Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tunkee päänsä melkein jo "sinnekin"

Vierailija
12.04.2010 |

Anoppini on nyt kutsunut itsensä seuraavalle ultrakäynnille ja ensimmäiselle synnytysvalmennus kerralle. Toki ymmärrän että hän haluaa olla mukana, mutta meneekö jo yli?

Kerran kun olimme hänen luona syömässä ja aloin voimaan pahoin, hän änkesi kanssani vessaan ja nuuski oksennustani (selitti sen jollain lääketieteellisellä faktalla). Mutta nyt hän on aivan suunniltaan kun ei pääse synnytykseen. Hän oli jo soittamassa TAYSIIN, että eikö nyt yksi ihminen sinne mahtuisi lisää. Hyvä että ei saanut tahtoaan läpi, kuka tietää minne hän olisi nokkansa siellä tunkenut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millä seen tuon käytöksen loppumaan?

Vierailija
2/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa tehdä itse lisää lapsia, jos hinkuu ultriin ja muihin. Ja ei sinne ultraan oteta koko sukua myöskään. Entäs jo se tehdään alakautta, kuten usein se eka tehdään? Se ainakin on lääkärin vastaanotto, ja siellä käsitellään SINUN henk. koht. asioita. Ei sinne noin vaan marssita sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suna soittaisin neuvolaan ja sanoisin, että kyseinen hoitaja EI päästä anoppia mukaan. Ei myöskään synnytysvalmennukseen. Ei se sitä valmennusta tarvitse. Ei se tuu synnytykseenkään.

Vierailija
4/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellesi, että laittaa äitinsä ojennukseen.

Jos ei onnistu, aika tossusankari on miehes.

Sitten vaan suorat sanat miehelle ja anopille.

Kiittää taas kerran, että on saanut fiksun ja mukavan anopin.

Vierailija
5/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin poikani ja avovaimonsa,on ihan ruvennut pelottamaaan.Entähänkään asti ole käynyt, kuin pari kertaa,vaikka asumme samassa kaupungissa.He itse käyvät usasti ja se on kiva.Meillä on isompi asunto ja piha jossa on kaikkien kivempi olla.Eipä sen puoleemn,tyttärien kään luona, hekin kerkiävät useammin meille.

Vierailija
6/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on monesti nähty, että jos jotain pitää tehdä niin tee se itse. Anoppi vetoaa läsnäoloonsa, että hän on sairaanhoitaja ja voi auttaa mua paremmin jos tulee jotain ongelmia. Kaunis ajatus toki.

Vierailija
7/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräisiä ja anoppi on nyt tuputtautumassa. Ei olis eka "hoitsu" joka tietää kaikesta kaiken. Mitä hemmettiä se sinne synnytysvalmennukseen haluaa? Ja ultra on kyllä miehen ja sinun kahden juttu.

Vierailija
8/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytysvalmennukseen koska on itse kolme lasta synnyttänyt ja tämä on minun ensimmäinen joten tietää mitä pitää tehdä ja miten.

Vierailija
9/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on monesti nähty, että jos jotain pitää tehdä niin tee se itse. Anoppi vetoaa läsnäoloonsa, että hän on sairaanhoitaja ja voi auttaa mua paremmin jos tulee jotain ongelmia. Kaunis ajatus toki.

Vierailija
10/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäjä ja isä tai tukihenkilö. Niin ja ensikertalaiset. Laita sille anopille viesti, että sori, et pääsekään. Eivät huoli, olet liikaa jo synnytellyt. Ei se anoppi voi sua synnytyksessä auttaa mitenkään. Sun anoppi haluaa vaan fiilistellä. Kun vauva on syntynyt, niin se ilmoittaa, että imetys on vanhanaikaista, ja haluaa se viikoksi mummin luo. Varaudu jo siihen.

Vierailija
11/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni oli armeijassa kun tavattiin ja pikku hiljaa se suoraselkäinen mies hiipui kasaan ja ainoa mistä hän murahtaa on jos on ollut yli kolme päivää ilman. Vuosi sitten olin patistamassa häntä vapaaehtoisiin kertausharjoituksiin.

Vierailija
12/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi päivä tässä aloin ajankuluksi keksiä erilaisia tekosyitä miksi mummo ei nyt voi tulla kylään tai miksi lapsi ei nyt pääse mummolassa käymään.

Vierailija
13/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap itse voi puhua anoppinsa kanssa?

miehellesi, että laittaa äitinsä ojennukseen. Jos ei onnistu, aika tossusankari on miehes. Sitten vaan suorat sanat miehelle ja anopille. Kiittää taas kerran, että on saanut fiksun ja mukavan anopin.

Vierailija
14/14 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi