Dominoiva Nainen - Gallup
Kuinka moni muu mies pitää toiminoivista naisista sängyssä? Käskee miestä tyydyttämään itseään, istuu naaman päällä, piiskaa jne.
Kommentit (14)
Minäminäminä!
Mitä reippaampaa alistamista sen parempi.
No en kutsuisi tuota niinkään Dominoinniksi vaan omien toiveiden täyttämiseksi. Dominoiva nainen on aivan jotain muuta ja sinänsä minun toiveiden täyttymys.
Dominointi on kokonaisvaltaista alistumista naiselle ei vain joidenkin fantasioiden täyttämistä. Itse ainakin koen sen positiivisena jos nainen on se joka näyttää kaapin paikan ja tekee sen kokonaisvaltaisesti ja ei minun toiveideni mukaisesti.
Sellaiset naiset ovat vain niin harvinaisia..ikävä kyllä.
Meilla aivan pain vastoin. Tuo kuulostaa minulle vieraalta.
Kuvatut piiskaamiset ja naaman päällä istumiset on minusta aika kilttiä dominointia. Itseäni mielesätni dominoivana naisena sellaiset ei kiinnosta. Minä ja mieheni pelaamme päinvastoin psykologisilla rooleilla paljon hienovaraisemmalla tasolla, sillä että miehelläni on tarve tuntea itsensä huonoksi ja sellaiseksi joka ei voi elämäntilanteelleen mitään, kun taas minulla on tarve tuntea itseni voimakkaaksi ja taistella epäsuotuisia olosuhteita vastaan. Pääasia seksuaalisissa "valtarooleissamme" on siis henkinen, ei niinkään mitkään SM-seksiin liittyvät ulkoiset kliseet.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 00:14"]
Kuvatut piiskaamiset ja naaman päällä istumiset on minusta aika kilttiä dominointia. Itseäni mielesätni dominoivana naisena sellaiset ei kiinnosta. Minä ja mieheni pelaamme päinvastoin psykologisilla rooleilla paljon hienovaraisemmalla tasolla, sillä että miehelläni on tarve tuntea itsensä huonoksi ja sellaiseksi joka ei voi elämäntilanteelleen mitään, kun taas minulla on tarve tuntea itseni voimakkaaksi ja taistella epäsuotuisia olosuhteita vastaan. Pääasia seksuaalisissa "valtarooleissamme" on siis henkinen, ei niinkään mitkään SM-seksiin liittyvät ulkoiset kliseet.
[/quote]
No tuo onkin jo paljon lähmpänä Dominointia kun van nuo sänkyleikit ja leikitovatkin niille oikea nimitys.
En haluaisi tulla piiskatuksi tai muita SM-leikkejä, mutta haluaisin aktiivisen naisen, joka haluaa asioita ja on aloitteellinen niiden toteuttamisessa. Mukaanlukien viettely. Itse olisin aika tarkkaan siinä roolissa, joka on stereotyyppisesti naisen rooli seksissä, passiivinen, viihdytettävänä, suostuteltavana ja lopulta tyydytettävänä oleva. Omassa avioliitossa olen itse 99 % aloitteentekijä. En halua pettää, eikä minun "markkina-arvolla" tuollaista naista saisi, vaikka haluaisinkin, mutta noin fantasian tasolla.
Varmaan kai kaikki, minä ainakin..
Todellakin pidän tuollaisesta! Mikään ei voisi enempää sytyttää kuin nainen, joka katsoo silmiin ja sanoo "Nuole minua". Tai työntää selälleen sängylle ja mitään kyselemättä istuu naaman päälle "pakottaen" antamaan kielihoitoa... Minut saa myös sitoa sänkyyn kiinni tai vaikka piiskata. Henkinen dominointi kiehtoo myös, voisin mainiosti elää tossun (ja etenkin tussun) alla. Suhde, jossa saisin palvoa dominoivaa naista olisi aika unelma. Kuitenkin tahtoisin suhteen olevan tasapuolinen ja rakastava, valta-asema ainoastaan olisi se, että nainen määräisi kaapin paikan.
Minua kiehtoo ajatus naisesta, joka käyttäisi minua omien seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen, mutta jättäisi minut kokonaan ilman. Hänelle seksi olisi pelkästään hänen nautintoaan varten ja minun ainoa tehtäväni olisi tuottaa hänelle mahdollisimman paljon nautintoa.
En ole tällaista koskaan päässyt kokeilemaan, mutta seksisuhteena voisi toimiakin, jos löytyisi riittävän itsevarma, rohkea ja määrätietoinen nainen. Tai miksei parisuhteessakin, mutta silloin pitäisi edes joskus saada itsekin, vaikka suurimmaksi osaksi seksi olisikin pelkästään naisen nautintoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiehtoo ajatus naisesta, joka käyttäisi minua omien seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen, mutta jättäisi minut kokonaan ilman. Hänelle seksi olisi pelkästään hänen nautintoaan varten ja minun ainoa tehtäväni olisi tuottaa hänelle mahdollisimman paljon nautintoa.
En ole tällaista koskaan päässyt kokeilemaan, mutta seksisuhteena voisi toimiakin, jos löytyisi riittävän itsevarma, rohkea ja määrätietoinen nainen. Tai miksei parisuhteessakin, mutta silloin pitäisi edes joskus saada itsekin, vaikka suurimmaksi osaksi seksi olisikin pelkästään naisen nautintoa varten.
Joillekin tämä on vain fantasiaa, mutta joillekin todellisuutta;-);-)
Wau, onko sellaisia edes olemassa ??
Dominoiva nainen on unelmani. Naisissa on vain niin kovin vähän dominoivia naisia, että omaa dominaa on vaikea löytää.
Ihmettelevämettiäinen kirjoitti:
Wau, onko sellaisia edes olemassa ??
On.
Kyllä pitäisin, mutta noi piiskaleikit ei sytyttäs.
M34