Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä e-pilleri on lihottanut / aiheuttanut turvotusta? (ev)

Vierailija
10.04.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on ollut sivuvaikutuksena pyöristyminen?

Vierailija
2/17 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on ainakin Diane Novaa, Mercilonia ja nyt Cerazette, joka sopii aiempia paremmin migreenitaipumuksen kanssa.

Henk. koht. uskon, ettei e-pillerit sinänsä ketään lihota. Paino riippuu ruokavaliosta ja liikunnan määrästä, missä asioissa ihmisellä tapahtuu huomaamatta muutoksia elämänvaiheessa, jossa aloittaa pillerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pillerit kyllä lihottavat, eivät kaikkia mutta niin yleisesti kuitenkin, että se on päässyt ihan sivuvaikutuslistalle.

Vierailija
4/17 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tyhjennysvuotoa rinnat hieman paisuivat, muuten ei mitään.

Vierailija
5/17 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuvaikutuslistalle. Tutkituilla ei voida mitenkään todistaa, että lihominen olis johtunut pilsuista. Syy voi todellakin olla yksinkertaisesti: mässäily & laiskottelu!

Vierailija
6/17 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laiskottaa ja syöpötyttää. Vai meinaatko, että pelkkä pillerinottamisakti muuttaa ihmisen perusluonteen toisenlaiseksi kuin ennen?

Vierailija
7/17 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lekurin mielestä pillerit itsessään ei niinkään lihota vaan niiden aiheuttamat hormonitason vaihtelut. Minä kun olen tunnesyöppö, niin e-pillereiden aikana onnistuin lihottamaan itseni oikein mukavasti... Meliane taisi olla merkki, joskus kauan kauan sitten. Huomasin itselleni parhaaksi ehkäsyrenkaan. Ei ainakaan mieliala heitellyt niin voimakkaasti. Se johtuu kuulemma just siitä, että sitä hormonia erittyy koko ajan eikä vain yhtenä, suurempana, annoksena kerran päivässä...

Vierailija
8/17 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

cerazettejen aikana jopa pudotin yli 10kg raskauskilot pois.

Vierailija
9/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gestinyl lihotti kolmessa kuukaudessa 6kg... ja paino vaan nousee

Vierailija
10/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yaz turvotti minulla tosi paljon, tunsin puoli vuotta olevani ilmapallo. Kaupan päälle tuli kamalat mielialanvaihtelut. Vaihdettiin Cerazetteen ja sen kanssa ei ongelmia.

Vierailija
11/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit ei lihota. Syöminen lihottaa. Itsellä Zoelyt, en ole lihonut.

Vierailija
12/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femoden aiheutti ongelmia

Vierailija
13/17 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sivuvaikutuslistalle. Tutkituilla ei voida mitenkään todistaa, että lihominen olis johtunut pilsuista. Syy voi todellakin olla yksinkertaisesti: mässäily & laiskottelu!

Hmm, aika jännää.. Samoihin aikoihin kun aloitin e-pillerit, aloitin myös uuden liikuntaharrastuksen ja vähensin tietoisesti sokerin käyttöä. Silti olo on entistä plösömpi ja turvonnempi. Ehkä mä sitten syön ja laiskottelen unissani?

Vierailija
14/17 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit vaikuttavat jokaisen hormonitoimintaan yksilöllisesti. Mikäli oma keho tuottaa vähemmän esim. Estrogeenia kuin e-pillerit kehoosi tuputtavat, oman kehon hormonitoiminta häiriintyy, joka johtaa nesteen kertymiseen ja pidemmällä ajalla hormonihäiriöt kehossa vaikuttavat aineenvaihduntaan.

Eli kyllä, e-pillerit lihottavat joitakin, joka johtuu puhtaasti hormonitoiminnm muutoksesta, jota oma keho käsittelee kullakin eri tavalla.

Vierailija
15/17 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yaz ---> +3 kg

Vierailija
16/17 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joskus 90/2000-lukujen taitteessa aivan liian nuorena ja keholtani kehittymättömänä haitallisen runsaiden menkkojen "hoitoon" Trikvilarit. 

Mulla on nyt vielä parisenkymmentä vuotta myöhemmin helvetilliset raskausarvet näkyvissä reisien ja lonkan alueella kun pillereiden aloittamisen jälleen hyvin lyhyessä ajassa rinnat muuttui A/AA:sta C:ksi ja lantio leveni niin paljon, ettei iho pysynyt mukana. Lihava en ole koskaan ollut, mutta noille alueille nousi ilmeisesti joku hormoniturvotus, joka laski pillereiden lopettamisen jälkeen muutamassa kuukaudessa ja rinnat ovat tuon käyttöjakson jälkeen olleet aina kokoa A/AA. Rinnoista arvet on sentään sittemmin haalistuneet. Muilla pillereillä, joita olen myöhemmin käyttänyt (Mercilon, Yasminelle ja Slinda) paino on pikemminkin aina pudonnut. 

Vierailija
17/17 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yaz

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä