Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydennä lause: "Ihmiset pitäisivät minua outona, jos tietäisivät, että...................."

Vierailija
13.04.2010 |

Miten jatkuu omalta kohdaltasi?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmaan pimpikarvani nyppimällä ne pinseteillä yksitellen

Tiedän myös erään ystäväni tekevän näin.

Vierailija
2/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa tietokonepelejä ja välillä yksinkin!

Toki osa ystävistä sen tietääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herään joka aamu klo 5.30 jumppaamaan."

Vierailija
4/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea normaalia syön muiden edessä mutta suklaat sun muut piilotan vaikka housuihin ja kuljetan huoneeseeni ja sitten ahmin ne kaikki kerralla..

Vierailija
5/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ex perusti perheen vanhan kouluaikaisen tutun kanssa, josta en pitänyt yhtään ja jonka kanssa tavallaan kilpailtiin pojista, pukeutumisessa ym. Että mä kai nyt sitten hävisin tän kisan.

No ethan havinnyt, sahan voitit kun se joutui ottamaan sun jamat!! Se ex on ex syysta, ala sita unohda.

Vierailija
6/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmaan pimpikarvani nyppimällä ne pinseteillä yksitellen

Tiedän myös erään ystäväni tekevän näin.

Itse en pystyisi, auts!

Vierailija
7/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Minulla on seksisuhde serkkuni kanssa

... Itsetyydytän anaalitappi sisälläni

... Runkkailen nettikamerassa esim kaverin puolison katsellessa

... Ajelen humalassa autolla

Vierailija
8/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-olen laittanut itsestäni kuvia omakuva.orgiin

-olen ollut seksisuhteessa itseäni yli puolet vanhemman naisen kanssa (olen siis itsekin nainen)

Vierailija
9/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitäisivät minua outona, jos tietäisivät, että en ole hetero.

Ihmiset pitäisivät minua outona, jos tietäisivät, että olen oikeasti itsekäs, rasistinen ja lähes psykoosissa oleva vainoharhainen sekopää.

Ihmiset pitäisivät minua outona, jos tietäisivät, että olen lääkeriippuvainen.

Ihmiset pitäisivät minua outona, jos tietäisivät, että vihaan todella paljon lapsia.

Vierailija
10/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on pervoja seksiajatuksia (kaikkea eläinseksistä jonkun suuhun kusemiseen)...

ajattelen itsekseni vaikkapa kaupoilla että "painu nyt vittuun siitä pörräämästä senkin läskiperse" jos joku on tielläni..

en syö lääkkeitäni...

Vierailija
11/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksimme spontaanisti mm. musikaaleja ja laulamme vaikka että: "Hei, tyhjennäpä pyykkikoooooriiii, niin minä viiikkaaan"...

- Kaivan salaa nenääni

- Nypin myös pinseteillä häpykarvoja

- Olen sosiaalinen, mutta pidän vain harvoista ihmisistä ja joskus tuntuu että voisin muuttaa jonnekin erämökkiin, että saisin olla yksin.

- Jos töissä tai kylässä on tarjolla karkkeja tai pullaa saatan "julkisesti" nautiskella sen yhden, mutta jos kukaan ei näe, saatan rohmuta lisää. Pistän vaan nopeesti suuhun ja kattelen vaikka ikkunasta ulos. Nolottaa oma makeanhimo vaikka tarjottavat olisivat ihan "syötäväksi tarkoitettuja".

- Kuljen kotona vain pikkarit jalassa

- röyhtäilen ja pieren mieheni seurassa vapaasti (me molemmat teemme niin)

HUOM! Meillä ei ole vielä lapsia. Täytyy sitten kyllä muuttaa omaa käyttäytymistään, kun tulee.

Vierailija
12/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksimme spontaanisti mm. musikaaleja ja laulamme vaikka että: "Hei, tyhjennäpä pyykkikoooooriiii, niin minä viiikkaaan"...

Aivan ihana! :D

Mä tiedän jo, että ihmiset pitää mua outona, teinpä sitten mitä hyvänsä. Ei mulla ole oikeastaan minkäänlaista tarvetta salailla ihmisyyttäni muilta. :)

Vierailija
13/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huudan ja kiroilen autonratissa kaikille (joita on paljon) päin persettä ajaville kuskeille ja näytän keskisormeakin aika usein. Tosin ne ei sitä huomaa, kun ovat niin tyhmän keskittyneitä siihen ajamiseen, eikä siltikään onnistu, stana.

