Täydennä lause: "Ihmiset pitäisivät minua outona, jos tietäisivät, että...................."
Kommentit (44)
jos tapasi selviytyä tässä maailmassa on pitää naistenvaatteita voit onnitella itseäsi. Tekemisesi ei vahingoita ketään, ei edes sinua itseäsi kun katsot asiaan uudesta näkökulmasta. Moni ihminen purkaa pahan olonsa muihin, sinä et sitä tee.
Paljon pahempia ja haitallisempia outouksia voi ihmisellä olla. Jos asia sinua häiritsee miksi et menisi juttelemaan siitä ulkopuoliselle. Voit löytää itsestäsi uusia puolia ja ymmärtää itseäsi paljon syvemmin kuin itse itseäsi analysoimalla. Oppia arvostamaan itseäsi niin etteivät kiusaajasi voi sinun sisimpääsi vaikuttaa.
Tätä siis jatkunut jo vuosia. Edes lähimmät ystävät eivät tiedä kuinka paljon todellisuudessa haluaisin parisuhteen, perheen ja kaiken sen, mitä muilla silmieni edessä on. Voisin ystävillenikin räjähtää, että arvostakaa parisuhdettanne ja nähkää vaivaa sen eteen, koska sitä ei koskaan saisi pitää itsestään selvyytenä.
Terveisin, epätoivoinen, itsekäs, kateellinen ja todella outo sekopää
Välttelen perheellisten kavereideni/tuttavieni seuraa ja kohtaamista, koska he saavat minut masentumaan yhä enemmän ja enemmän. Sairastuin tämän takia myös bulimiaan, menetin työpaikkani ja en jaksa välittää enää mistään. Olen katkera, ruma, lihava ja yksin.
Tätä siis jatkunut jo vuosia. Edes lähimmät ystävät eivät tiedä kuinka paljon todellisuudessa haluaisin parisuhteen, perheen ja kaiken sen, mitä muilla silmieni edessä on. Voisin ystävillenikin räjähtää, että arvostakaa parisuhdettanne ja nähkää vaivaa sen eteen, koska sitä ei koskaan saisi pitää itsestään selvyytenä.
Välttelen perheellisten kavereideni/tuttavieni seuraa ja kohtaamista, koska he saavat minut masentumaan yhä enemmän ja enemmän. Sairastuin tämän takia myös bulimiaan, menetin työpaikkani ja en jaksa välittää enää mistään. Olen katkera, ruma, lihava ja yksin.
että minulla ei ole mitään salattavaa. Ei mitään outoja tapoja tai ihme pakkomielteitä.
ja minua kutsutaan meidän kylässä mielisairaaksi! Ihan vain sen vuoksi, koska olen aika hiljainen ja ujo.
melko varma, että pitävät jo outona, vaikkeivät useita asioita minusta tiedäkään. Jos tietäisivät, pistäisivät varmaan lukkojen taakse tai veisivät lapset pois (tätä oikeasti pelkään :().
Teen mm. monia tässä ketjussa mainittuja asioita. Tässä muutama outous:
-vietän paljon aikaa netissä
-uusi poikaystäväni on 19-vuotias
-joskus pureskelin minäkin varpaankynsiäni :D
-olen älyttömän keskittymiskyvytön, laiska ja hajamielinen
-sain ennen ahmimiskohtauksia, nykyään syön vaan liikaa
-puristelen poikaystäväni finnejä, kaivan nenäänsä ja melkein mitä vaan. :D Olemme todella läheisiä. myöskin mm. peireskellem jne. ihan vapaasti toistemme seurassa
-en poista mitään karvoja ja olen melko karvainen :)
-en käytä deodoranttia (sen kyllä varmaan arvaavat :P)
-minulla on ollut kaikenlaisia hulluja seksijuttuja aiemmin, mm. olin suhteessa samaan aikaan erään pojan, sekä isänsä kanssa
-kaivan nenääni, joskus salaa, mutta nykyään ihan julkisestikin
-kotona olen/olemme yleensä alasti
-minua ärsyttävät tietyt jutut, esim. myös minä laitan ehdottomasti pikkulusikat niihin ulommaisiin koloihin
-en saa melkein ikinä siivottua, kaikki on huiskin haiskin. Tulee aina jotakin mielenkiintoisempaa eteen ja unohdan :)
Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka, mutta nyt olen liian väsynyt muistamaan mitään muuta. :)
Häpeän tätä ja olenkin nyt alkanut vieroittaa itseäni, pidän netittömiä päiviä jne.
sekaisin päästäni oikeasti, olen vain oppinut peittämään sen todella hyvin.
aviomies ja olen lisäksi syvästi uskovainen... minusta sitä ei varmasti uskoisi jos ei paremmin tunne, koska olen niin eläväinen tyyppi.
T: Lasten parissa työskentelevä erittäin äidillinen nainen.
Ps: Onneksi pidän sentään monista lapsista. Varsinkin näistä vähän haastavammista koltiaisista joiden kanssa töissä puuhaan. Ja omistani tietty.
että olen aika pervo ja teen salaa kaikenlaista kivaa yksin:D ym ym ym ja olen oikeasti varmaan vähä mielisairas:D
-tykkään peppuseksistä.
-otan mielelläni suihin.
Minua pidetään kovin siveellisenä, toki läheiset ystävät tietää edellämainitutkin asiat minusta ;)
menen lapsettomuustutkimuksiin vaikka mulla on jo viisi lasta.
aviomies ja olen lisäksi syvästi uskovainen... minusta sitä ei varmasti uskoisi jos ei paremmin tunne, koska olen niin eläväinen tyyppi.
Eli olen hänen kanssaan jutellut netissä toisena naishenkilönä, sopinut treffejä ja perunnut viime hetkellä. Olen kuitenkin paikalla ollut todistamassa hänen tuskaansa. Taisi tämä meidän välinen nettisuhteemme olla viimeinen niitti myös hänen viimeisimmälle parisuhteelleen, että se kariutui, ja kyllä se niin vaan on, että kosto on suloinen ;D Eihän se minun vikani ole että exä tykkää pyöritellä monia eri naisia...
Eli siis en ole outo, vaan hullu. Mutta tällä hetkellä itse onnellisessa parisuhteessa :)
että ex perusti perheen vanhan kouluaikaisen tutun kanssa, josta en pitänyt yhtään ja jonka kanssa tavallaan kilpailtiin pojista, pukeutumisessa ym. Että mä kai nyt sitten hävisin tän kisan.
mut ei se mitää. Tää on ihana tunne, on ihana katsoa sitä telkusta/netistä, haaveilla että törmättäis kadulla ja huomattais toisemme ja sitten harrastettaisiin vaikka mitä kivaa.
Vähän piristystä arjen harmauteen ;)
- 3 lapsen kotiäiti-
Ja olen siis mies.
Ja minua on aina pidetty outona ja kummallisena. Ja ikävä kyllä kiusaajani ovat pääsemässä tavoitteeseensa. Minusta on tulossa todella outo ja kummallinen. Mielialat heittelee, koen rajua vihaa kaikkia ihmisiä kohtaan, en jaksa välittää omasta hyvinvoinnistani.
Niin että jos joku kaivelee nenäänsä tai varpaidenvälejään taikka nyppii häpykarvojaan pinsetillä, kyse on mielestäni lähinnä tavallisten ihmisten erilaisista tavoista. Jokaista meistä kutittaa, ainakin hyvin monet haluaisivat olla seksuaalisesti houkuttelevia.