Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Haluaisitko tietää jos sinua petettäisiin?

Vierailija
09.04.2010 |

Perustelut saa laittaa..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi jo sen vuoksi, että tietäisin käydä lääkärillä sp-tautien varalta. Lisäksi tahtoisin tietää seurustelevani selkärangattoman niljakkeen kanssa ja osaisin laittaa mokoman ulos.

Vierailija
2/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta tietäisin potkassa sellaisen äijän pihalle! Mut saa ihan vapaasti jättää, jos ei seura kiinnosta, mutta selän takana ei petetä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se olisi lyhyt hairahdus. Mies saisi itse kärsiä sen nahoissaan ja pitää omana tietonaan. Olen varma, että hänellä olisi tunnontuskia. Minä en haluaisi miehen tyhmyydestä kärsiä, jos se olisi ollut ja mennyt, eikä siitä olisi mitään hyötyäkään.

Mutta jos pettäminen olisi jatkuvaa, niin sitten haluaisin tietää, jotta voisin rakentaa uuden elämän jonkun toisen kanssa tai yksin.

Vierailija
4/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluaisin tietää ja jos esimerkiksi joku mun kaveri tietäisi eikä kertois mulle niin olisin hänellekin syvästi loukkaantunut.

Vierailija
5/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoisin liian pahasti

Vierailija
6/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää tämä, että hoidetaan lapset ja koti hyvin yhdessä, annetaan toisillemme mahdollisuus myös omaan aikaan, ja tullaan taloudellisesti ja muutenkin toimeen.

Seksistä en ole mustis, siitä vaan. Itsekin saatan joskus hiukan hairahtua.

Vierailija
7/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan ok, mutta mun elämä menisi ihan paskaksi, jos saisin kuulla mieheni pettäneen mua. Mieluummin eläisin vaikka valheessa. Ajattelen nyt sekä itsekkäästi että lapseni kannalta. Mä en ole ihminen, joka osaa elää yksin enkä varsinkaan yksinhuoltajana enkä jaksaisi enää tällä iällä alkaa etsiä uuttakaan miestä.

Vierailija
8/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin saanut valita, en olisi halunnut tietää. Sillä nyt olen ihan rikki.

Vierailija
9/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki sujuu kotona hyvin niin en haluaisi.

Tämä tarkoittaa nyt myös sitä, että kukaan ystävänikään ei tietäisi, mies ei saisi tauteja yms. eli en haluaisi saada tietooni sitä mitään kautta. Miehen täytyisi siis hoitaa asia sillä tavalla.

En kestäisi tietoa.

Vierailija
10/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi nimittäin sekuntiakaan tuollaista. Itse pesen äijän paskaiset kalsaritkin niin saisi jättää senkin homman.

Vierailija
11/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää.

En ehkä välttämättä ehkä jostain typeristä "baari-illan kännikähminnöistä", mutta seksistä tai sivusuhteesta haluaisin tietää.

Olen ehkä valitettavasti niin mustavalkoinen ihminen, että en pystyisi elämään ihmisen kanssa, johon en voisi luottaa. Tai jos aina hänen lähtiessä esim. viettämään iltaa ystäviensä kanssa, olisi itsellä pelko perseessä, että siellä tapahtuisi jotakin, josta en pitäisi.

Parempi olla yksin, kuin elää suhteessa jossa ei ole luottamusta ja kunnioitusta puolin ja toisin.

Vierailija
12/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et sä tietäisi että miehesi pettää, niin silloinhan sulla nimenomaan olisi se luottamus ja voisit elää onnellisen tietämättömänä ja luottavaisena!

haluaisin tietää. En ehkä välttämättä ehkä jostain typeristä "baari-illan kännikähminnöistä", mutta seksistä tai sivusuhteesta haluaisin tietää. Olen ehkä valitettavasti niin mustavalkoinen ihminen, että en pystyisi elämään ihmisen kanssa, johon en voisi luottaa. Tai jos aina hänen lähtiessä esim. viettämään iltaa ystäviensä kanssa, olisi itsellä pelko perseessä, että siellä tapahtuisi jotakin, josta en pitäisi. Parempi olla yksin, kuin elää suhteessa jossa ei ole luottamusta ja kunnioitusta puolin ja toisin.

Vierailija
13/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se olisi lyhyt hairahdus. Mies saisi itse kärsiä sen nahoissaan ja pitää omana tietonaan. Olen varma, että hänellä olisi tunnontuskia. Minä en haluaisi miehen tyhmyydestä kärsiä, jos se olisi ollut ja mennyt, eikä siitä olisi mitään hyötyäkään.

Mutta jos pettäminen olisi jatkuvaa, niin sitten haluaisin tietää, jotta voisin rakentaa uuden elämän jonkun toisen kanssa tai yksin.

Vierailija
14/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi lasta ja erota en halua, enkä halua perheeseen kriisiä.

Lapset oireilisivat varmasti.

Vierailija
15/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta haluaisin tietää mutta toisaalta se mitä et tiedä ei voi sua satuttaa...et jos mun mies pettäs nii tekis sen sit sillee et en huomaa tai saa tietää koska muuten meidän onni romuttus...

Vierailija
16/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäaikaista toista suhdetta en missään nimessä sulata, jos saisin tietää tulis ukolle lähtö justiinsa.

Yhden illan-jutut ei mua haittaa niin kauan kun se ei ole jatkuvaa. Eli en hyväksy jos mies kävis pari kertaa kuukaudessa baarissa ja joka kerta iskis sieltä jonku naisen ja kävis naimassa sitä. Mutta jos tän 10 vuoden yhteisen taipaleen aikana olis käyny 2 kertaa vieraissa ja nyt saisin tietää siitä, en alkais perhettä rikkomaan sen vuoksi.

Vierailija
17/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei riitä se, että arki sujuu ja molemmat tekevät osansa perheen hyväksi. Vaan kyllä mä vaadin, että me ollaan enemmän kuin kämppiksiä vaan ja että kunnioitetaan toisiamme.

Minä haluan myös pitää kiinni siitä oikeudesta, että mulla on itsellä oikeus päättää mitä haluan asian suhteen tehdä ja reagoida. Kenelläkään muulla ei ole oikeus päättää mun puolesta, että mun on parempi olla tietämättä.

Vierailija
18/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mietitään.

Vierailija
19/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 ja 19 kiteytti aika hyvin munkin tuntemukset. Ei se olisi automaattieron paikka, vaan sitten keskusteltaisiin ja harkittaisiin, mihin tilanne johtaa. Ja varmasti myös huudettaisiin ja itkettäisiin ja kiroiltaisiin.

Ja toimii myös toiseen suuntaan - jos erehtyisin pettämään, kunnioittaisin miestäni niin paljon, että kertoisin hämnelle tapahtuneesta.

Vierailija
20/21 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en itse sitä tajua, niin en halua, että kukaan sen mulle kertookaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän