Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä on?

Vierailija
13.04.2010 |

Pojalla ollut kiirastorstaista lähtien flunssan oireita. Ensin kurkkukipua ja aivastelua sekä hieman nuhaa. Lämpöäkin oli muutamana päivänä. Pääsiäispyhien aikana nuha yltyi. Heti oireiden ilmaannuttua (aivastelu) aloitimme allergialääkkeet (allergianan leppä ja koivu) koska kuulin, että lepän siitepölyä tulee jo tuulen mukana euroopasta. Ja niitä mennyt nyt ohjeen mukaan siitä lähtien joka päivä mutta oireet ei vaan helpota. Koko viime viikon poika oli pois eskarista ja vaikutti jo hieman paremmalta viikonloppuna. Nyt taas eilen illalla selvästi sairaampi, nuhaa ja aivastelua sekä tukkoisuutta. Nyt ei kuitenkaan lämpöä.

Mikä ihme tämä voi olla?

Viime keväänä puhkesi allergiat oikein kunnolla ja niihin oireisiin auttoi lääkkeet heti kun aloitimme ne. Kävimme silloin lääkärissä kun emme tienneet mikä lasta vaivaa ja lääkäri määräsi lääkkeet koska oli pahin koivun kukinta-aika. Sanoin, että jos lääkkeet auttaa on se allergiaa jos ei niin tavallista flunssaa. No, lääkkeet auttoi ja kävimme loppuvuodesta testeissä jossa todettiin leppä ja koivuallergiaa (koivua eniten). Voisiko sittenkin olla vain allergiaoireita vai onko jokin tauti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä vuoronperään pyörinyt jo kuukauden päivät.

Kaikista nuorinta(alta vuoden ikänen), ollaan käytetty jo kolmasti lääkärissä kovan yskän, nuhan ja röhän takia.

Itse olen nyt (kopkop) paranemaan päin 1,5vkon sairastamisen jälkeen.

9-vuotias tyttömme oli eka koulusta pois pari päivää, meni kouluun kun olo parani.Sitten taas oltiin kolme päivää pois ja taas oli parempi.Nyt tänä aamuna yski taas..

Meilläkin koivu, leppä, pujo allergiaa.Se varmasti vielä pahentaa oloa kerta siitepölyä ilmassa jo on.

Vierailija
2/2 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelin ekaks kysellä täältä kun rupesin empimään. Mietin olen ihan ylihysteerinen kun tuon lääkäriajan varasin.

Eskarissa on kyllä kuulemma jotain flunssaa liikkeellä. Myös työpaikallani on kahdella kolleegalla kova yskä. Toinen ollut jo viikon saikulla mutta viime viikon töissä ja nyt taas eilen oli pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi