Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kosto on suloinen? Miten sen teit?

Vierailija
09.04.2010 |

Ja kannattiko?

mun kaveri kosti poikakaverilleen. Poikakaveri oli käynyt vieraissa monen naisen kanssa ja kaveri sai sitten tietää näistä seikkailuista. Muutaman kuukauden kuluttua poikakaverin vuokraisäntä myi asunnon ja mies tietysti joutui muuttamaan pois. Ystävä mielin kielin sanoi miehelle että voit muuttaa hänen luo, kun sopivaa asuntoa ei löytynyt hetimiten. Sitten kun muuttopäivä lähestyi, ystävä 3pv ennen ilmoitti miehelle että etsipä ukko uus kämppä missä punkata, tänne ei tarvi tulla ja kertoi tietävänsä toisista naisista. en muista löytyikö sitten kiireellä uus asunto miehelle vai menikö jonkun kaverin kämpille asumaan joksikin aikaa.

Itsellä vaan ihmetytti että miten ystävä jaksoi niin kauan pitää tietoa sisällään, että pääsi kostamaan ukolle. On kyllä pitkävihainen ja päättäväinen ku sille tuulelle tulee. Ja oli kuulemma kannattanu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikä oli 16 v?

Vierailija
2/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä oli silloin 19v, ukon ikää en muista. =) ap

ja ikä oli 16 v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika raakaa:D mut ihan oikein:D

mut ainahan nuo ketkut löytää jonku paikan missä lusmuilla:D

niil on varalla akkoja:D

yleesä ne akat vaa ei oo mitää ruusuja:D

Vierailija
4/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ikinä palauttanut, kun kyselin kirjojen perään, hän sanoi että tuu hakemaan omasi, ei hän edes tiedä mitkä kirjat ovat minun.

Kävi niin että eräisiin juhliin kauempana asuva ystävämme toi "uuden ison tavaran" joka kuului tälle kaverille ja hän ei ollutkaan paikalla. Lupasin ottaa sen kotiini ja ilmoitin kaverille, että voit tulla hakemaan minun luota ja tuoda samalla lainaamansa kirjat takaisin.

Toimi.