MIKSI ETTE OLE ULKONA LASTENNE KANSSA???
vaan roikutte koneella?mitä lapsenne tekevät nyt?
Kommentit (21)
Taapero nukkuu nyt. Äläkä huuda, se on epäkohteliasta
vanhempi tenava tuskin haluaa minua koulun välitunneille ja nuorempi on parhaillaan ulkona kerhoporukkansa kanssa.
ja minä töissä, eikä työnteko oikein innosta tänään
ja nyt syömässä, sitten lähdetään takaisin ulos. Ulkoilemme päivittäin monta tuntia (4-6h ja enemmänkin), mutta pakko kai sitä sisälläkin on käydä, itseni ei tosin tekis mieli, olisin mieluummin ulkona auringonpaisteessa pihatöissä ym kuin keittiöpiikana.
on koulussa ja päiväunilla. Enkä jaksais kyllä mennä muutenkaan ahistaa niin.
vauva myös.. ja nukkuu juuri sisällä..
Vähän hankala ulkoilla sen kanssa kun siellä koulussa on niinkuin pakko olla.
Itse roikun koneella kun yritän selvittää miksi F/a-arvo on massan käänteisluku, mutta kun ei vaan selviä, niin piti tulla tuulettamaan aivoja aaveelle.
Niin oltiin oltu jo tunti sisällä ulkoilusta!
Kovin olet myöhään huuteluittesi kanssa...
Nyt on syöty ja lapset nukkuu, hörpin kahvia, sitten koitan ehtiä vähän siivoomaan ennenkö syödään välipalaa ja uutta ulkoilua putkeen! ;)
Kauppaan on ainakin lähettävä tuossa myöhemmin niin saa pienen happihyppelyn. Tyttö on kyllä niin kova ulkoilemaan, että voi olla vaan pakko lähtee ulos, vaikka joka paikkaa särkee.
Ihan lakisääteisellä olen, ja lapset on tällä hetkellä varmaan syömässä. Päiväkodissa.
Kyylä ap.
Ulkona ei ole käyty sillä eka kuumeeton päivä menossa.
Pitäisi oikeastaan pakata, lähdemme huomenna ulkomaanlomalle. Mutten jaksa vielä jatkaa...
koululainen koulussa ja eskaria mummo ja sisko itse asiassa just hakevat ja sitten menevät takaisin ulos. Itse olen lounastauolla töissä koneen äärellä, saanko anteeksi etten ole ulkona lasteni kanssa?
vielä hetken, tulee kohta kotiin. Itse olen sairauslomalla kotona ja masuasukki nukkuu:)
Nyt lapset leikkii avaimen piilotusta (3&5v.), kohta syödään ja sitten kerhoon.