Noloa FB:ssä: pariskunnat kommentoi toistensa statuksia.
Teettekö miehesi kanssa noin? Musta todella ankeeta.
Kommentit (24)
noloja niin sehän kertoo vain sinun asenteistasi kavereihisi:-)
mutta jos se sinusta sellaista on, voit toki olla kommentomatta oman miehesi statuksia, sekin on aivan sallittua. Kukin tavallaan, eikös?
Ei mitään "tikusta asiaa" eikä me harrasteta mitään pitkiä vuoropuheluja keskenämme.
Mun mies toivotti mulle FB:ssa hyvää syntymäpäivääkin. Ou nou, nyt hävettää! Meen heti blokkaamaan sen, ettei moisen idiootin viestit enää päädy mun seinälle.
Miksi ette keskustele IRL? Mustakin melko noloa.
Katsos kun me ei voida päivällä keskustella kun meis töissä, minä koulussa... Muuten kyllä jutellaan.
Suurin osa pariskuntien kommenteista on ok, mutta yhden tutun pariskunnan välinen kommentointi saa minut vaivaantuneeksi.
Mies töissä ja minä kotiäitinä, joten ei päivällä oikein pysty IRL-viestintään.
väliset privaattikeskustelut seinällä on noloja. Siis kahden ihmisen, vain heitä kahta koskeva keskustelu, joka käydään julkisella seinällä, on noloa.
Esim. Mies: Tänään avaimet uuteen kotiin! Vaimo: MItenköhän mä saan sen mun kaappini sinne mahtumaan?
On teidän miehillä mahtavat työpaikat, kun ei voi soittaa jos on asiaa, mutta saa istua kommentoimassa facebookia päivät pitkät.
itse asiassa en edes koskaan käy hänen sivuillaan.
etenkin jos on jotain sellaista vähäpätöistä hupijuttua, jota ei tosiaan ruveta toisillemme erikseen soittelemaan. Esim. mieheni laittoi päivitykset, että jee, toimistoon ilmestyi just jättirulla kuplamuovia. Mä kommentoin siihen, että jee, tuo metri mullekin.
Eipä olis tullut mieleenkään soittaa tuota asiaa miehelleni :)
KAIKKIA muita kavereitaan, paitsi minua, vaimoaan? Aika outoa!
Ei me olla lonkasta kiinni, vaan mies käyttää tietokonetta muuallakin kuin kotona. Saa ihan rauhassa kommentoida mun statusta. :)
Mun mies toivotti mulle FB:ssa hyvää syntymäpäivääkin. Ou nou, nyt hävettää! Meen heti blokkaamaan sen, ettei moisen idiootin viestit enää päädy mun seinälle.
Vai oliko pakko se oman kultamussukan onnittelu saada Fb-seinälle?
On teidän miehillä mahtavat työpaikat, kun ei voi soittaa jos on asiaa, mutta saa istua kommentoimassa facebookia päivät pitkät.
Mulle saa mies ihan rauhassa soitella kesken työpäivän..en vastaa..ainakaan omaan puhelimeen. Jotain muuta kautta voi yrittää saaha kiini. Tosin ei minun mieskään töissä istu tietsikalla, kuten en minäkään..tai istun aina ajoittain mutta en netissä.
Mutta siis itseasiaan. Olen varmaan kommentoinu kerran mieheni statukseen..
Mutta ei se minusta mitenkään noloa noin yleisesti ole..kertoo vaan pilkkeestä silmäkulmassa =)
Ei mitään "tikusta asiaa" eikä me harrasteta mitään pitkiä vuoropuheluja keskenämme.
varsinkin jos on tylsää
Tyyliin: "vähän kaupalla, sitten salille ja kullan viereen".
Joka juudaksen päivä pitää laittaa miltei sanasta sanaan sama status.
väliset privaattikeskustelut seinällä on noloja. Siis kahden ihmisen, vain heitä kahta koskeva keskustelu, joka käydään julkisella seinällä, on noloa.
Esim. Mies: Tänään avaimet uuteen kotiin! Vaimo: MItenköhän mä saan sen mun kaappini sinne mahtumaan?
eri juttu jos mennään oikeasti joko intiimeihin tai tärkeisiin asioihin tyyliin "seksi kanssasi oli..." tai "mitäs tehdään ton pekan koulunkäynnin kanssa"
Mitä noloa tai ankeata siinä on?