Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako deittisivustoilta todella seksiseuraa?

Vierailija
03.06.2012 |

Min ulla on ilmoitukset Victoria Milanissa ja iskuri.net'issä.Huonosti saan seuraa, vaikka valokuviakin on. Victoria Milanissa on minua lähellä olevissa kaupungeissa vain ylipainoisia naisia, vähän nuorta porukkaa. Chattailemaan sentään pääsee, mutta ei yhtään pitemmälle. Iskurissa ottavat yhteyttää yleensa maksulliset.Kerran sian siletä oikeaa seksiseuraa, mutta se jäi yhteen kertaan. Meillä ei oikein synkannut yhteen.Laitoin ilmoituksen kahteen venäläiseen deittisivustoon.Vastauksia tulee valtavasti,ja ihan läheltä Suomen rajaakin ja Virosta.Jonkin aikaa seurustelinkin salaa yhden viehättävän saman alan pietarilaisen naisen kanssa, mutta hän joutui muuttamaan kauemmas Suomen rajasta. Nyt olisi tarjolla toinen viehättävä eronnut nuori rouva. Uskaltoisikohan sitä tutustua häneen? Ulkonäkö on edustava, ja hänellä korkea koulutus. Puhelimessa vaikuttaa mukavalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.seksiseuraa.eu/

Itse olen tuolta löytyviltä deittisivustoilta saanut seksiseuraa. Toki miehenä sen eteen täytyy nähdä aika paljon vaivaa, lähetellä paljon viestejä ja yrittää olla edukseen.

Vierailija
2/5 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ne naiset vaan unelmoi isosta ja pitkään kestävästä rakastelusta. Sitten kun sitä olisi tarjolla, niin menee pupu pöksyyn, eikä mitään "pehmeää jänistä". t. Melaa Sulkavalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ne naiset vaan unelmoi isosta ja pitkään kestävästä rakastelusta. Sitten kun sitä olisi tarjolla, niin menee pupu pöksyyn, eikä mitään "pehmeää jänistä". t. Melaa Sulkavalla!

Vierailija
4/5 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne tuhannet soutaja naiset sitten kaikki lesboja?

Vierailija
5/5 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne tuhannet soutaja naiset sitten kaikki lesboja?

Pelle!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi