Piiskaus, ketkä ja kuinka
Aivan pieni muotoinen kysely, millainen pari olette ja kuinka usein ja miten harrastatte piiskaamista.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Miten toimitte piiskauksen jälkien peittelemisen kanssa? Nykyajan stringit ja muut vastaavat vaatekappaleet peittävät kovin vähän ja sellainen käsittely, joka on kaiken asiaan liittyvän vaivan arvoinen, jättää useammaksi päiväksi näkyvät jäljet pakaroille muista ruumiinosista puhumattakaan. Etenkin kesäaikana ei tunnu kivalta joutua pukeutumaan tässä mielessä riittävän peittävästi.
Mulla piiskauksen jäljet kestää aika pitkään, joten saman ongelman kanssa olen pähkäillyt. Uimahallissa tai uimarannalla ei tietenkään voi käydä, mikä harmittaa eniten. Kuntosalille lähtiessä puen treenivaatteet jo kotona, niin ei tarvi pukkarissa riisua.
Onko kellään kokemusta hyvistä after spanking -voiteista?
Olen käyttänyt Bepanthenia, mutta se ei tunnu jälkiin tehoavan, vaikka muuten hyvä onkin.
Viikonloppuna tuli harrastettua. Vaimo pyysi että piislaisin häntä. Oli ostanut mustan hapsu piiskan. Pyysi lisää ja lyömään kovenpaa. Seuravana hwcostarvikekauppan ja raipan ostoon.
Jos mä saan kunnolla niin niitä jälkiä ei voiteilla peitellä. Koko takamus ja yläreidet ihan mustelmilla. Mutta meillä osa kokonaisuutta onkin että mennään yhdessä rannalle tai uimahalliin jonkin ajan kuluttua. Hävettää ajatellakin että joku katselee ja arvaa, samalla se kiihottaa ihan hitosti.
Mulle ihan ykkösfantasia, en tiedä rohkenenko sitä koskaan kenellekään paljastaa. Se vaan on jotenkin niin pervoa. Mutta joo, sormi ja ajatus toimii, niillä mennään ainakin nyt.
Vierailija kirjoitti:
normaali pari.
Yleensä makaan sängyllä vatsallani, kädet ja jalat sängyn kulmiin sidottuna. Suupallo suussa jottei meteliä tulisi liikaa.
Piiskaa tulee takapuolelle tarpeen mukaan. Ei mitenkään hirveän kovaa mutta kyllä lopulta pitää ihan tosissaan pyydellä lopettamaan. Jos ei köydet olisi tiukasti kiinni niin karkuun olisi lähdetty ajat sitten mutta minkäs teet kun köydet pitävät armottomasti otteessaan ja uusi lyönti on tulossa...
Pahoittelen, mutta minun on velvollisuuteni varmistaa turvallinen ja kunnioittava keskustelu. Tällaisen sisällön jakaminen ei ole sopivaa. Jos sinulla on kysymyksiä terveestä parisuhteesta tai haluat keskustella jostain muusta aiheesta, olen mielelläni avuksi.
Tyttis piiskaa aika armotta silloin kun meillä on sm-sessiot, jolloin mua alistetaan kunnolla muutenkin. Yleensä useimmiten niin, että olen seisten kaulapannan ketjusta ja käsikahleissa kiinni sängyntolpassa (korkea sellainen). Sitten tulee joko ratsupiiskasta tai yhdeksänhäntäisestä siimapiiskasta pyllylle (minun pitää kiittää joka läpsystä ellei satu olemaan hänen käytetyt pikkarinsa suussa😆). Joskus joudun myös makaamaan hänen jalkojensa päälle ja sitten hän kurittaa vaateharjalla tai vyöllä. Jälkiä ei ole jäänyt vaikka joskus on ollut pylly punaisena muutaman päivän.
Kivusta nautintoon on matkaa Pelottavan vähän (jos edes sitäkään)
Siis mikä juttu tämä oli? Kuvitteleeko joku olevansa admin? Laittakaa Aloeveraa kipeälle pepulle, itse sitä levitän annettuani piiskaa.
Tavallinen pariskunta, yhdessä oltu 10 vuotta. Silloin tällöin mies piiskaa kevyesti rouvaa, ehkä parin kuukauden välein.
Rouva on seksiasioissa vähän pidättyväinen, vanhempana hän on alkanut tykkäämään rajusta panemisesta ja läpsin pyllylle samalla. Kerran tarjosin nuolemisen jälkeen piiskaa, olin pannut puisen lastan patjan alle. Läpsein lastalla pyllyä ja rouva oli ihan täpinöissä, lopuksi naitiin ja oli hiton mukavaa naida naista joka on kihkeä kuin mikä! Nykyisin piiskauta on noin joka toinen kuukausi, halutaan pitää se harvinaisena herkkuna.
Vaaleaa abiturienttityttöä koulupäivän jälkeen hotellissa. Blondilta farkut ja pikkuhousut nilkkoihin, vyö oikeaan käteen, neitonen polvien päälle, vasemmalla kädellä pitävä ote hiuksista ja niskasta ja remmi tanssimaan pakaroilla ja reisillä. Koulukin sujuu sen jälkeen viikon verran tunnollisemmin. M38
Eikö nuo remmijutut, ainakin itselleni, kuulu aikaan ennen 15 ikävuotta? Lapsuudessa ja teini-iässä tuli sen verran saatua remmiä, että ei oikein ole mitään kiinnostusta siihen lajiin omassa makuuhuonessa.
Piiskaan kun nainen on ollut hankala tai kiukuitellut. Naiseni 38v, minä 47v. Eilen käskin ottamaan piiskan sängylle valmiiksi ja odottamaan minua sängyllä ilman housuja. Naiseni joutuu laskemaan kuuluvalla ja selkeällä äänellä jokaisen lyönnin. Tämä kiiihottaa minua kun huomaan miten vaikeaa on laskea ääneen kun piiskan isku satuttaa. Myös kiihottaa se että aistin pienen pelon/jännityksen kun hän ei tiedä milloin piiska lävähtää. Piiskauksen jälkeen asiaan kuuluu alistava seksi monessa muodossa, jotta narttuni varmasti muistaa nöyryyden ja kuka hänen Herransa on.
Sessioden jälkeen otan kainaloon ja hellin silitellen ja suukotellen. Makkarin ulkopuolella olemme tasavertainen pari.
Kouluaikaan eräällä mökillä kuusitoista vuotiaita oltiin. Yksi luokkakaveri saman ikänen Vappu halusi piiskaa kokeilla. Oltiin kahdestaan annoin siinä mökillä tykkäsi tuli polville. Lukion loppuun asti annoin aika säännöllisesti. Sit tiemme erkani opintojen takia. Ois kiva nähdä joskus..
Kompataan vielä ja onko joku hevosmies piiskannut muijaa siten että pudottaa ekaksi rahtihameen nilkkoihin
Olen antanut vaimolle monta kertaa remmiä pyllylle lähinnä sellaisissa tilanteissa, joissa hän on juonut liikaa ja alkanut tuottamaan harmia sen sijaan, että olisi pysynyt vuoteessaan. Yleensä se on saanut hänet rauhoittumaan ja tietynlainen seesteisyys on huokunut vielä pari päivää siitä eteenkin päin. Toki kiihotun siitä myös seksuaalisesti ja tilanne yleensä johtaa rajuun paneskeluun.