Vierailija
14/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-haaveilen pienestä, vaatimattomasta kerrostaloyksiöstä, vaikka asun suuressa omakotitalossa yhdellä Helsingin kalleimmista arvoalueista.

-toivoisin joskus salaa olevani naimisissa tavallisen keski-ikäisen sohvaperunan kanssa.

Vierailija
15/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaivan salaa nenääni

- Nypin myös pinseteillä häpykarvoja

- Olen sosiaalinen, mutta pidän vain harvoista ihmisistä ja joskus tuntuu että voisin muuttaa jonnekin erämökkiin, että saisin olla yksin.

- Jos töissä tai kylässä on tarjolla karkkeja tai pullaa saatan "julkisesti" nautiskella sen yhden, mutta jos kukaan ei näe, saatan rohmuta lisää. Pistän vaan nopeesti suuhun ja kattelen vaikka ikkunasta ulos. Nolottaa oma makeanhimo vaikka tarjottavat olisivat ihan "syötäväksi tarkoitettuja".

- Kuljen kotona vain pikkarit jalassa

- röyhtäilen ja pieren mieheni seurassa vapaasti (me molemmat teemme niin)

HUOM! Meillä ei ole vielä lapsia. Täytyy sitten kyllä muuttaa omaa käyttäytymistään, kun tulee.

samankaltaisuuksia mun kanssa, hei vaan!

Mä oon muuttanut jo sinne erämökkiin. Tosin mulla on niin, että pidän kyllä useimmista ihmisistä, mutta en tarpeeksi. Tavallaan suurin osa on ikään kuin samalla viivalla keskenään.

Vierailija
16/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että annoin vaimolleni luvan käydä vieraissa. Haluaisin jopa katsella kun vieras mies saa hänet hulluksi himosta.

Vierailija
17/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että annoin vaimolleni luvan käydä vieraissa. Haluaisin jopa katsella kun vieras mies saa hänet hulluksi himosta.

Meillä mies ei ole seksuaalisesti kovin aktiivinen, minä kyllä olisin - mutta pettämään en ala. Että ei sitten.

Minua ihmiset pitävät hulluna, koska perheemme on erikoinen. Mutta he eivät tiedä miten paljon perheestäni ja elämästäni tykkään.

Vierailija
18/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielikuvitusmies, jolle lähettelen tekstiviestejä iltaisin. Kirjoitan viestin, tyhjennän näytön. Kirjoitan viestin, jonka kuvitteellinen mies mulle lähtettäis, tyhjennän näytön. Saatan tehdä tuota vaikka puoli tuntia. Samoin puhun mielikuvitusmiehelleni.

Vaatekaappini on tiptop. Joskus saatan ottaa kasan vuorotellen pois ja viikata vaatteet uudestaan, että ne olisivat täysin suorassa. Toisaalta kun otan vaatteet pois päältäni, ne jäävät juuri siihen paikalle lattialle, missä seisoin.

Laitan ruokailuvälineet kuivatustelineeseen tarkasti omille paikoilleen: pikkulusikat aina ulommaisiin koloihin jne.. Jos joku vieras on tiskannut kotonani, myöhemmin käyn järjestämässä välineet oikeille paikoille.

Rakastan epiloida karvojani. Toivoisin, että ne kasvaisivat nopeammin, erityisesti pillukarvat. Pidän siitä kivusta.

Syön kaiken makean, mitä näen. Saatan syödä lapsen pussista karkkia, kunhan tämä ei vain huomaa. Makeanhimo on suurempi kuin käyttäytymissäännöt. Addiktin touhuja.

Tässä vain muutama. Hyvin on pullat uunissa :D

Vierailija
19/44 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielikuvitusmies, jolle lähettelen tekstiviestejä iltaisin. Kirjoitan viestin, tyhjennän näytön. Kirjoitan viestin, jonka kuvitteellinen mies mulle lähtettäis, tyhjennän näytön. Saatan tehdä tuota vaikka puoli tuntia. Samoin puhun mielikuvitusmiehelleni.

Olen pahoillani, ettei sinulla ole todellista miestä vierelläsi, ketä rakastaisit...

Vierailija
20/44 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, ettei sinulla ole todellista miestä vierelläsi, ketä rakastaisit...

No mua ei sureta tippaakaan, tuohan vaan osottaa huimaa mielikuvitusta! Hauskaa! Ei kirjottaja vaikuttanut mitenkään rakkaudettomalta. Voihan hänellä olla rakastava mies. Tai nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä