinus, joten ne jäi sitten kauppaan. No sitten iskin silmäni future fi vaunuihin, jotka paaaljon paremmat. Eggejen vastakohdat. Vaikka työntäjänä olemmet molemmat (minä ja mies) pitkät, ei jalat osu jarruihin sun muihin. Näihin lisäksi käy tuo maxi-cosin koppa kiinni. Maxi-cosin koppa menee lisäksi quinnyn, teutonia, i'coon, hartanin, maxi-cosin, joihinkin babyweltin sekä easywalkerin rattaisiin. Ja tuossa ei varmaan vielä kaikkeja. Eli jos haluat, että turvakaukalon saa vaunujen runkoon kiinni, joten uusia vaunuja etsimään. Vaihtoehtoja on paljon.

Meillä tuo brion Chest of dra hoitopöytä ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Hoitopöydän laatikoihin mahtuu vauvan vaatteet, vaipat yms. Tason päällä meillä vielä pehmuste siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelipyöräiset, mutta kääntyvät etupyörät ja käy tosiaan toi maxi-cosi istuin adapterin kanssa. Pinnasängyssä kannattaa olla laskettava laita, jos vauva viihtyy paljon tissillä yöllä, niin saa pinnasängyn aikuisten sängyn jatkeeksi. Itse en syosittele emmaljungan rattaita, melko paljon vikoja lähipiirissä.

Vierailija
4/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en voi suositella. Vikoja vikoja vikoja. Ovat nyt tämän lapsen ja seuraavalle lapselle tulevat sitten aivan muuta vainut. Vikoina siis jarru ongelmia, kuomu ongelmia, työntöaisa ongelmia. Kaverin tuplissa samoja ongelmia sekä lisäksi selkänojat eivät toimi. Itsellä on vain jotenkin mennyt tuo emmaljunga yli hilseen. Ostimme nämä vaunut, koska muita merkkejä emme tienneet. Nyt kaduttaa. Olisi pitänyt vain kierrellä eri lastentarvikeliikkeitä ja tutustua eri malleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan