Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jakoon kamalimmat seksi kokemuksia

Vierailija
13.11.2012 |

Mikä on kamainta mitä olet kokenut tai kuullut kesken seksin? Oliko mies/nainen oma rakas vai tuntematon?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erään baari-illan päätteeksi eksyin yhden erittäin lihavan ja humalaisen viiskymppisen naisen kämpille. Minulla on aina tapana nuolla naiselle orgasmi ennen varsinaista yhdyntää varmistaakseni, että joskus laukean nopeaa, niin nainenkin on saanut. Myös se valtava kiihoittuminen minkä saan pillun tuoksuista ja aromista itselleni on ihana tunne. Kun olin aikani hyväillyt tätä lähes liikkumatonta ja äänetöntä pullukkaa siirryin suullani hänen haarojensa väliin ja aloin nuolemaan hänen karvaista ja märkää pilluaan. Aikani nuolin ja tyttö oli kuin kuollut tunsin hänen pimppansa kuivuvan, vilkaisin missä mennään ja totesin "valloitukseni" nukkuvan. Minua panetti niin prkleesti, mutta en iljennyt työntyä nukkuvaan ihmiseen, niin katselin apposen selällään olevaa pillua ja runkkasin mällit neitokaisen pillun eteen lakanalle. Kävin vessassa viruttamassa kullini, vedin vaatteet niskaan ja lähdin kotiin.

Vierailija
62/68 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä yönä rakasteltiin esin koulun pihalla. Kuultiin ääniä jostain läheltä ja keskeytettiin mutta liian myöhään. Sain pojan ulosvetäytyessä spermat vatteiden päälle ja sitä tuli paljon parista ekasta sykäyksestä ennen kuin hän ehti tähtäämään loput muualle. Sitten jatkettiin toisessa paikassa ja yösuunnistajat tulivat just kriittisellä hetkellä lähelle. Taas piti keskeyttää ja sain toista kertaa mälliä farkuille ja pitkin nahkatakkiani. Kolmannen yrityksen kanssa kävi vielä hullummin, kun erektio jäi kiinni vetoketjuun ja piti keskeyttää. Siinä hötäkässä sain siemenet sisääni. Eipä siinä mitään mutta kun ei ollut ehkäisyä. Kortsuja piti olla mukana muttei ollutkaan ja penikseen tuli naarmuja. Poika alkoi itkeä kivusta ja koetin lohdutella. Semmoista 15-vuotiaiden sählinkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri eronnut ja kävin ihan kuumana erääseen aiemmin jo tuttuun mieheen. Yllättäen sain miehen vongattua luokseni ja kun oli aika avata vetskari ja otta kulli esiin, näkyviin tulikin.... Mikromuna. Joka ei edes seissyt. Onneton pieni nykerö. 

Olin sanaton ja häkeltynyt. 

Ei paljon tehnyt mieli paneskella sen jälkeen.

Vierailija
64/68 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hel.... millaisia julmureita naiset on, kun luen näitä juttuja!

Vierailija
65/68 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mielestäni julma kun olin hieman pettynyt mieheen, joka oli treffisovelluksessa mainostellut avoimuuttaan seksin suhteen, kehuskellut avoimella suhteellaan ja ollut puheissaankin aika ronski. Ammatiltaan psykiatri, jonka takia tämä oli aika odottamatonta.

Olimme tavanneet pari kertaa ja jutelleet aika syvällisiäkin ennen kuin oli suunnitelma harrastaa seksiä. Miehellä oli kondomit mukana, mutta hän kysyi silti käytänkö e-pillereitä. Sanoin että en. Mies ilmoitti, että jos aiomme aloittaa jonkin friends with benefits -tyyppisen suhteen, minun pitäisi aloittaa e-pillerit, koska hän ei luota muuten siihen, ettei kävisi vahinkoja ja hän ei voisi luottaa, että keskeyttäisin raskauden. Tuijotin miestä epäuskoisena. Ajattelin, että saa aika paljon ajatella itsestään, jos luulee että puoli tuntematon yhtäkkiä haluaa lapsen juuri minun kanssani. Sanoin, etten ole nyt enkä ikinä aloittamassa hormonaalista ehkäisyä ja hän saa ihan itse päättää mitä tehdä. 

Vähemmän yllättäen, mies halusi seksiä. Ilman mitään lämmittelyjä suoraan sisään, pari terävää vähän kivuliasta työntöä samalla kun mies katsoi ikkunasta ulos ja kehui maisemia, laukesi ja se oli siinä. 

Sen jälkeen hän viesteili usein ja olisi mieluusti tavannut aina kun mahdollista, mutta kuitenkin niin, että vaimo on aina ensisijainen ja tarvittaessa hän voisi vaikka katkaista välit minuun aina siksi aikaa, kun pitää keskittyä avioliittoon. Sanomattakin selvää, ei tavattu enää. 

Vierailija
66/68 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmatta kertaa yhden miehen kanssa. Se oli ottanut Airbnb kämpän. Ku menin sinne se oli juonut jo muutaman kaljan. Ja koittaa lisää siinä illan mittaan vaikka ääneen toivoin muuta. Teki mieli lähteä mutta en kehdannut. Se on niin iljettävää ku kaljalle ja tupakalle haiseva vähän humalainen mies kiipeää päälle kun ei itse juo eikä polta. En enää nähnyt sitä.

Vierailija
67/68 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ollaan väkisinmakaajia sitten ollaan kuin ei mitään olisi tapahtunut !   

Vierailija
68/68 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku tuttava kertoi . Hän luuli että miehen pikkusormi on pyllyssä mutta olikin pikkunakki vehje . Pilalle ympärileikattu . Onhan niitä Thaimaassakin. Silvottuja. Pelkkä pieni suiro jäänyt sen verran että virtsa tuli. Reppana.