Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on BMX-pyörä? Selittäkää selkokielellä,
13.04.2010 |
kiitos!
Pojan kavereilla on sellaisia. Mikä niiden idea on? Ovatko kalliita?
Kommentit (3)
on seisomista/muuta temppuilua varten tapit. Ohjaustanko pyörii kokonaan ympäri.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska pitää pystyä liikkumaan takaperin.
jalkatapit voivat olla sekä edessä että takana
Alue: Aihe vapaa
400 eurolla saa hyvän ja laadukkaan