Jakoon kamalimmat seksi kokemuksia
Mikä on kamainta mitä olet kokenut tai kuullut kesken seksin? Oliko mies/nainen oma rakas vai tuntematon?
Kommentit (68)
Oikeastaan heteroseksi pitäisi lailla kieltää. Se loukkaa ihmisoikeuksia sekä aiheuttaa ihmiselle niin paljon fyysisiä sekä henkisiä kärsimyksiä että ihmiskunta tulisi vapauttaa niistä kärsimyksistä. Vain ihana peppeluseksi sekä lesbojen hellät jutut olisi sallittua ja heteroseksi olisi rangaistavaa siltikin että se jo itsessään on rangaistus molemmille osapuolille.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:57"]
festariheila pani mua pienellä munallaan reisien väliin enkä nuorempana kehdannut sanoa asiasta :DDD
[/quote]
Heh! Ilmeisesti aika nuori oli tämä kyseinen herrasmies?
Heteroseksi kertomukset ovat hyvät käännytystyötä homouteen ja lesbouteen. Niin kauheita ne ovat. Niitä vain enemmän kehiin ja jakoon.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 14:59"]
Heteroseksi kertomukset ovat hyvät käännytystyötä homouteen ja lesbouteen. Niin kauheita ne ovat. Niitä vain enemmän kehiin ja jakoon.
[/quote]
A) En usko että oikeasti olet homo B) Voi voi, kun kuulisit homojen pahimpia sekoiluja. Ei mee aina niissäkään niin kuin strömssössä. Mä oon niitä kuullut kun paras ystävä on homo ja toinen kaveri biseksuaali. C) Muna perseeseen tökättynä kesken unien kun olet selkeästi kertonut olevasi top, ei ole hyvä seksikokemus. Jos olet homo, ymmärrät mitä top tarkoittaa.
[quote author="Minnies&minime" time="14.11.2012 klo 01:20"]Kamalinn seksi kokemus kautta aikojen....
23.11.2009
Esikoisena oli reilu kuukausi aikaisemmin syntynyt ja parisuhde (siis mikä?) oli nyt mitä oli.
Baarissa vastaan kävi todellinen helmi! Tyylikäs, sivistynyt ja kaikkea mitä en ikinä ollut edes kuvitellut haluavani, mutta se oli menoa ensisilmäyksellä! Päässäni ehdin jo sen illan aikana päättää, että opettelen juomaan punaviiniä ja varmasti opin hyvin pian pitämään myös oopperasta, olin siis päässäni pohtinut jo mitä kaikkea "hieno" voin tämän helmen kanssa tehdä ja jopa tarkkaan mitä laitan päälle. Ilta oli täydellinen, mutta yöstä ei voi edes hyvällä tahdolla sanoa samaa! Se oli katastrofi!
Aloitetaan kuitenkin sillä, että sain tai jouduin itse vinkkaamaan, että sitä voisi ehkä muutakin kun nukkua... VIRHE! Kaikki meni niin pitkään kun unelma kunnes kaikki vaatteet oli poissa päältä. Siitä alkoi helvetellinen tuska. Olen aina häiriintyneellä tavalla tykännyt joutua "alistetuksi", mutta rajansa kaikella! Ensi töikseen mies nappasi varmoin ottein kiinni hiuksistani ja toisellä kädellä läpsäisi. Otteet koveni kovenemistaa... Pian huomasin, että mies repi hiuksiani niin lujaa, että itku meinasi tulla eikä sitä läpsimistäkin kuvasi jo paremmin hakkaaminen. Samaan aikaan hoki kovaan ääneen hienoa hienoa hienoa, välillä vaihtaen säveltää loistavaa loistavaa loistavaa. Tässä vaiheessa olisin varmasti huutanut kun hyeena, mutta mies painoi päätäni tyynyyn ja vapautti aina vain hetkeksi jolloin jouduin haukkomaan henkeäni. En osaa sanoa kuinka pitkään tunsin kipua, mutta hyvin pian en pystynyt enään tuntemaan iskuja tai sitä kuinka mies yritti repiä päätäni irti vaan kaikki ajatukset oli siinä, miten pystyisin hengittämään. Pelkäsin kuolevani ja tuhlasin kaikki voimani irti rimpuilemiseen - tuloksetta. En osaa sanoa kauanko sitä kesti, mutta helvetillisen pitkältä se tuntui! Luojan kiitos alkoholia olin nauttinut vain minä reilummalla kädellä, joten loppuun asti "selvittiin". Ikäväkseni mies kuitenkin jäi makaamaan päälleni ja alkoi itsestään ylpeänä kertomaan kuinka ei muista koska viimeksi vaimo olisi voihkinut saati kiemurrellut samalla tavalla hyvää oloaan kun minä. Anteeksi mitä? Vaimo? Hyvää oloa? Oma olo tilani oli tämän jälkeen todella sekava, mutta luulen, että mies ei koskaan ymmärtänyt mitä teki ja kuinka paljon käytti voimaa! Ehkä sitä alkoholia oli sittenkin mennyt muutama annos liikaa myös sillä toisella...
