Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan onnistunut kaunistumaan?

Vierailija
11.04.2010 |

En välttämättä meinaa kaunesleikkauksia. Mutta esim. terveellisillä elämäntavoilla? Olen aika ruma. En tajua mistä se johtuu, ehkä ohuet hiukset ja pienehköt silmät sen tekee, ja silmälasit (omistan myös piilarit). Olen kyl valmis menemään kauneusleikkauksiinkin.

Huonoa:

Pienet rinnat

Ohuet hiukset

Kaksoisleuka

Pienehköt silmät

Rumat hauraat kynnet

Hyvää:

En liho vaikka söisin mitä

Kapea vyötärö

Muhkea perse

Lyhyys ja sirous 155cm ja n. 50kg

Toivottavasti herättää ajatuksia :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta sanoa kun että oon kateellinen sun vyötäröstä.

Vierailija
2/17 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa:

Pienet rinnat

*käytä topattuja liiviä, ei tarvitse olla mitään jättitoppauksia, mutta sellaisia mitkä antavat vähän ryhtiä ja tsapainottavat

Ohuet hiukset

*Värjäyksellä ja oikeanlaisella leikkauksella pystyy huijaamaan, eli ei "tasaista väriä" vaan alimmat hiukset n.1 astetta tummemmat mitä päälihiukset, sitten 2 hieman erisävyisellä värillä raitoja päälimmäisiin hiuksiin --> tulos luonnollinen mutta "tuuheampi" koska värjäys saa aikaan vähän optista harhaa että hiukset ovat tuuheammat.

Kaksoisleuka

*Pystyy piilottamaan kun esim. aurinkopuuterila huomaamattomasti sävyttää kaksoileuan tummemaksi, se hämää.

Pienehköt silmät

Äoikealla meikkauksella saa silmiä suuremmiksi, tämä ei tietenkää ihmeitä tee, mutta saa silmät paremmin esille ja sitä kautta näyttämään suuremmilta.

Rumat hauraat kynnet

*Mieti syötkö hyvin, ettei ole mitää puutostiloja. Voit ottaa kynsiisi "tekokynsikuoren", eli vaikka et ottaisi rakennekynsiä, kyntesi voidaan lakata sillä aineella --> oma kynsi kasvaa paremmin "kuoren" alla ja vahvistuu

Hyvää:

En liho vaikka söisin mitä

* :)

Kapea vyötärö

*korosta tätä puketumisessa esim. vöillä ja leikkauksilla

Muhkea perse

*Puketumisella saa ihmeitä aikaan, eli käytä vaatteita jotka häivyttävät tätä ominasuutta

Lyhyys ja sirous 155cm ja n. 50kg

*tässä on puolensa ja puolensa: oikeankokoisia vaatteita voi olla vaikea löytää kaupoista, joskus tosin voi vaikka kirpparilta tehdä hyviä löytöjä, koska ennen vaatteet olivat kestävämpiä ja ihmiset pienempiä. Lasten osatolta en sortuisi ostamaan vaatteita, sillä ne on lapsille tehtyjä. Toisaalta pienet koot ovat usein tarjouksessa ale-tangoissa, eli voit löytää esim. laadukkaan talvitakin muutamalla kympillä vert. "normaalikokoa" oleva mitkä koot menevät ensimmäisinä kaupoista. Ja jos matkustat esim. Aasiaan, niin siellä löydät oikean kokoisia vaatteita helposti, moni "normaalikokoinen" on Aasianmaissa kokoa XL ja lahkeet ja hihat loppuvat kesken, koska paikalliset ovat niin pieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITselläni ei ole siro kaula, ei varsin kaksarikaan mutta semmoinen.. epäsiro. :D Olen aika tasapaksu malliltani. Jos lihon, se tulee vyötärölle. Hauraat kynnet ja ohuet hiukset löytyy täältäkin. Painoa on vähän enemmän kuin toivoisin.

No joo, mutta olen silti tyytyväinen. Ei elämää kannata viettää murehtien. Sulla on se kroppa mikä sulla on, joku toinen on kauniimpi, joku on rumempi, joku on viisaampi ja toinen tyhmempi. Päivät menee toistensa perään ja kohta olet vanha - haluatko sitten miettiä että tulipa vietettyä nuoruus märehtiessä jotain epäolennaisuuksia?

Rupeas kuule lakkaamaan ne ohuet kyntesi nätin väriksiksi, pistä vähän meikkiä, käy kampaajalla laitattamassa tukkaan joku sulle sopiva kampaus. Hymyile paljon, se kaunistaa. Ota joku kiva harrastus, lue jotain lempparikirjaa, etsi asioita jotka tekee juuri sut onnellisiksi.

Ootko nähnyt sen Amelié-elokuvan? Siinä kaikilla oli niitä pieniä arkisia onnelliseksi tekeviä asioita. Etsi niitä. Koita löytää ne jutut jotka tekee sinusta sinut. Hyväksy itsesi, unohda että viat on vikoja, ne on vaan sinua kaikki. Piirteitä siinä missä toisetkin. Rakastu itseesi.

