Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa FB:ssä: pariskunnat kommentoi toistensa statuksia.

Vierailija
09.04.2010 |

Teettekö miehesi kanssa noin? Musta todella ankeeta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa tai ankeata siinä on?

Vierailija
2/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloja niin sehän kertoo vain sinun asenteistasi kavereihisi:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos se sinusta sellaista on, voit toki olla kommentomatta oman miehesi statuksia, sekin on aivan sallittua. Kukin tavallaan, eikös?

Vierailija
4/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin melko noloa.

Vierailija
5/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään "tikusta asiaa" eikä me harrasteta mitään pitkiä vuoropuheluja keskenämme.

Vierailija
6/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies toivotti mulle FB:ssa hyvää syntymäpäivääkin. Ou nou, nyt hävettää! Meen heti blokkaamaan sen, ettei moisen idiootin viestit enää päädy mun seinälle.

Vierailija
7/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette keskustele IRL? Mustakin melko noloa.

Katsos kun me ei voida päivällä keskustella kun meis töissä, minä koulussa... Muuten kyllä jutellaan.

Vierailija
8/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa pariskuntien kommenteista on ok, mutta yhden tutun pariskunnan välinen kommentointi saa minut vaivaantuneeksi.

Vierailija
9/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä ja minä kotiäitinä, joten ei päivällä oikein pysty IRL-viestintään.

Vierailija
10/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliset privaattikeskustelut seinällä on noloja. Siis kahden ihmisen, vain heitä kahta koskeva keskustelu, joka käydään julkisella seinällä, on noloa.

Esim. Mies: Tänään avaimet uuteen kotiin! Vaimo: MItenköhän mä saan sen mun kaappini sinne mahtumaan?

Vierailija
11/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teidän miehillä mahtavat työpaikat, kun ei voi soittaa jos on asiaa, mutta saa istua kommentoimassa facebookia päivät pitkät.

Vierailija
12/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa en edes koskaan käy hänen sivuillaan.

Vierailija
13/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos on jotain sellaista vähäpätöistä hupijuttua, jota ei tosiaan ruveta toisillemme erikseen soittelemaan. Esim. mieheni laittoi päivitykset, että jee, toimistoon ilmestyi just jättirulla kuplamuovia. Mä kommentoin siihen, että jee, tuo metri mullekin.

Eipä olis tullut mieleenkään soittaa tuota asiaa miehelleni :)

Vierailija
14/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKIA muita kavereitaan, paitsi minua, vaimoaan? Aika outoa!

Ei me olla lonkasta kiinni, vaan mies käyttää tietokonetta muuallakin kuin kotona. Saa ihan rauhassa kommentoida mun statusta. :)

Vierailija
15/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies toivotti mulle FB:ssa hyvää syntymäpäivääkin. Ou nou, nyt hävettää! Meen heti blokkaamaan sen, ettei moisen idiootin viestit enää päädy mun seinälle.

Vai oliko pakko se oman kultamussukan onnittelu saada Fb-seinälle?

Vierailija
16/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teidän miehillä mahtavat työpaikat, kun ei voi soittaa jos on asiaa, mutta saa istua kommentoimassa facebookia päivät pitkät.

Mulle saa mies ihan rauhassa soitella kesken työpäivän..en vastaa..ainakaan omaan puhelimeen. Jotain muuta kautta voi yrittää saaha kiini. Tosin ei minun mieskään töissä istu tietsikalla, kuten en minäkään..tai istun aina ajoittain mutta en netissä.

Mutta siis itseasiaan. Olen varmaan kommentoinu kerran mieheni statukseen..

Mutta ei se minusta mitenkään noloa noin yleisesti ole..kertoo vaan pilkkeestä silmäkulmassa =)

Vierailija
17/24 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/24 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään "tikusta asiaa" eikä me harrasteta mitään pitkiä vuoropuheluja keskenämme.

varsinkin jos on tylsää

Vierailija
19/24 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin: "vähän kaupalla, sitten salille ja kullan viereen".

Joka juudaksen päivä pitää laittaa miltei sanasta sanaan sama status.

Vierailija
20/24 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliset privaattikeskustelut seinällä on noloja. Siis kahden ihmisen, vain heitä kahta koskeva keskustelu, joka käydään julkisella seinällä, on noloa.

Esim. Mies: Tänään avaimet uuteen kotiin! Vaimo: MItenköhän mä saan sen mun kaappini sinne mahtumaan?

eri juttu jos mennään oikeasti joko intiimeihin tai tärkeisiin asioihin tyyliin "seksi kanssasi oli..." tai "mitäs tehdään ton pekan koulunkäynnin kanssa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi