Mikä mun mieheen on mennyt?
Se toi mulle tänne illaks limpparia (oikeen sokerilimsaa, ei mitään laittia) sekä purkin Pringleseitä. Mies on tehnyt mulle kyllä selväksi, että ei tykkää makkaroistani, eikä siitä kun herkuttelen liikaa. Juu, olen kyllä lihonut 10 kiloa 10 vuodessa, ja vatsalla on röllykkää (olen normaalipainoinen), mutta miehen mielestä olen hervoton laardikasa.
On sit ollu riitaa kun mielestäni mieheni ei arvosta minua, ja olen jo erollakin uhitellut koska on niin paha suustaan. No tänään se toi sit noita herkkuja, ihan pyytämättä!
Kommentit (3)
Se toi mulle tänne illaks limpparia (oikeen sokerilimsaa, ei mitään laittia) sekä purkin Pringleseitä. Mies on tehnyt mulle kyllä selväksi, että ei tykkää makkaroistani, eikä siitä kun herkuttelen liikaa. Juu, olen kyllä lihonut 10 kiloa 10 vuodessa, ja vatsalla on röllykkää (olen normaalipainoinen), mutta miehen mielestä olen hervoton laardikasa. On sit ollu riitaa kun mielestäni mieheni ei arvosta minua, ja olen jo erollakin uhitellut koska on niin paha suustaan. No tänään se toi sit noita herkkuja, ihan pyytämättä!
sit sillä on toinen nainen ja ei oo väliä millainen makkara sinä olet.
se jonkinlainen anteeksipyyntö?