Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka tärkenä pidät ystäviesi pukeutumista?

Vierailija
09.04.2010 |

Minulla ei ole selkeää tyylitajua, en ole kiinnostunut muodista enkä trendeistä.

Koulussa tämä korostui, kun en tajunnut pitää oikeanmerkkisiä housuja tai oikeanvärisiä paitoja - seura ei kelvannut.

Mietin nyt, että onko aikuisiän yksinäisyys myös tästä johtuvaa. En ole ujo, pidän seurasta. Jostain syystä vain ihmiset tavattuaan minut eivät kovinkaan hanakasti halua lähteä ulos kanssani.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ihminen pitää hygieniastaan huolta. En ikinä jättäis ystävystymättä (tai vastaavasti en ikinä ystävystyis) jonkun kanssa pelkästään vaatteiden tai ulkonäkön vuoksi.

Vierailija
2/10 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan heillä on jotain päällä julkisilla paikoilla. Kaikkien "tyylistä" en tykkää, mutta väliä sillä on? Varmaan monet ei tykkää mun tyylistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten ovat löytäneet juuri sen oman juttunsa, ja sehän on vain hyvä asia.

En ole ennen tätä edes miettinyt ystävieni pukeutumista!

Vierailija
4/10 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävyydessä. Tietenkin pitää pukeutua tilanteen mukaan eli ei navettavaatteissa häihin tai paidattomana hautajaisiin, mutta ei muuten. Ystävyydessä tärkeätä on luotettavuus, sama aaltopituus jne.

Itse olen kyllä turhamainen ja kiinnostunut vaatteista.

Vierailija
5/10 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä kehtaisi ihan kaiken näköisten kanssa lähteä mihinkään julkisille paikoille.

Olen jonkin verran kiinnostunut muodista, sekä trendeistä ja on tullut selkeä oma tyylikin. Ostankin vaatteita useilla satasilla kuussa... on mulla kyllä kavereita jotka kulkee toista vuotta samassa bilepaidassa, mutta jos se on yhä tyylikäs ja ajaton, klassinen malli, niin mikäs siinä.

Mut jos ihan rytkyissä kulkisi ystävä, niin en välttämättä huolisi seuraani tai pakottaisin ostoksille kanssani ensin.

Vierailija
6/10 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tärkeänä,kunhan on puhtaat ja siistit ja käy suihkussa ja pesee hampaansa.

Vierailija
7/10 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään merkitystä.

Mutta ehkä tutustumisvaiheessa saatan hiukan katsoa ihmisen pukeutumista, valitettavasti. En kyllä sillä perusteella valitse ystäviäni, jos muuten synkkaa, mutta en ehkä niin aktiivisesti näe itse vaivaa tutustua, jos ihminen pukeutuu tosi omituisesti tai 20 vanhoihin vaatteisiin. Tärkeämpää on kuitenkin puhtaus ja hyvä hygienia.

Vierailija
8/10 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan jotain on päällä.

Vierailija
9/10 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huivia käyttävään naiseen?

Vierailija
10/10 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muuten ei väliä:) En koskaan edes mieti mitä ystävilläni on päällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän