Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies iloitsi keskenmenosta?!

Vierailija
11.04.2010 |

Tein kolme viikkoa sitten positiivisen testin. Lapsia ennestään kaksi ja tätä kolmatta ollaan yritetty jo 8 kuukautta.

Tänään alkoi verinen vuoto ja vatsaan koskee. Mies soitti kaverilleen, kertoi iloisena, ettei muija olekaan tiineenä ja sopi lähtevänsä pelaamaan biljardia. Kysyin selitystä käytökselle, niin mies sanoi miettineensä yövalvomisia ja seksin vähyyttä ja tulleensa siihen tulokseen, että kaksi riittää.

Ensinnäkin, tätä lasta on YRITETTY! Mies on herännyt yhteensä ehkä kaksi kertaa vanhempien lasten kanssa. Toiseksi, miten se voi sanoa minulle näin TÄSSÄ TILANTEESSA?!

Olen niin vihainen, että toivon miehen kaljoittelevan itsensä hengiltä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itki mun kanssa kuukauden kaksi vuotta sitten keskenmenon takia.

Vierailija
2/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sikoja. Harva mies niitä lapsia taitaa kovin montaa haluta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todella tökeröä käytöstä mieheltäsi, ja olen pahoillani keskenmenostasi :/

Yksi positiivinen puoli tuli kuitenkin heti mieleen.. en tiedä osaatko vielä ajatella sitä positiiviseksi, mutta kuitenkin: ehkä on helpompaa ja vaan hyvä, ettet ehtinyt saada tätä kolmatta lasta noin itsekkään miehen kanssa.

Kolmas lapsi olisi kuitenkin tuonut paljon lisätyötä, eikä miehestä varmastikaan olisi ollut kovinkaan paljon tukea eikä apua. Pääset siis helpommalla.

Vierailija
4/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ihan noin vain selvittäisi tuollaisesta tilanteesta.

Vierailija
5/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen olisi itse ollut se "muija, joka ei olekaan tiineenä".

Kovasti oli kakkua leipomassa ja lapsia viemässä sea lifeen, kun positiivinen testi tehtiin.. Voi helvetti sitä miestä! On niin paha mieli, että oksettaa.

ap

Vierailija
6/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli aikamoinen kolaus. Kolmatta meilläkin yritettiin...

Mies sanoi, kun asiasta puhuttiin, että hänestä ei tunnu miltään, aivan sama. Kyllä tuntui pahalta, itse ennätin jo innostua vauva-ajatuksesta, ja ukko sit möläyttää tuollasta...

Ei ne vaan mitään ymmärrä..

Vierailija
7/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitellä asiaa...

Vierailija
8/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoipas miehesi inhottavasti kaverilleen!! Olen tullut monen asian tiimoilta siihen tulokseen, että miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta! Joskus on vaikea käsittää miesten ajatusmaailmaa ja sitä, miten he käsittelevät asioita (toki se on myös yksilöllistä). Tuntuu, että naisilla on monessa mukana sydän ja miehillä "pääknuppi". Monen miehen voi olla vaikea ymmärtää naisen tunnemaailmaa ja sitä, minkälaisia tunteita eri tilanteisiin voi liittyä. En väitä, että miehet olisivat tunneköyhiä, tai etteivätkö osaisi tuntea, mutta naisten osalta "tunteminen" jotenkin korostuu.

Olen pahoillani menetyksestänne!

Voimia ja jaksamista ap:lle!!