Mukavaa kevättä!

Vierailija
4/17 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Mavalan lakkoja, lakkaan muutaman päivän välein ja käytän alla jotain vahvistajaa. Näyttää ihan siedettäviltä, vaikka todellisuudessa ovat ihan hirveässä kunnossa.

Ohuisiin hiuksiin voisi sopia lyhyt leikkaus, ei mikään poikatukka vaan sellainen hieman rock tyttötukka.

Käy pukeutumisneuvojalla ja meikkausneuvojalla, niin saat korostettua hyviä puolia ja peitettyä huonoja sen jälkeen omin avuinkin.

Vierailija
5/17 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkea perse *Puketumisella saa ihmeitä aikaan, eli käytä vaatteita jotka häivyttävät tätä ominasuutta

Eikä sitä tarvitse muutenkaan peitellä! Ainakaan, jos se on samalla tavalla muhkea kuin Jennifer Lopezilla, silloinhan sitä vain korostetaan :)

Vierailija
6/17 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
7/17 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa kynsilakan käyttö muutamaksi kuukaudeksi. Ei kynsisaksia. Hankkikaa lasiviila ja taikaviila. Lasiviila on lasista tehty kynsiviila, muut ei käy. Taikaviila on sellainen, jossa kynnen pintaa 'hiotaan' kolmella eri pinnalla. Tilanne paranee muutamassa viikossa.

Vierailija
8/17 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLin 5kk keitiöllä töissä ja piti olla aina ilman kynsilakkaa. Kynsien tila ei parantunut :\

Vierailija
9/17 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITselläni ei ole siro kaula, ei varsin kaksarikaan mutta semmoinen.. epäsiro. :D Olen aika tasapaksu malliltani. Jos lihon, se tulee vyötärölle. Hauraat kynnet ja ohuet hiukset löytyy täältäkin. Painoa on vähän enemmän kuin toivoisin. No joo, mutta olen silti tyytyväinen. Ei elämää kannata viettää murehtien. Sulla on se kroppa mikä sulla on, joku toinen on kauniimpi, joku on rumempi, joku on viisaampi ja toinen tyhmempi. Päivät menee toistensa perään ja kohta olet vanha - haluatko sitten miettiä että tulipa vietettyä nuoruus märehtiessä jotain epäolennaisuuksia? Rupeas kuule lakkaamaan ne ohuet kyntesi nätin väriksiksi, pistä vähän meikkiä, käy kampaajalla laitattamassa tukkaan joku sulle sopiva kampaus. Hymyile paljon, se kaunistaa. Ota joku kiva harrastus, lue jotain lempparikirjaa, etsi asioita jotka tekee juuri sut onnellisiksi. Ootko nähnyt sen Amelié-elokuvan? Siinä kaikilla oli niitä pieniä arkisia onnelliseksi tekeviä asioita. Etsi niitä. Koita löytää ne jutut jotka tekee sinusta sinut. Hyväksy itsesi, unohda että viat on vikoja, ne on vaan sinua kaikki. Piirteitä siinä missä toisetkin. Rakastu itseesi. Mukavaa kevättä!

Piristi mua ainakin, kiitos! ei ap

Vierailija
10/17 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)))

Vierailija
11/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
12/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm

Vierailija
13/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalon parhaita puolia korostavilla vaatteilla saa ihmeitä aikaan. Nyt AP vaan hyvän kampaajaan, kosmetologin ja pukeutumisneuvojan pakeille!

Vierailija
14/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

51kg:n ja olin todella treenattu, hoikka ja sain kuulla olevani kaunis. Nyt olen kaksi vuotta ollut liikkumatta, syönyt mitä sattuu jne ja olen aivan tavallinen pulliainen. Kauhea treenikuuri päällä jotta ainakin 10kg pitää saada pois, minua se ainakin kaunistaa, pyöreänä olen ihan tavallinen, mitätön pullukka, myös kasvot tulevat hoikkana paremmin esiin.

Vierailija
15/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalon parhaita puolia korostavilla vaatteilla saa ihmeitä aikaan. Nyt AP vaan hyvän kampaajaan, kosmetologin ja pukeutumisneuvojan pakeille!

mutta alastikin pitäisi näyttää hyvältä.

Vierailija
16/17 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

51kg:n ja olin todella treenattu, hoikka ja sain kuulla olevani kaunis. Nyt olen kaksi vuotta ollut liikkumatta, syönyt mitä sattuu jne ja olen aivan tavallinen pulliainen. Kauhea treenikuuri päällä jotta ainakin 10kg pitää saada pois, minua se ainakin kaunistaa, pyöreänä olen ihan tavallinen, mitätön pullukka, myös kasvot tulevat hoikkana paremmin esiin.

hoikkana/laihana mun piirteet tulee myös paremmin esiin ja näytän kauniimmalta kuin olenkaan :)

Eli dieettiä vaan ja salille!

Vierailija
17/17 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp :)