Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla ei ole ystäviä?

Vierailija
12.04.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on pohjimiltaan niin paha, että ei sellaiseen voi luottaa. Omat heikkoudet jos paljastat jollekin "ystävälle", voit olla varma, että sun heikkouksias käytetään sua vastaan, ennemmin tai myöhemmin.

Mulla on sellasia höhötys-kavereita, joiden kanssa voi pitää hauskaa ja puhua hulluja. Syvimpiä tuntojani mä en toiselle ihmiselle paljasta.

Vierailija
2/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mul pari ystävää,ei vaan asu lähel... joskus nään...en luota ihmisiin,siksi ei ole ketää tosiystävää.enkä kaipaakaan.mieluummin oon omis oloissani:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on kauhean rasittavaa. Jos joku yrittää ystävystyä kanssani, pakenen kyllä äkkiä.

Vierailija
4/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on kauhean rasittavaa. Jos joku yrittää ystävystyä kanssani, pakenen kyllä äkkiä.

Vierailija
5/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä, miten ystäviä hankitaan. Lapsena se kävi jotenkin itsestään, nykyisin ei. Ja vielä jossain vaiheessa vanhempanakin aina tuli jostain ihmisestä sellainen tunne, että ollaan samankaltaisia, ja niitten kanssa kaverustui ilman hirveitä miettimisiä, mutta nykyisin ei tule sellaista kenestäkään, enkä osaa tulkita, haluaisiko joku ystäväkseni vai inhoaako hän minua. Mulle on vissiin tullut aikuisiällä joku aspergerin syndrooma.

Vierailija
6/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on pohjimiltaan niin paha, että ei sellaiseen voi luottaa. Omat heikkoudet jos paljastat jollekin "ystävälle", voit olla varma, että sun heikkouksias käytetään sua vastaan, ennemmin tai myöhemmin. Mulla on sellasia höhötys-kavereita, joiden kanssa voi pitää hauskaa ja puhua hulluja. Syvimpiä tuntojani mä en toiselle ihmiselle paljasta.

Vierailija
7/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaipaa vapaa-ajalla ystäviä/tuttavia joita tavata. Oma perhe ja puoliso riittävät vallan hyvin. Yksi ystävä minulla kuitenkin on, mutta hän asuu kaukana ja yhteydenpito on vähäistä, noin kolme-neljä kertaa vuodessa.

Vierailija
8/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti minua hyväkseni ja mä aina soitin (kauheat puhelinlaskut), tarjosin kyytejä ilman bensarahaa yms.

Vierailija
9/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittavaa...meinaan ystävät ois aina soittelemas,tai tulossa kylään...ei ei ei...

ei semmosta jaksa yksinkertasesti.mä en muutenkaa kaipaa ketää kotiini:)

10/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin harvasanainen ja epäsosiaalinen mörökölli.

Vierailija
11/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin harvasanainen ja epäsosiaalinen mörökölli.

Vierailija
12/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota aiheutti välinpitämättömyyden. Suomalaiset eivät suinkaan olleet aikojen alusta epäsosiaalisia mörököllejä. Apaattisuus ja epäsosiaalisuus on peritty sodasta selvinneiltä vanhemmilta. Sota aiheutti lukuisia mt ja käyttäytymis sairauksia.

He ovat syypäänä kaikkeen. En nyt sano että heidän olisi pitänyt kuolla ja suomen antautua Neuvostoliitolle. Tilanne olisi kuitenkin parempi. Itsenäisyys maksoi pitkän hinnan.

Nykyään harva tervehtii rappukäytävässä. Juuri nämä pienet käytöshäiriöt ovat sodan jälkeistä perintöä.

Välinpitämättömyys ja apatia, ankeus, piheys, surumielisyys, kyynisyys...

Joskus toivon että suomi olisi antautunut Neuvostoliitolle, niin asiat olisivat paremmin. Kallis hinta.

Vierailija
13/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarvitse kavereita. En halua enkä aio olla aina se kenellä menee huonoiten. En aio olla ystäväpiirini rumin yms...Parempi olla yksin.

Vierailija
14/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat usein vain toisten hyväksikäyttöä.

muuttoihin, lastenhoitoon.

onko aitoa ystävyyttä olemassakaan???

Vierailija
15/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa haluaisin viettää aikaa ja jakaa asioita. En koe olevani samoilla aalloilla kenenkään kanssa. Lähinnä kärsin muiden ihmisten jorinoista.

Jos minulla on hetki vapaata, käytän sen perheeni kanssa ja kodin hoitamiseen.

Vierailija
16/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun vaan on ollut mahdoton päästä siitä yli. Eikä välit yhteenkään ystävään oo sen jälkeen olleet enää entisellään. Yhden kanssa sentään jonkin verran pidetään yhteyttä, hän jopa kyselee mun kuulumisia. Mutta muista ei oo vuosiin kuulunut mitään. Minäkin sitten vain kohteliaisuudesta kirjoitan jotain about kerran vuodessa.

Mutta elämässä tapaa uusia ihmisiä, ja toivon, että vielä tässä saan uusiakin ystäviä taas. Joskus nimittäin kyllä jonkinlainen ystävänkaipuu vaivaa.

Vierailija
17/17 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo eli nuorena mulla oli kavereita mut mä aina ripustauduin niihin,ihan ku johonki poikaystävään enkä tajunnu mix,sitten myöhemmin tein niin miesten kaa,eli kiinnyin ihan liikaa ja ripustauduin mut sillo jo tajusin ettei se oo normaalia ja jätin miehen aina ennen kun tulin liian riippuvaiseksi.5v.sitten,ollessani 28v. sain diagnoosin tunne-elämältä epävakaa persoonallisuus ja sen myötä tajusin et miks näin olin käyttäytynyt,enkä sen koommin oo pitänyt kavereihin yhteyttä kuin satunnaisesti,enkä solmi ystävyyssuhteita enää.eli omasta päätöksestä ei oo ystäviä tai niihin harvoihin pidän etäisen viileet välit,kerran-pari vuodessa käydään bilettää ja lasten synttäreillä puolin ja toisin,mut en tosiaan aio olla kenenkää riippakivi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä