Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää ja suututtaa

Vierailija
12.04.2010 |

Laskettuaika loppuviikosta. Järkyttävä selkäsärky, joka säteilee vas. jalkaan. Ei pysty öisin nukkumaan, ei meinaa jalka edes kantaa alla. Uhmaikäinen kotona hoidettavana. Ainoa mitä lohdutukseksi saa on terveydenhoitajan "Voi voi, kun toisilla on joskus loppuaika noin hankalaa... Käväise hakemassa kipupiikki terveyskeskuksesta, niin pystyt olemaan." Just. Ja mitä sen kipupiikin vaikutusajan loppumisen jälkeen? Haen uuden vai? Jotenkin ihan käsittämätöntä, ettei voida käynnistää synnytystä ihan siitä syystä, että äiti ei kykene enää olemaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen laskettuja aikoja.

Mieti että enää kyse on kuitenkin päivistä! Tiedän, että on vaikeaa, mutta hae ne kipupiikit ja koita kestää, pian se odotus palkitaan.. ja sen jälkeen on aika valittaa jo aivan muista asioista.

Vierailija
2/9 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne..sama homma oli mulla.. kokeile et meet makaamaan maahan kylelles ja laita tyyny jalkojen väliin, mulla autto vähäsen tää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain käynnistyksen koska minulla oli niin vaikea olla henkisesti ja fyysisesti. Valvoin yöt, valvoin päivät, oksentelin ja itkin ja paino laski...

Vierailija
4/9 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tyynytkään auta. Odotan, että mies tulee kotiin. Ja toivon, ettei lapsi herää ennen sitä. En pääse liikkeelle näköjään enää tuoliltakaan.

Vierailija
5/9 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkein mitään vaivoja olisikaan eli muuta en voi sanoa kuin yritä jaksaa:)

Vierailija
6/9 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiennyt, että terveyskeskuksesta saa kipupiikin X (

Samat vaivat oli ja ei munulle edes ehdotettu.

Mutta koita jaksaa, ei se pieni sinne asumaan jää

: )

Vierailija
7/9 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelisit lapsesi parasta et puhuisi käynnistyksestä. Ja tiedän itse nuo vaivat.

Vierailija
8/9 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pienehköä asennemuutosta kehiin!

Kokeilepa huvin vuoksi asennoitua siihen niin, että viimeistään kolmen viikon päästä se on ohi ja sen nyt ihminen seisoo vaikka päällään! Googlaa issias/iskias ja katso sieltä juttuja jotka tohon kipuun auttaa ja sitten jos ei auta muu niin haet sen kipupiikin ja piste.

Terveisin viimeiset 3 kuukautta raskausaikana samasta kärsinyt.

Vierailija
9/9 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisessa (3) raskaudessa. Meinasin myös kaatua kun yhtäkkiä ei jalka enää kantanutkaan. Olin tosi kypsä ja tympiintynyt mutta kärsittävä vain oli. Mikään ei oikeastaan auttanut. Lisäksi liitoskivut oli tosi pahat. Nämä alkanut aina kerta kerralta aikaisemmin.. Sympatiat on kyllä sun puolella;koita sinnitellä. Lepää ehkä se vähän auttaa. Käynnistystä et ikävä kyllä taida tän vaivan takia saada. Itellä vissiin kohta taas edessä samat kivut,nyt rv 10+..