Olin täynnä mustelmia kun kömmin näyränä tyttönä oman kullan viereen ja seuraavana aamuna huomasin, että pään kääntäminen tekee todella kipeää eikä se edes käänny samalla tavalla kun normaalisti. Lääkäri reissuhan siitä tuli... Mitä sitten selitin kotona ja lääkärissä? en todellaakaan yhtään mitään! Vaikka olin aina ollut hulttio tyttö, jota ei kenenkään pitänyt koskaan rajoittaa, lupaan ja vannoin käsi tissillä äidin pään kautta koskaan enään ikinä en käy vieraissa!!! Oikeastaan vasta hetki sitten uskaltaudun ensimmäisen kerran tämän tapahtuman jälkeen lähteä "vieraan" miehen matkaan ja vaikka tämäkään ei ollut varsinaisesti ihan random kasvo silti suhtauduin todella varauksella.
Loppuun on vielä pakko kertoa, että sain muutama viikko myöhemmin viestin tältä mieheltä jossa huomautti että meiltä oli jäänyt välistä paljon, mutta tilanne on nopeasti korjattavissa jos saavun xxc päivänä xxx kellon aikan xxx ravintolaan. En vastannut, enkä saapunut! Taisin saada sen jälkeen vielä jokusen viestin, joihin en tainnut koskaan vastata. Vuosi tapahtuman jälkeen seuraavan kerran tapasin miehen työni merkeissä ja mies kertoi muuttaneensa, josta tiesin että joudun tapaamaan tämän ihmisen perheineen harvasen viikko!
[/quote]
Muut ovat varmaan jo kommentoineet tähän mutta joillekin siis ihan normisettiä toi vieraissa juokseminen? Ei niin justiinsa vaikka ois just ollut vasta synnyttämässäkin :D
Oli kerran sellainen yhden yön säätö, joka KOKO ajan työnsi sormia mun suuhun eikä meinannut lopettaa, vaikka monesti käskin. Ei kyllä päästy hommassa loppuun asti, kun meni fiilikset ihan totaalisesti.
Onhan noita nähty, jotka tulevat liian nopeasti, eivät osaa esileikkejä, laittavat sormea peppuun kysymättä voimalla, pitävät outoja ääniä ym.
Seksikokemuksia ei pitäisi olla ollenkaan niin typerällä henkilöllä, joka ei osaa ko. yhdyssanaa kirjoittaa..
Sorry ot, jatkakaa !
Hiukka liikka alkkoa ja äijä nukahtis mun alle.
Eikö kellään ole noloja kokemuksia kun jätkät runkanneet toisiaan, ihastelleet toistensa seisokkeja sekä aiheuttaneet toisilleen orgasmin analin avustuksella. Vai onko se aina ollut taivaallista, lempeittä sanoja, ihanaa kiimaa ja täyteläisiä laukeamisia.
Tai onko lesboseksi ollut aina hassua, kivaa ja yhdessä lauettu sormet toistensa pimpeissä.
Pelkästään vain heteroille osuu kohdalle typeryyksiä.
Ehkä niin on, että vain nainen tietää, mitä nainen tarvitsee.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:57"]
festariheila pani mua pienellä munallaan reisien väliin enkä nuorempana kehdannut sanoa asiasta :DDD
[/quote]
Ihan normaali tilanne ekalla kerralla, et ole ainoa jolle on mällit lentäny reisille. Siis ilman varsinaista aktia.
[/quote]
Sama. "Bonuksena" harvinaisen finnikäs naama.
Minulla on yksi todella huono kokemus.
Mies oli pitkä ja lihavahko ja isomunainen. Mutta tyhmä kun saapas. Joku ATK äijä. Oltiin seurusteltu jonkin aikaa ja olin kahden vaiheella lempatako vai ei. No päätin viettää viikonlopun hänen kanssaan ja päättää sitten mitä teen. Yhteinen yömme oli katastrofi. Mies ei osannut mitään (ikää hiukan alle 40v) ja tuli alle minuutissa. Minun tyydytyksellä ei ollut mitään väljä. Koin olevani pumpattava barbara tai ainakin sen sijainen.
Puheet olivat muita halventavia ja niin tyhmiä, että oksetti. Lemppasin tyypin ja hän soitteli minulle vielä puolivuotta tämän jälkeen. Oikea Jumalan lahja naisille!
Oltiin touhuiltu sängyssä kaikkea, olin mm. ottanut häneltä suihin ja kosketeltu toisiamme joka paikasta. Sitten tää mies täräyttää: "Pitäiskö meidän harrastaa seksiä?"
Tää vielä toistu monta kertaa. Aiheutti myötähäpeää.
Melko ankeaa oli, kun mies kysyi seksin jälkeen "no, millainen mä olin?"
Ensimmäinen poikaystäväni jonka kanssa touhuttiin koulun invavessassa. Siinä oli oikeasti kaikki pielessä. Se paikka, ne hajut, mun selkä vasten lattiaa poika päällä. Supernopeaa spurttipanoa pojan orgasmiin asti ja sen jälkeen mulle ei mitään. En ollut edes teininä niitä nopeasti tulevia. Olin vaan niin rakastunut että annoin kaiken tuon tapahtua naiivina tyttösenä kerta toisensa perään.
Amistyttö ehdotti pääsyä panolle ja kukapa kieltäytyisi seksistä kauniin urheilevan nuoren naisen kanssa. Aktiivisuudesta ja itsevarmuudesta päättelin, että nyt tulee hyvät paneskelut. Esileikkien jälkeen tyttö kiipesi päälle, alkoi pomppia ylös ja alas ja huusi YEAH YEAH YEAH. Lauetessaan tyttö uusi AAAHPERKELEEH. Tilanne oli niin naurettava, että oli suuri vaikeus saada orgasmia. Uusinta otettiin takaapäin ja taas kuului YEAH YEAH YEAH AAAH. Onneksi takaapäin ei näkynyt, miten oli naurussa pidättelemistä. M39
Tapasin vuosia sitten miehen, tavattiin muutaman kerran. Olin sängyllä ja mies otti vaatteet pois niin meinasin purskahtaa nauruun kun ei ollu kun joku 5-7cm mittanen ruttumuna. No ei se kovin kasvanu, ehkä just 10cm pitkäks. Teki mieli lähteä heti kotiin mutta ajattelin olla kohtelias ja runkkasin loppuun, sanoin että mulla onkin menkat että en voi. En tavannut miestä enää uudelleen. Seksi on suhteessa niin tärkeää että ei ilman sitä voi olla.
- Eräältä jätkältä tuli ennen kuin olimme ehtineet yhdyntään asti. :D Siinä sitten kattelin että jaa, en näköjään saanutkaan mitään tänään.
- Erään toisen miehen kanssa olimme päässeet aika läheisiin tunnelmiin. Hyväilimme ja suutelimme toisiamme puolialasti kun mies yhtäkkiä kuiskasi muka viettelevästi: "pannaanko..?". Meinasin todeta että miltä näyttää.