Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset mies ja vaimo haukkuvat toisiaan sukulaisten kuullen?

Vierailija
10.04.2010 |

On tosi kiusallista, kun mieheni sisko ja hänen miehensä motkottavat jatkuvasti toisilleen sukulaisten läsnäollessa. Ymmärrän että joskus palaa hermo itse kultakin, mutta tätä tapahtuu joka kerta kun olemme heillä kylässä. Emmekä pelkästään me, vaan haukkumista ja piikittelyä on tapahtunut myös isommissa sukujuhlissa kaikkien kuullen.

Eikö voisi olla sen verran vieraskorea, että jättäisi motkotukset yksityisempiin tilanteisiin? Eiväthän sukulaiset voi oikein ottaa noihin juttuihin edes kantaa. Sitten kaikki vain tuijottelevat kiusaantuneina seiniä ja toivovat kuulevansa välillä jotain myönteistä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella tympeää ja minusta aika moukkamaista. Välillä tuntuu, että ko. parin pitää aina varastaa show ja kun muita meriittejä ei ole, niin sitten alkaa kauhea kähinä. Ja auta armias jos on vähänkään alkoa otettu. Siitä on ilo kaukana kaikilla. Tilanne on mennyt jo siihen pisteeseen, että juhlia järjestetään vähän niin kuin salassa, ettei tämä pariskunta tule paikalle. Ja tämä jos mikä on ikävää :-(

Vierailija
2/3 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme juuri tuollainen aviopari. Itseäni ei kovasti innosta lähteä puoliskon suvun luo useaksi tunniksi. Usein tuollaiset reissut sisältävät alkoholia ja vain istumista paikoillaan. Valmiiksi jo harmittaa kun ei ole jutun aiheita kenenkään kanssa tai mitään tekemistä.

Mies kyllä viihtyy ja viihdyn minäkin oman sukuni luona. Tottakai tekemistä on aivan eritavalla. En saa auttaa anopin/miehen siskon luona missään asiassa kun olen vieras. Ja en osaa tai haluakaan viettää vapaa-aikaani paikoillaan. Tai toisten nurkissa. Lapsia saan vahtia kotonanikin. Saati sitten vieraan luona kun saa varoa tuplaten toisen sotkemista tai tekemisiä.

Eli hermoja riistävää on ajatellakin juhlia miehen suvun luona. Meilläkin on vuosia liittoa jo takana ja aikoinaan ollaan oltu sopuisampia mutta ajan saatossa häveliäisyys on kieltämättä kadonnut. Hävettää kyllä käytös monasti.

Ja tuntuu että jokainen kerta on todella hankala.

Eli oma ehdotukseni on, laittakaa jonkinlainen aikataulu juhliin. Niin ei tarvitse hävetä kun haluaa lähteä ennen muita. Itse viihdyn 1-2 h maksimissaan vierailla. Nautin jos saan olla rauhassa kotona.

Ja pyydän anteeksi nyt aiheuttamaani pahaa oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sano että kauheasti riitelisin, mutta saatan sanoa jämäkästi en silloin anna sen häiritä etä muita on kuulolla jos mies yrittää juuri sen varjolla saada minut hiljaiseksi. Itestäni olen huomannut että naljailen herkästi miehelleni muiden kuullen. En tiedä mistä johtuu. Johtuiskohan siitä että kostan kaiken minkä mä joudun kestää siltä silloin kun kukaan ei ole kuulemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi