Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 53kg/170cm ja 30v. Kysy mitä haluat, jos kiinnostaa niin vastailen :)

Vierailija
20.01.2009 |

Eli otsikon mukaisesti jos haluat tietää ihan mitä vaan niin kysy

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tosi kapea vyötärö. Minun vyötärönympärykseni on 64cm enkä usko sen siitä kapenevan vaikka mitä tekisin, ihan sopiva on nyt.

T:ap

mietin vaan sitä, kun itse olin muutamia vuosia sitten 166/53, niin vyötärönympärykseni oli jotain 57cm, ei siitä juuri enää pienemmäksi voisi vyötärö mennä. Ja olin muutenkin tosi laiha. Nyt olen 38v, ja 59kg, ja vähän liikaa tuota painoa on, pitäisi tuonne n. 55 kiloon päästä. Mä olin itse asiassa laihimmillani toisen lapsen syntymän jälkeen, nyt kun ikää on tullut niin noi kilot ei oikein tahdo lähteä pois :/. Kyllä mä uskon että olisin naamaltanikin paremman näköinen jos pari kiloa saisin pois, viitaten siis tuohon edelliseen joka sanoi että naama näyttäisi varmaan ryppyisemmältä...

Vierailija
22/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se vartalonmalli on ihmisillä erilainen, ei tuo paino aina paljon kerro. 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v ja olen kauhuissani kun olen jo "niin" vanha eika vain tarppaa enaa!

Ensimmaiset raskaudet alkoivat 24v ja 27v (2x raskaus 27v, ensimmainen km) ensimmaisesta kierrosta.

Kauanko olette yrittaneet raskautua? Oletteko kayneet tutkimuksissa/kayttanneet Clomeja tms? Suosittelisin.

Vierailija
24/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ajatelleet että lapsia tulee jos on tullakseen, emme ole erityisen "fanaattisia" tämän asian suhteen joten olemme vasta menossa tutkimuksiin. En tiedä vielä aloitammeko mitään hoitoja sen jälkeen vai annammeko luonnon päättää asiasta, ehkä meidän geeniemme ei vain ole tarkoitettu yhdistyvän.

T:Ap

Olen 32v ja olen kauhuissani kun olen jo "niin" vanha eika vain tarppaa enaa!

Ensimmaiset raskaudet alkoivat 24v ja 27v (2x raskaus 27v, ensimmainen km) ensimmaisesta kierrosta.

Kauanko olette yrittaneet raskautua? Oletteko kayneet tutkimuksissa/kayttanneet Clomeja tms? Suosittelisin.

Vierailija
25/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen samanmittainen mutta mahdun samankokoisiin, jopa hieman pienenmpiinkin vaatteisiin. Ilmeisesti lihaksista koostuu tuo painoni mutta tissit on kyllä isot ja rasva tasaisesti jakautunut.

Vierailija
26/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdestä, että 20% naisista on jotenkin ongelmallinen suhde ruokaan, syömiseen ja omaan vartaloonsa. Tätä ketjua lukiessa tuokin luku tuntuu aika matalalta.

Katsoin juuri ennen netin avaamista nauhalta 4D-dokkarin, jossa normaalipainoiset naiset alkoivat laihduttaa itseään nopeasti kokoon 32 tai alle. Se oli ihan hirveää katsottavaa. Lääkärit seurasivat koko ajan naisia ja olivat erittäin huolestuneita sekä näiden sydämestä, elintoiminnoista että mielenterveydestä.

Itselläni on ollut ongelmallinen suhde ruokaan useita vuosia. Nyt olen tietoisesti päättänyt, että en stressaa asiasta. Painoindeksini on nyt 20,8. Päätän olla tyytyväinen itseeni nyt laihana, kokoa 36 käyttävänä naisena VAIKKA netin keskustelupalstoilla väitetäänkin kokoisiani naisia joksikin muuksi, kuin laihoiksi.

