Heipä hei
Uusi kuumeilija liittyisi seuraan. Olen 37v ja mies 33v. Yritämme minulle toista ja miehelle ensimmäistä klinikan kautta, siksi tulin tänne puolelle kun lapsettomuus puolella ei vastata mihinkään.
Kommentit (4)
Hei, hauska tavata ja oikein paljon onnea yritykseen!! :)
Olen itsekin täällä uusi, ja meillä alkaa ensimmäinen yrityskierto maanantaina. E-pilleriehkäisy on ollut käytössä aiemmin, ja vaivana on myös hieman endometrioosia, joten saas nähdä miten meidän yritysten käy.
Hauska siis tutustua, ja pikaista tärppiä toivotellen! :)
Heipä hei!
Itsekin olen täällä ihan ekoja kertoja ja positiivisesti yllättynyt aktiivisuudesta. Mieheni kanssa esikoinen toiveissa.
toivotaan ja kuumeillaan täällä yhdessä. :)
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan. Täällä vauvakuume-puolella on ainakin mielestäni aktiivista porukkaa. Minä olen 25 vee ja mies 34. Esikoinen haaveissa molemmilla.E-pillerit loppui eilen ja kp 1 odotellaan. Ensi viikolla toivon mukaan jo pupuilaan kovasti ;)
Plussatuulia kaikille!
Kaipa nämä asiat ovat monelle niin vaikeita ja henkilökohtaisia... :) Täällä kuumeilijoissa tuntuu olevan aktiivinen sakki, siltä tuntuu vaikka vasta tänne päädyinkin asiaa tutkailemaan tuolta odotuspuolelta... (tuplakm 4. ja 8.4.)
Onnellista vauvakuumeilua teille :)