Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö jäädä kotiin hoitamaan lasta?

Vierailija
13.04.2010 |

lapsi nyt 1,5 v, olen ollut töissä 6 kk. Esikoinen aloittaa koulun syksyllä ja minulla olisi hyvä tilaisuus jäädä vielä vuodeksi hoitovapaalle. Rahallisesti kyllä pärjättäisiin. Työni on haastavaa ja olen saanut lisää töitä ja sen mukana stressiä. En vain osaa tehdä /uskalla tehdä päätöstä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva ekaluokkalaisellekin, että äiti on kotona.

Vierailija
2/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä juuri "ylennyksen" tai siis ainakin haastavamman tehtävän ja tuntuu etten voi jäädä syksyllä kotiin. Olin suunnitellut jääväni hoitovapaalle jo ennen näitä uusia tehtäviä. Meillä töissä tekijöistä pulaa ja tuntuu että ihmiset suuttuvat ja pettyvät minuun jos jään kotiin : ( ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että petän mieluummin työkaverini kuin lapseni. Varsinkin kun se pettymys siellä työelämässä on yleensä hyvin ohimenevä. Rajojen vetämisellä voittaa myös kunnioitusta, myös siellä työelämässä. Kynnysmatto voi olla kuka vaan.

2

Vierailija
4/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset halua antaa lapsillesi jos teillä on siihen varaa?

uskotko että olet korvaamaton töissä?

että muistelet (tai sun lapset muistavat) lämmöllä kun olet vanhana miten kiva oli olla töissä?

En ole koskaan kuullut, että ihmiset sanoisivat eläkepäivillä, että heidän olisi pitänyt tehdä enemmän töitä - MUTTA usein sanotaan, että olisi pitänyt viettää enemmän aikaa laisten kanssa kun olivat pieniä!!

Vierailija
5/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun sanat jotenkin kosketti minua, sillä sanomasi on täysin totta. Lapset on kaikista tärkeimpiä ja pitäisi oppia ajattelemaan itseään enemmän, eikä toimia kynnysmattona. Olen työstressin takia jo muutenkin meinannut palaa loppuun. Sain uuden työn ja minulle jäi sen lisäksi vanhat työni. Olen itkenyt useasti töissä ja yrittänyt kertoa useille että mulla on liikaa töitä..

Vierailija
6/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

,mutta en haluaisi että kukaan puhuu minusta pahaa..Mulla on huono itsetunto ja haluan aina miellyttää kaikkia vähänkään vieraampia ihmisiä.

Rakastan lapsiani todella paljon ja palasin töihin, koska meillä oli töissä meneillään iso organisaatiomuutos ja pelkäsin että minut unohdetaan.

Mieheni tukee minua täysin mitä ikinä päätänkään, mutta ei tee päätöstä puolestani. Ts. olen yrittänyt että mieheni sanoisi että jäät kotiin tms. ja vakuuttaisi minut, kun en otse kykene tekemään päätöstä..Mutta hän ei tee sitä, enkä tiedä auttaisiko se.

Kiitos viesteistä, kertokaa lisää niin saan selkärankaa tehdä oikean päätöksen.

ap

Vierailija
7/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ehdit paiskia vielä vuosikymmeniä. Lapsesi ovat pieniä vain nyt.

Vierailija
8/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun tekee mieli jäädä kotiin ja teillä on siihen varaa, jää.

Työyhteisö ehtii muuttumaan elämäsi aikana vielä moneen kertaan, mutta lapsesi ovat pieniä vain yhden ainoan kerran, ja senkin vain lyhyen aikaa!

Vierailija
9/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jäät jos niin haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi