Noloa FB:ssä: pariskunnat kommentoi toistensa statuksia.
Teettekö miehesi kanssa noin? Musta todella ankeeta.
Kommentit (24)
tiedän yhden uusperheen. vaimo vannoo miehensä seinäkirjotuksissa rakkautta päivittäin ja kehuu kuinka ihana miehensä on ja mitä ihanaa aviomies teki jne jne. siis kirjoittaa miehensä seinälle tyyliin "kiitos kulta kun laitoit ruokaa jne". "oli ihanaa tulla töistä ja hieroit jalkojani-on mulla mahtava aviomies-ai lav juu"
nolottaa itseäni ohimennen kun tämä ihana aviomies on "hiukan" ihana myös muille naisille kuin vaimolleen.
niin me mesetetään, miksi sitä keskustelua pitää julkisella seinällä käydä?
Ehkä normaali läpänheitto, johon osallistuu muutkin kuin pariskunta itse, on ok. mutta mun mielestä kanssa sellainen lepertely tyyliin "oma mussukka" on julkisella seinällä vähän mautonta. Naiset tätä enemmän harrastaa, ja mulle tulee siitä vähän sellainen olo, että tässä nyt merkataan mies, että onhan kaikki varmasti huomanneet, että tää on mun.
tiedän yhden uusperheen. vaimo vannoo miehensä seinäkirjotuksissa rakkautta päivittäin ja kehuu kuinka ihana miehensä on ja mitä ihanaa aviomies teki jne jne. siis kirjoittaa miehensä seinälle tyyliin "kiitos kulta kun laitoit ruokaa jne". "oli ihanaa tulla töistä ja hieroit jalkojani-on mulla mahtava aviomies-ai lav juu" nolottaa itseäni ohimennen kun tämä ihana aviomies on "hiukan" ihana myös muille naisille kuin vaimolleen.
Vaimo: Tein juuri lihamureketta ja valkosipuliperunoita. Naminami!
Mies: Ja hyvin olikin! Olet paras vaimo maailmassa! Halipusi!
Yks tuttu kertoi nukkuneensa oman kullan kainalossa yön ja kehui kuin ihanaa oli.. mies kommentoi statusta ja kiitteli uniseurasta. Ja pari on ollut naimisissa ainakin 10 vuotta. Hävettää.