Vierailija
27/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet silloin? Minkä ikäinen äitisi on ja paljonko painaa? Onko joku huomauttanut alhaisesta painostasi (huolestuneeseen sävyyn)? Minkä tunteen kommentti herätti? Heräsikö halu laihtua vielä enemmän?

Vierailija
28/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot olevasi tyytyväinen ja tavoitepainossasi niin kai ymmärrät ettet ole normaalimitoissa?

Vierailija
29/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pituus oli sama kuin ap:llä.. Noh,jokainen jätti 10kiloa joista olen erittäin tyytyväinen,uusin tulokas on 8viikkoa.. Kieltämättä nyt vois muutaman kilon koittaa karistaa..=)

T.80 kiloo elämän iloo..

Vierailija
30/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuli taas takaisin tauon jälkeen, tänne onkin tullut hyviä kysymyksiä sillä aikaa kun olin poissa. Voisin vaikka huomenna aamusta aloittaa kirjoittamaan ylös kaiken mitä syön, niin näen itsekin syönkö niin kuin luulen syöväni

Sinulla todennäköisesti on enemmän lihaksia kuin minulla, ja toisaalta minun pitää käyttää tuon kokoisia vaatteita jo senkin takia että esim. koossa 34 hihat ja lahkeet ovat usein liian lyhyet jne. Kirjainkoosta käytän vaihtelevasta S- ja XS-kokoja.

ja olen samanmittainen mutta mahdun samankokoisiin, jopa hieman pienenmpiinkin vaatteisiin. Ilmeisesti lihaksista koostuu tuo painoni mutta tissit on kyllä isot ja rasva tasaisesti jakautunut.

Vierailija
31/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä on vaikea tarkalleen tietää etukäteen, mitenkä tuohon suhtautuisin. Eihän se vielä katastrofi olisi koska en silloinkaan olisi mikään megajättikokoinen tai sairaalloisesti lihava. En usko kuitenkaan että niin paljon lihoisin ilman mitään sairastumista tms. Ehkä noin kymmenen kiloa lisää olisi todennäköisempää. Yrittäisin ainakin pitää kunnostani huolta vaikka painoa tulisi lisää, liikuntaa voisi kuitenkin harrastaa vaikkei laihduttaminen onnistuisi.

Äitini on hieman päälle kuusikymppinen, en tiedä tarkkaa painoa mutta oli samoissa mitoissa kuin minä nyt noin 55-vuotiaaksi asti, sen jälkeen on hieman lihonut mutta on edelleen normaalipainoinen.

On huomauttanut, ei tosin pitkään aikaan vaan teininä (n.15-19v.) jolloin painoin vielä vähemmän. Se ei tuntunut kivalta, koska söin kuitenkin ihan riittävästi silloin enkä yrittänyt laihduttaa tai mitään ja silti tuntui siltä että syytettiin anoreksiasta tai jostain. Ei herättänyt halua laihduttaa lisää, vaikka myönnänkin että joskus tuntuu kivalta kun joku kehuu positiiviseen sävyyn hoikkuuttani.

Vierailija
32/32 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen hieman hoikempi kuin mitä normaalipainoksi sanotaan, mutta koska olen terve enkä pidä tätä painoa yllä kituuttamalla, laihduttamalla tai millään syömishäiriöllä en usko että kehonkuvani on vääristynyt. On minullakin päiviä jolloin tunnen olevani ihan turvoksissa ja läski (menkat tulossa) mutta tiedän että se on vain kuvitelmaa, ja en tunne tarvetta laihduttaa. Lisäksi olen todellakin hyvin hentoinen luustoltani joten en näytä miltään anorektikolta, ei ole jättisuurta päätä tikun varassa ja nivelet eivät pullota hammastikkujen varassa.

Jos sanot olevasi tyytyväinen ja tavoitepainossasi niin kai ymmärrät ettet ole normaalimitoissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi