Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MILLOIN olet puhdistanut kuivausrummun kondensaattorin?

Vierailija
11.04.2010 |

juuri putsasin.. herranpieksut,että sitä pölyä vaan tuli ja tuli.... tunti melkein meni.

vuosi vierähtänyt edellisestä kerrasta.....

täytyisi muistaa hiukan useammin:))

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkasihdit puhdistan aina, mä rakastan sitä. Mikä kondensaattori?

Vierailija
2/33 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi harvemmin tulee rumpua käytettävän ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on erikseen irroitettavan jalkalistan alla, sellainen puolenmetrin laatikko....

-ap

Vierailija
4/33 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on. sitä on aivan tajuttomasti siellä jossain,kun suihkutatte sen puhtaaksi.

-ap

Vierailija
5/33 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on erikseen irroitettavan jalkalistan alla, sellainen puolenmetrin laatikko.... -ap

Nyt hävettää! En oo putsannut sitä ikinä ja toi kuivaaja on ollut mulla n. pari vuotta.

Kiitti! Myönnän että en lukenut ohjeita kokonaan (kuka niitä lukee). Mutta pitää ruveta puhdistamaan tota kondensaattoriakin :) Thanks!

Vierailija
6/33 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttökerran jälkeen ja koneen sisällä olevan rekkulan irrotan ja huuhdon kerran viikossa tai viimeistään kahdessa. On nääs polttanut jo kertaalleen koneen sisäisen sulakkeen.

Hevijyyserien pitää putsata se usein, pienten talouksien normikäytössä riittää kuulemma jopa kerran vuodessa.

Vierailija
7/33 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viime viikolla suihkutin sen puhtaaksi ja noin parin kuukauden välein koitan muistaa sen puhdistuksen. Nyt tiedän sen nimenkin :)

Vierailija
8/33 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se menee kun odottaa koneen pysähtymistä. Vaikka rummut on jatkuvassa, kovassa käytössä, ei kondensaattori ole kovin likaiseksi päässyt.

Vierailija
9/33 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva jyystäjä?

Vierailija
10/33 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole koskaan puhdistanut, mutta sitten hoksasin, että ei meillä edes ole kuivausrumpua ;)

Vierailija
11/33 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä putsaan välillä usemmin välillä harvemmin. Mutta selkeä merkki siitä, että putsata pitäisi on tunkkainen haju vaatteissa kuivauksen jälkeen.

Vierailija
12/33 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks konkka on sähkövaraaja? Eihän niihin mitään vettä saa suihkutella? Onneks ei oo kuivausrumpua kun oon näin pihalla, ei mulla ole kyllä pesukonettakaan.

Vierailija
13/33 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölöt!

Vierailija
14/33 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kuuakutta siten viimeksi. oikein säikähdin kun oli päässyt niin pahaan kuntoon.

Vierailija
15/33 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sähkötoiminen kosteuden poistaja, siis aivan oikein, se on myös kondensaattori, moottorilla on omansa.....

Vierailija
16/33 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koneessa pitää putsata se nukkasihti ovesta, sitten tyhjätä vedet sellasesta säiliöstä rummun alapuolelta, sitten siinä vesisäiliön yläpuolella on sellanen jutska missä on metalliritilöitä, mutta en muista ohjeista että sanottiinko siitä, niissä ritilöissä on sellasta töhnästä pölyä, ja olen siitä käsin sitä riipinyt kun näyttää pahalta, mutta en ole sitä pömpeliä uskaltanut mitään suihkutella, kun en tiedä meneekö pilalle. Pitäis ettii ohjeet ja lukea uudelleen...

Vierailija
17/33 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan mikään kondensaattori.

Vierailija
18/33 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aina välillä otan sen irti...meillä siinä on oikein semmoinen kahva mistä saa vetää ja suihkuttelen puhtaaksi.

Vierailija
19/33 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondensaattorin ritilä siis :) Just viimeviikolla putsasin samalla, kun tein joulusiivousta. Meillä se haisi ihan banaanikarkeille :D Taitaa johtua  huuhteluaineesta, mitä siskon perhe käytti meillä pyykkiä pestessään...

Vierailija
20/33 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normitaloudessa tuo kerran vuodessa riittää, sanoi pesukoneenkorjaaja, mutta meillä on isoja pitkäturkkisia koiria taloudessa, joten putsaan suodattimet muutaman viikon välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi