Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muilla tunne että ette enää rakasta...

Vierailija
11.04.2010 |

miestänne... Surullista on mutta en tunne vetoa häneen silleen enää, on hyvä kumppani, mahtava isä mutta jotain puuttuu. Enemmän ärsyttää miten hän syö, kuorsaa ym ja aina tuo hemmetin urehilu teeveessä. En tiedä miten näin on mennyt, ilm stressiä kun iso perhe eikä ikinä aikaa edes puhua. Haluttomuutta on ollut jo pari vuotta (yhdessä ollaan oltu 12v), ei yksinkertaisesti tee mieli, voisin elää ilman seksiä kuukausia. Muilla näin ja mitä meinaatte tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeveessä... En mäkään kyllä taida olla penaalin terävin kynä:)

Mutta siis asiaan: Meillä on ollut tollasia jaksoja, kun lapset ovat olleet ihan pieniä. Itse olen ihan haluton imetysajan (ja olen imettänyt piiiiiiiitkään), mutta sitten kun lapset ovat isompia ja heitä voi jättää hoitoon, niin suhde on taas saatu uuteen nousuun. Nyt taas seksiä on useampi kerta viikossa ja se kyllä tosiaan tekee kutaa suhteelle, kun siinä on sellaista pientä flirttiäkin, joka piristää harmaassa arjessa.

Vierailija
2/4 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luvattu tahtoa myös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki miehen kanssa toimii hyvin, ja ajattelen hänestä kivasti ja suhteestamme toivon parempaa, kun emme ole yhdessä (esim. töissä.) Kun taas tapaamme olen jo valmiiksi ärtynyt ja mietin hänen puutteitaan tai vikojaan. Haluttomuutta mulla ollu useamman vuoden ja seksiä meillä ei juuri olekaan. Mies kyllä haluaa, mutta mua ei vaan kiinnosta yhtään. En tosin haaveile seksistä kenenkään muunkaan kanssa.

Perhe-elämä toimii ja tykkäämme harrastaa ja touhuta koko perhe yhdessä, mutta kahdenkeskinen aika kotona ei kiinnosta, ettei vaan tule painetta seksiin (vaikkei mies enää edes yritä.) Ulkona on ihan kiva käydä yhdessäkin.

Kovasti toivon, että tilanteemme paranisi. Olen vain niin huono tekemään asialle mitään. Mies kyllä yrittää.

Vierailija
4/4 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan enää rakasta. Olen miettinyt, että minussa on varmasti paljon enemmän vikoja varsinkin ulkonäössä, kuin miehessäni. Hän on varsin komea minuun verrattuna, mutta mua ei vaan kiinnosta. Musta tuntuu, että perusluonteesta on paljastunut piirteitä, joiden takia en vaan enää rakasta enkä halua häntä. Kunnioitus on kadonnut. Kuitenkin meillä on kaikki ihan hyvin eikä mitään isoja ongelmia ole. Tahtoisin niin kovin perheen pysyvän yhdessä, mutta koen olevani varsin onneton. Toisaalta yritän ajatella myös sitä, että jos mieheni kestää minut puutteineni ja vielä rakastaa/haluaa, niin onhan se jo sinänsä ihan kunnioitettavaa. Lapset pieniä ja molemmat ollaan väsyneitä. Arki kai on tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän