Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten jotkut ovat näin tarkkoja täysimetyksestä!?!

Vierailija
10.04.2010 |

Minulla on muutama tuttu, jotka valittavat väsymyksestä kun vauva valvottaa tai heräilee usein syömään. Heillä olisi mahdollisuus antaa esim. isän hoitaa välillä vauvan heräilyt tai vaihtoehtoisesti isovanhempien, molemmat ovat näille äideille tätä ehdottaneet. Minä tuohon sitten hieman tyhmänä näiden äitien mielestä totesin, että miksi eivät ota apua vastaan, jotta saavat nukkua edes yhden yön. Vastaus oli, että menee täysimetys pilalle. Olin sit vaan, että aijaa. Meillä on mies hoitanut välillä vauvan heräilyt ja antanut pullosta lypsettyä maitoa ja kyllä minä silti koen täysimettäneeni lapsiamme 5-6kk.

Näillä äideillä ei ole kyse siitäkään, ettei maitoa tulisi, koska ovat kehuneet, että maitoa jää paljon ylikin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että olisin silti saanut nukuttua, jos isä olisi keskellä yötä lähtenyt lämmittämään jotain pulloja.

Kannattaa ottaa vauva viereen niin imetys sujuu mutkattomammin.

Vierailija
2/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa jaksaa olla tarkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli maitoa yllin kyllin, mutta en saanut pumpulla herumaan kuin pari tippaa ja kaiken lisäksi vauva ei huolinut tuttipulloa suuhunsa ollenkaan. Eli siksi minä en voinut antaa lastani hoitoon, ehkä tutuillasikin on omat syynsä. Turha jeesustella.

Vierailija
4/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on täysimetyksellä vain silloin jos ruoka annetaan vain ja ainoastaan imettämällä. lapsi on täysin rintamaidolla jos imetetään tai lypsetty rintamaito annetaan pullosta, mutta ei korviketta tms.

Ja jotta täällä ei kukaan kilahda (kun luulevat että olen imetysterroristi) niin kerron että mulla kaksi lasta jotka täysimetyksellä 1,5kk ja 2kk, sen jälkeen on annettu myös korvikkeita.

Vierailija
5/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi meidänkin lapsista oli tällainen, mutta hälle kelpasi nokkamuki. Tuttavapiiristäni löytyy näitäkin, joiden lapsille ei ole kelvannut kun tissi ja osa näistäkin on olleet valvottavia, mutta jotenkin tällöin sen valituksen väsymyksestä ymmärtää paremmin.

Nämä äidit, joista puhuin eivät ole edes kokeilleet pulloa eivätkä suostu sitä edes ajattelemaan, koska se pilaa täysimetyksen, vaikka antaisi lypsettyä maitoa. Tätä en siis ymmärrä, että valitetaan väsymyksestä, muttei suostuta edes kokeilemaan pulloa tai nokkista, jotta sais yhden yön nukkua.

ap

Minullakin tuli maitoa yllin kyllin, mutta en saanut pumpulla herumaan kuin pari tippaa ja kaiken lisäksi vauva ei huolinut tuttipulloa suuhunsa ollenkaan. Eli siksi minä en voinut antaa lastani hoitoon, ehkä tutuillasikin on omat syynsä. Turha jeesustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme