Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun elämä potkii, se potkii kunnolla! 0v

Vierailija
10.04.2010 |

Pääsette kohta kaikki haukkumaan minua siitä mitä nyt kirjoitan.

Olen pienen lapsen äiti. Minulla oli vielä aamulla ihana ja huolehtiva mies ja mitä parhain isä lapsellemme.

Menin tänään töihin, eikä ilmassa ollut mitään poikkeavaa. Kun pääsin, kuulin että lapsi on mummolla hoidossa vieläkin, vaikka piti olla aamulla vain pari tuntia. Hain lapsen ja mies soitti olevansa myös tulossa kotiin. Ei ole miestä nykynyt! Ei kuulemma kiinnosta, eikä huvita.

Me ollaan lapsen kanssa pelkkää ilmaa. Kaiken huipuksi mulla juuri alkoi työt ja nyt pitäisi ilmottaa etten voi jatkaa, hoitopaikkaa ei ole, kun mies on hoitanut lasta.

Pistääkseni tästä vielä paremmaksi kerron että olemme yrittäneet vauvaa molempien tahdosta ja tein juuri positiivisen raskaustestin! Lisäksi esikoinen on kipeä; yskää,nuhaa, kuumetta. Lisättäköön vielä että olen aivan p.a. koska ensimmäinen tili tulee vasta 25.pv ja miehellä on kaikki rahat!

Miten näin voi käydä!? Ei musta ole kahden pikkulapsen yh-äidiksi. Että voi ahdistaa!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on rai rai rai ja miehet,ne tiietään...

Vierailija
2/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hätätilanne ja saat päiväkotipaikan lapsellsi ohi jonon

ja kun olet 6 kk töissä saat ansisidonnaisen äitiyspäivärähan joka on 60% palkastasi

etkä kotiöidin minimiäitiyspvrahaa joka on alle minimi peruspäivärahan eli työttömyyskorvauksen

tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät hommat hoitoon. Kunnalla on velvollisuus järjestää hoitopaikka kahdessa viikossa, siihen asti pystyisikö joku mummi tms. hoitamaan? Tai se mies, pakotat sen?

Sitten älä alennu sen miehen edessä itkemään ja parkumaan - hoida asiat pirun asiallisesti. Yleensä tuollainen kakaramaisesti käyttäytyvä nimenomaan hakee niitä tunnereaktioita, ja sitten niiden avulla syyttelee sinua ties mistä. Älä anna niitä hänelle. Toki voit keskustella asiallisesti, mutta älä ala reuhaamaan tai itkemään. Voipi mies olla ihmeissään.

Kuulostaa todella mälsälle sun tilanne, ja myötätuntoa sulle täältä. Jos kahden lapsen yksinhuoltajuus tuntuu mahdottomalta ajatukselta, niin tee abortti. Mutta älä missään, MISSÄÄN nimessä sitten enää edes ajattele sen miehesi kanssa yhdessä elämistä. Se on jo liian suuri hinta, yhdessä yritetyn lapsen listiminen, kun miestä lapsetti.

Vierailija
4/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla sinulla oli ihana ja huolehtiva mies, mutta nyt ei ole.. Siis mitä tapahtui? Ilmoittiko mies haluavansa eron? Muuttiko hän pois kotoa? Vai mitä tapahtui?

Vierailija
5/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat on kaikki työelämässä vielä. Huomenna pitäisi mennä töihin ja varmaan saisin hoitoon, kun on sunnuntai. Töissä on sellainen tilanne että työntekijää tarvitaan kipeästi NYT.

Mies ei todellakaan ole lapsenhoitokunnossa. En ymmärrä miksi retkahti, kun ei ole ikinä meidän yhdessä olo aikanaretkahtanut.

En näytä miehelle mitään tunteita, korkeintaan vittumaisia hymyjä. Ei se selvästikään meistä välitä! Pelkkä paska!

Aborttia minusta ei ole tekemään... Kai tästä jotenkin selviää??? Miten voi raskaana olevan, lapsensa äidin jättää kuin nallin kalliolle! Että mä vihaan sitä miestä!!! Se ei todellakaan ansaitse mua ja lapsia!

AP

Vierailija
6/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanoit että taas retkahti???

Vierailija
8/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

ap

Vierailija
9/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivähoitokeskukseen ja kysy olisiko jossakin esim. perhepäivähoitajalla vapaata paikkaa. Tai olisiko jossakin yksityisessä päiväkodissa vapaata paikkaa?

Vierailija
10/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oot vaan onnekas jos pääset ko miehestä eroon.

t 8

Vierailija
11/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan tuo mahdollisuus olemassa. Ansaitset kuitenkin parempaa! Nyt hankkiudut eroon siitä ukosta ja etsit jonkun jolla ei ole mitään päihdekuvioita. Heitä on paljon!!!!

Vierailija
12/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen äkkiseltään laskemalla 6 paria, osa jo exiä joista miehellä on joku riippuvuus. Kaikkien parien kohdalla mies on sortunut ennemmin tai myöhemmin ja osa sitten eronnutkin sen myötä. Mahtaa se aineen himo olla hurja kun on valmis kaiken heittämään hukkaan. Jotain positiivista ap, hyvä että miehesi vei lapsen hoitoon eikä vetänyt kotona lasta hoitaen!

Vierailija
13/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon kupeessa. Miksi?

Vierailija
14/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes saat kunnallisen paikan hoidosta. Lakisääteinen velvollisuushan on se kaksi viikkoa, jona aikana hoito tulee järjestää. Taidan vaan tietää, mitä käyt läpi, joten olisin halunnut sua sen takia auttaa. Asun itse Tampereella, joten välimatkaa taitaa olla liikaa, jotta olisin voinut sua autta... Harmi.

t nr 8

Vierailija
15/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että mies lähti nyt. kun lapset ovat isompia, heille olisi jäänyt aikamoiset traumat.

Saat päivähoitopaikan, sinulla on työ, kyllä sinä pärjäät.

Vierailija
16/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta on siinä hyvääkin: Sinulla ON työpaikka. Siitä älä luovu.

Jos lapsesi on kipeä, voit hoitaa häntä muutaman päivän itse. Hae kunnallista hoitopaikkaa. Nyt on hätätilanne ja se täytyy löytyä parissa viikossa. Ja sit kerrot tilanteesi myös töissä, tosin oman harkintasi mukaan.

Ja se mies, anna mennä...

Vierailija
17/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu pienestä lapsesta, kun ensin isä hylkää ja sitten äiti "hylkää" hoitopaikkaan. Miten kehtaan selittää tilanteeni töissä? En haluaisi kertoa mitään kenellekään! Enkä mä pärjää lasten kanssa yksin

ap

Vierailija
18/18 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varmaan tukehdun kohta!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi