Olipa mustasukkanen nainen k-raudassa
itse hän oli about 30v punapää. mies motskari tyylinen heppu.
en edes vilkaissut miestä, mutta hän katsoi kai sekunnin liian pitkään minua. jo nainen läppäsi kasvoihin
hurjaa menoa
Kommentit (13)
Tuohan oli jo sairas nainen! Kai sitä nyt katsoa saa. Hänellä oli ehkä huono itsetunto. Ja mies ei taida sitten kehua riittävästi häntä.
Nainen sitten palautti maan päälle, että haloo, me otetaan kyllä tää toinen.
Jos et edes vilkaissut niin mistä tiedät että oli motskarityylinen ja katsoi muka SINUA sekunnin.
Jos minua kumppanini läpsäisisi kertaakaan mistään syystä, olisi saman tien entinen kumppani ja harkinnan mukaan vieläpä pahoinpitelysyyte niskassaan.
Miksi kukaan haluaisi olla ihmisen kanssa, joka käy käsiksi mistään syystä? Saati sitten noin naurettavasta syystä?
väkivaltaiset naiset.
Ehkä olet kauniimpi kuin se punapää? sairasta ettei edes katsoa saa.
Jos et edes vilkaissut niin mistä tiedät että oli motskarityylinen ja katsoi muka SINUA sekunnin.
Liekö provo koko avaus.
itse hän oli about 30v punapää. mies motskari tyylinen heppu.
en edes vilkaissut miestä, mutta hän katsoi kai sekunnin liian pitkään minua. jo nainen läppäsi kasvoihin
hurjaa menoa
tunnen yhden kuvauksiin sopivan pariskunnan.
saattaa jopa vaatia tuollaista. Ne on niin monimutkaisia nämä asiat ettei ulkopuolinen voi tietää.
Naisia kohtaan pitäisi vain nostaa enemmän syytteitä.
motskarityypit on sellasii, mullakin yksi varattu...:)
Motoristina tunnen aika paljon kaltaisiani, ja siihen sopii kaikenlaista miestä ja naista, aina uskovaisesta rekkakuskin kautta tohtoriin. Että selitäpä sinä, millaisia me ollaan, kun näytät tietävän!
motskarityypit on sellasii, mullakin yksi varattu...:)
Motoristina tunnen aika paljon kaltaisiani, ja siihen sopii kaikenlaista miestä ja naista, aina uskovaisesta rekkakuskin kautta tohtoriin. Että selitäpä sinä, millaisia me ollaan, kun näytät tietävän!
ei saa katsoa, ei ajatella. Omistushaluinen.