Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tajuaakohan nää naiset, jotka on ns. toisille naisille susia ollenkaan
10.04.2010 |
mitä tekevät? Siis tekevätkö tiedostamattaan sen? Jos ymmärtävät niin miksi ihmeessä tahtovat olla ilkeitä?
Esim. nämä jotka tällä palstalla vastaavat tahallaan ilkeästi ja tahtovat lytätä ap:n ja hänen ongelmansa.
Kommentit (2)
Purkavat omaa patoutunutta pahaa oloaan. Tämä voi olla joillekin ressukoille ainoa kanava "päteä" tai purkautua. Säälittää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun osaavat tuon kielenkäytön niin karkeasti, ilmeisesti ovat kotonaankin yhtä pahansuopeita lähimmäisilleen -sääli enemmänkin heitä.