Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen maiskuttelu ärsyttää

Vierailija
12.04.2010 |

Mitä tehdä, kun miehen syömisäänet on alkaneet inhottaa niin paljon että en kohta kestä. Halut on muutenkin vähissä ja nyt vielä tuokin. Selkäpiitä karmii kun kuuntelen kun mies syö. Onko kellään vastaavasta kokemusta tai selviytymistarinaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin maiskutellaan.

Olen valittanut asiasta jo vuosia, ärtyy eikä ole muuttanut tapojaan:/

Vierailija
2/18 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kuunnella ja katsoa kun mies syö niitä suu auki.

Häiritsee ne maiskutukset vuosi vuodelta vaan enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua joskus ärsytti miehen yskiminen. Se onkin exä nykyään. Sinkkuna on niin ihanaa kun ei tarvitse ärsyyntyä kun itsestään ja joskus myös lapsesta :)

Vierailija
4/18 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää miehen nenä äänet,joskus ihan pelästyn sitä ja nenän kaivelu,koko sen suku kaivelee...ihan kamalaa!

Vierailija
5/18 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nykyisin eri aikaan kuin mies.

Ihan hirveän kuuloista, teinitkin katseli kyrsiintyneinä ruokapöydässä miestä moni-ilmeisesti.

Onneksi ollaan aikalailla eri työvuoroissa.

Kyläpaikoissa vituttaa aivan erikoisesti, hän rohmuaa ekana aina kahvipöydässä, ryystää kahvit, maiskuttaa pullat, ottaa toista ennenkuin kaikki ovat ekaansakaan ottaneet.

Ollaan sanottu, ei auta. Vanha koira ei näemmä opi uusia temppuja

Vierailija
6/18 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä enää ,naks,naks,nasks,.

Vierailija
7/18 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maiskuttaa ja mussuttaa, muutenkin kotona vetää ruokaa niin että suupielistä valuu kastikkeet, siis hyi yök. Ihmisten ilmoilla syö vähän siistimmin mutta maiskuttaa silloinkin. Ei paljon kahdenkeskiset ilalliset kiinnosta.

Lisäksi JATKUVA munien/perseen/mahan/random ruumiinosan RAPSUTUS tekee mut hulluksi!

Vierailija
8/18 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös, että on helpompi rapsuttaa mahaa (joka ei ole ihan pieni)???

Ja jalkapohjien kuivan nahan repiminen sohvalla!!! AARGHHH!

Vierailija
9/18 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi mun mies hienosti suoristaa banaanin kuoren pöydällä olevalle liinalle?

Miksi se ei laita sitä kuorta pöydälle tai roskiin???

Kun kysyin, vastasi, että pöytä menee muuten likaiseksi. Joopajoo, liinahan ei menekään.

Lisäksi mies leikkaa varpaankynnet sohvalla ja tekee niistä kynsistä keon sohvapöydälle ja unohtaa ne siihen.

Vierailija
10/18 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyörittelee niistä palloja olkkarin sohvapöydällä olevaan lasikuksinaan.

Yäk.

11/18 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana, mutta tuo maiskuttelu on sitten todella ärsyttävää! Mä en enää kommentoi sitä, eikai se enää osaa syömistapojaan muuttaa ja aikuinen kai saa syödä miten tahtoo, ärsyttää se mua tai ei.

Sitä vaan mietin, kun ollaan tässä lapsen teossa, että miten mä sitten opetan lapsillemme että ei saa maiskutella ruokapöydässä jos iskäkin saa?

Vierailija
12/18 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi varpaankynnet ja agentit....yök...mulla sais ukko lähtöpassit jos tollasta tekis! Jotain rajaa sentään...

Maiskuttelee kyllä ja olen siitä napissutkin mutta sitten mietin että on varmaan mussakin joitain tapoja jotka ärsyttää, mutta ei ole ikinä mulle valittanut mistään. Joten koitan kestää tuon pienen tavan, muuten kun on niin hyvä mies ja isä lapsilleen.

Vierailija
13/18 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tiedän, että se voi olla tapa, josta on vaikeaa tai jopa mahdotonta päästä eroon. Mun veli nimittäin maiskuttaa, ja häne ei todellakaan syö suu auki. Teini-ikäisenä mä siirryin syömään aamupalaa huoneeseeni, koska en kestänyt veljen maiskutusta. Se ei siis ole mitenkään kova ääni, mutta selkeästi kuultavissa kyllä. Toivottavasti se ei haittaa veljen vaimoa! Muistan, miten murrosiän hormoonihuuruissa vitutti kuunnella sitä.... :)

Vierailija
14/18 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo tavat on miehellänne olleet alusta asti, mutta silloin teillä (meillä kaikilla) oli pinkit lasit päässä, eikä me huomattu. jossain vaiheessa ne lasit tuli riisuttua ja tuollaiset paljastuivat. ja ainoa, mitä me oikeastaan voidaan tehdä, on oppia sietämään niitä, koska [toistetaan yhdessä] toista ei voi muuttaa. :DDD

tuo on just se vaihe, jossa punnitaan voiko suhde jatkua, vai onko eroavaisuuksia niin paljon, ettei niitä voi yhdistää ja hyväksyä.

meiltäkin noita löytyy, mies ei sentään maiskuta, tai kaivele nenäänsä, mutta hänpä toistaa jostain syystä kaiken mitä sanon laulamalla sen pikkuoravaäänellä. =/

Vierailija
15/18 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin melkee ääneen ku luin näit...XD huh huh.

mua ei ärsytä ku minun pojan(murkku) juomatyyli,hörppii sillai vittumaisesti:DDDD

Vierailija
16/18 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tiedän, että se voi olla tapa, josta on vaikeaa tai jopa mahdotonta päästä eroon. Mun veli nimittäin maiskuttaa, ja häne ei todellakaan syö suu auki.

Oma mies kans onnistuu maiskuttamaan ruokaansa, vaikka syö suu kiinni :O Mä en vaan tajuu. Miten se on mahdollista???

Vierailija
17/18 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä mä siirryin syömään aamupalaa huoneeseeni, koska en kestänyt veljen maiskutusta. Se ei siis ole mitenkään kova ääni, mutta selkeästi kuultavissa kyllä. Toivottavasti se ei haittaa veljen vaimoa! Muistan, miten murrosiän hormoonihuuruissa vitutti kuunnella sitä.... :)

Meillä 13-v. tyttö raivoaa aina pikkuveljelleen ruokapöytä-äänistä. Sinänsä hassua, koska kuuluu niitä ääniä hänenkin suustaan, mutta juuri hän on se joka ärsyyntyy toisten äänistä!

Vierailija
18/18 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oma äitini ei osaa syödä maiskuttelematta. Ääni saa minut raivon partaalle -samoin siskoni, emme kerta kaikkiaan voi sietää sitä ääntä!